• Lieve users,

    Enkele weken geleden kwam dit topic voorbij: 'Meer leven in Quizlet blazen'. Wij hebben in dit topic laten weten dat wij achter de schermen aan de slag waren gegaan met het bedenken en het uitwerken van verschillende ideeën, en bij het volgende idee willen wij graag om jullie mening vragen.

    Het is ons opgevallen dat meerdere users het systeem omtrent de huidige top niet bepaald motiverend vinden, en dat de zin om te schrijven hierdoor is afgenomen. Dit wordt als vervelend ervaren, maar omdat er ook users zijn die het huidige systeem wél prettig vinden, hebben wij besloten om deze keuze aan jullie over te laten. Wij stellen hierbij de volgende vraag:

    'Moet de top weer terugkomen zoals hij was?'

    Om je mening in deze kwestie te laten tellen, verzoeken wij je om een stem uit te brengen in de poll waar de bovenstaande vraag naar linkt. Op deze manier kunnen wij zien waar de meerderheid voor kiest, en welk systeem door het merendeel van Quizlet als het meest prettig wordt ervaren.

    De poll blijft open tem zondag 26 april!

    Alvast bedankt voor het invullen!

    Groetjes,
    De moderators

    Lieve users,

    De poll is inmiddels gesloten en de stemmen zijn geteld. Met een overduidelijke meerderheid zijn we tot een uitslag kunnen komen, welke je op de onderstaande screenshot kunt zien:



    Zoals je kunt zien, is bijna driekwart van de users van mening dat de oude top moet terugkomen, en dat de nieuwe top dus vervangen moet worden door het eerdere systeem. We zullen dus terugkeren naar de top die voorheen werd gehanteerd. Wij willen jullie allemaal bedanken voor het uitbrengen van jullie stem. (:

    Groetjes,
    De mods

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 17:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 april 2015 - 17:20 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dit klinkt nogal dom, maar hoe was het vroeger? Of anders gesteld, wat is er veranderd? Sorreh, ik gebruik de top niet echt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tartle schreef:
    Het systeem dat je niet om kudo's mag vragen in je hoofdstuk, niet je eigen creaties mag kudo'en en geen meerdere kudo's mag geven moet blijven vind ik.

    De top vind ik zo een beetje jammer voor sommige mensen, die dan wel een kudo/meerdere kudo's hebben maar niet per sé in de top komen. Hoewel ik eigenlijk wel vind dat hij zo moet blijven, omdat anders telkens dezelfde verhalen boven aan staan, en dat gaat uiteindelijk ook wel erg vervelen.
    Toch ben ik ook wel voor de oude top ... Gezien deze wel eerlijker is, en echt de verhalen met de meeste kudo's boven aan laat staan -ookal kan dit gaan vervelen- dit is natuurlijk dan wel echt een 'top'....

    Moeilijke vraag! Je hebt waarschijnlijk weinig aan mij :')


    † Love? I want to sleep.

    Uptown schreef:
    Dit klinkt nogal dom, maar hoe was het vroeger? Of anders gesteld, wat is er veranderd? Sorreh, ik gebruik de top niet echt.

    Vroeger was het dus een echte top. Alleen mensen met het hoogste aantal kudo's kwamen erin te staan. Je moet je voorstellen dat het story die op nummer 1 stond, gerust rond de vijftig kudo's had. Dus niet zo dat het systeem gewoon random een story met minstens één kudo eruit koos om in het 'top' te zetten.
    Ik heb helaas geen screenshots van het oude top. Anders had ik je die gegeven. ;)


    -

    Ik vind het huidige systeem wel oké, eigenlijk. Ja, het heeft misschien geen nut omdat je er al met 1 kudo in kan komen, maar dat kan toch misschien ook aangepast worden? Zoals vanaf 4 of 5 kudo's pas? Of zeg ik nu iets heel geks? :$


    chill out icarus, before you fly into a window

    Deze vraag is lastig!
    Ik denk dat de oude top moet terugkomen met de regels van nu.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 8:00 ]


    You dare to gaze upon me?

    Lyla schreef:
    (...)
    Vroeger was het dus een echte top. Alleen mensen met het hoogste aantal kudo's kwamen erin te staan. Je moet je voorstellen dat het story die op nummer 1 stond, gerust rond de vijftig kudo's had. Dus niet zo dat het systeem gewoon random een story met minstens één kudo eruit koos om in het 'top' te zetten.
    Ik heb helaas geen screenshots van het oude top. Anders had ik je die gegeven. ;)


    Ik heb er een van mijn oude verhaal!:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Aan de ene kant vind ik het prima, maar toch heb ik niet echt het gevoel dat het veel beter is. Omdat ja, het is nu geen echte top meer, maar je hoeft geen 30 kudo's te hebben om erin te staan.

    Volgens mij krijg je dan een beetje het geval dat een paar stories er heel vaak instaan en dan onbekendere stories juist bijna nooit meer.

    Geen mening dus, eigenlijk. Want ik snap ook wel waarom het wel handig is. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik zeg terug komen. Dat lijkt mij veel logischer. Dit is niet echt meer een top te noemen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit is een moeilijke!
    Maar anderzijds ontdek ik nu wel gemakkelijker nieuwe verhalen doordat ze in de "top" staan, ookal hebben ze bijvoorbeeld maar 3 kudo's. En ik bekijk soms ook wel de top in de juiste volgorde, het is niet dat er geen top meer te zien is hé.
    Maar ik snap ook wel diegene die het oude systeem terug willen ...


    We are only a moment.

    Tartle schreef:
    Het systeem dat je niet om kudo's mag vragen in je hoofdstuk, niet je eigen creaties mag kudo'en en geen meerdere kudo's mag geven moet blijven vind ik.

    De top vind ik zo een beetje jammer voor sommige mensen, die dan wel een kudo/meerdere kudo's hebben maar niet per sé in de top komen. Hoewel ik eigenlijk wel vind dat hij zo moet blijven, omdat anders telkens dezelfde verhalen boven aan staan, en dat gaat uiteindelijk ook wel erg vervelen.
    Toch ben ik ook wel voor de oude top ... Gezien deze wel eerlijker is, en echt de verhalen met de meeste kudo's boven aan laat staan -ookal kan dit gaan vervelen- dit is natuurlijk dan wel echt een 'top'....

    Moeilijke vraag! Je hebt waarschijnlijk weinig aan mij :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik vind het oude systeem wel fijn, maar dan zou je ook per IP 1 stem moeten kunnen uitbrengen en moeten de topverhalen wel in het oog gehouden worden dat ze geen kudo's rondselen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lyla schreef:
    (...)
    Vroeger was het dus een echte top. Alleen mensen met het hoogste aantal kudo's kwamen erin te staan. Je moet je voorstellen dat het story die op nummer 1 stond, gerust rond de vijftig kudo's had. Dus niet zo dat het systeem gewoon random een story met minstens één kudo eruit koos om in het 'top' te zetten.
    Ik heb helaas geen screenshots van het oude top. Anders had ik je die gegeven. ;)
    echt hea. Ik had eens een quiz met bijna 90 kudo's. En dat voor een quiz. Zalig gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zie je dan niet vooral fanfics terugkomen? Nu krijgt iedereen zowat een beetje de kans om in de top te komen, al is dat wel een beetje een certekend beeld.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil absoluut de oude top terug. Quizlet was stukken levendiger toen.

    Ik vind dit systeem beter. Alsof je alleen voor de kudo's verhalen gaat schrijven..