• Lieve users,

    Enkele weken geleden kwam dit topic voorbij: 'Meer leven in Quizlet blazen'. Wij hebben in dit topic laten weten dat wij achter de schermen aan de slag waren gegaan met het bedenken en het uitwerken van verschillende ideeën, en bij het volgende idee willen wij graag om jullie mening vragen.

    Het is ons opgevallen dat meerdere users het systeem omtrent de huidige top niet bepaald motiverend vinden, en dat de zin om te schrijven hierdoor is afgenomen. Dit wordt als vervelend ervaren, maar omdat er ook users zijn die het huidige systeem wél prettig vinden, hebben wij besloten om deze keuze aan jullie over te laten. Wij stellen hierbij de volgende vraag:

    'Moet de top weer terugkomen zoals hij was?'

    Om je mening in deze kwestie te laten tellen, verzoeken wij je om een stem uit te brengen in de poll waar de bovenstaande vraag naar linkt. Op deze manier kunnen wij zien waar de meerderheid voor kiest, en welk systeem door het merendeel van Quizlet als het meest prettig wordt ervaren.

    De poll blijft open tem zondag 26 april!

    Alvast bedankt voor het invullen!

    Groetjes,
    De moderators

    Lieve users,

    De poll is inmiddels gesloten en de stemmen zijn geteld. Met een overduidelijke meerderheid zijn we tot een uitslag kunnen komen, welke je op de onderstaande screenshot kunt zien:



    Zoals je kunt zien, is bijna driekwart van de users van mening dat de oude top moet terugkomen, en dat de nieuwe top dus vervangen moet worden door het eerdere systeem. We zullen dus terugkeren naar de top die voorheen werd gehanteerd. Wij willen jullie allemaal bedanken voor het uitbrengen van jullie stem. (:

    Groetjes,
    De mods

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 17:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 april 2015 - 17:20 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Die stonden er 80% van de tijd met het nieuwe systeem ook al in. :p


    50% op het moment. :3 (iets minder zelfs. WOAH.)


    wat was dit ookalweer

    Ik ben blij dat top weer een normale top wordt.
    En iedereen die vindt dat er teveel 1D in staat weet wat ze moeten doen. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    Ik ben blij dat top weer een normale top wordt.
    En iedereen die vindt dat er teveel 1D in staat weet wat ze moeten doen. 8D


    Daar ben ik het echt mee eens, haha.


    Your make-up is terrible

    Fijn! De oude top


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Van wanneer gaat het in? (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Van wanneer gaat het in? (:

    Wanneer Rutger een gaatje in zijn overvolle agenda kan vinden. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben blij dat het oude systeem terug komt. Het was een tijdje niet ideaal omdat Quizlet steeds meer op een 1D fansite begon te lijken dan op een algemene site. Ik heb het idee dat het ergste deel van de hype wel voorbij is en daarom vind ik dat het systeem wel weer terug mag komen.


    ©1998

    Wauw, dit is echt al een tijdje geleden. Ik hoop dat Rutger binnenkort een gaatje in zijn agenda kan vinden.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh wow, ik wist niet dat al dit gaande was. Ik ben denk ik bijna een jaar heel weinig op Q geweest. Ik vond al dat de top er zo vaag uit zag. Dit verklaart een hoop. Ben het eens met Jotunheim, though.


    The truth is out there.

    Jotunheim schreef:
    Wauw, dit is echt al een tijdje geleden. Ik hoop dat Rutger binnenkort een gaatje in zijn agenda kan vinden.^^


    Dat dacht ik ook al :'D


    You were born original, don't die as a copy.