• Lieve users,

    Enkele weken geleden kwam dit topic voorbij: 'Meer leven in Quizlet blazen'. Wij hebben in dit topic laten weten dat wij achter de schermen aan de slag waren gegaan met het bedenken en het uitwerken van verschillende ideeën, en bij het volgende idee willen wij graag om jullie mening vragen.

    Het is ons opgevallen dat meerdere users het systeem omtrent de huidige top niet bepaald motiverend vinden, en dat de zin om te schrijven hierdoor is afgenomen. Dit wordt als vervelend ervaren, maar omdat er ook users zijn die het huidige systeem wél prettig vinden, hebben wij besloten om deze keuze aan jullie over te laten. Wij stellen hierbij de volgende vraag:

    'Moet de top weer terugkomen zoals hij was?'

    Om je mening in deze kwestie te laten tellen, verzoeken wij je om een stem uit te brengen in de poll waar de bovenstaande vraag naar linkt. Op deze manier kunnen wij zien waar de meerderheid voor kiest, en welk systeem door het merendeel van Quizlet als het meest prettig wordt ervaren.

    De poll blijft open tem zondag 26 april!

    Alvast bedankt voor het invullen!

    Groetjes,
    De moderators

    Lieve users,

    De poll is inmiddels gesloten en de stemmen zijn geteld. Met een overduidelijke meerderheid zijn we tot een uitslag kunnen komen, welke je op de onderstaande screenshot kunt zien:



    Zoals je kunt zien, is bijna driekwart van de users van mening dat de oude top moet terugkomen, en dat de nieuwe top dus vervangen moet worden door het eerdere systeem. We zullen dus terugkeren naar de top die voorheen werd gehanteerd. Wij willen jullie allemaal bedanken voor het uitbrengen van jullie stem. (:

    Groetjes,
    De mods

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 17:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 april 2015 - 17:20 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bedankt dat jullie ons de finale inspraak hebben gegund.(:
    Het lijkt me het beste, want het nieuwste systeem zorgde er echt voor dat de kudo geen waarde had.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hmm, ik was helaas tegen, maar wel goed dat er naar de users werd geluisterd. (:


    wat was dit ookalweer

    RechterTwix schreef:
    Hmm, ik was helaas tegen, maar wel goed dat er naar de users werd geluisterd. (:


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Nou, jammer. Nu komen al die 1D verhalen weer in de top en maakt geen andere een kans meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    Nou, jammer. Nu komen al die 1D verhalen weer in de top en maakt geen andere een kans meer.


    Ben ik ook een tikje bang voor, maar we'll see. De tijd zal het leren. :)


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Het maakt mij eigenlijk niet heel veel uit welk systeem er wordt gebruikt, maar ik neigde wel naar het oude, dus ik vind het prima dat te zien terugkomen.
    En ik vind het inderdaad erg fijn om te zien dat jullie de users hierover lieten beslissen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Debbaut schreef:
    Bedankt dat jullie ons de finale inspraak hebben gegund.(:
    Het lijkt me het beste, want het nieuwste systeem zorgde er echt voor dat de kudo geen waarde had.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Debbaut schreef:
    Bedankt dat jullie ons de finale inspraak hebben gegund.(:
    Het lijkt me het beste, want het nieuwste systeem zorgde er echt voor dat de kudo geen waarde had.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Debbaut schreef:
    Bedankt dat jullie ons de finale inspraak hebben gegund.(:
    Het lijkt me het beste, want het nieuwste systeem zorgde er echt voor dat de kudo geen waarde had.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Het oude systeem zorgde er inderdaad voor dat kudos iets betekende. Echter komen die fanfics weer terug ofc, maar dat maakt mij niet veel uit ^^. Sowieso stonden die er nu ook vaak in. Inprincipe had ik over dit niet echt een mening (:. Inderdaad fijn dat de users mochten beslissen!


    I just caught the wave in your eyes

    RechterTwix schreef:
    Hmm, ik was helaas tegen, maar wel goed dat er naar de users werd geluisterd. (:


    16 - 09 - '17

    C6H12O6 schreef:
    Nou, jammer. Nu komen al die 1D verhalen weer in de top en maakt geen andere een kans meer.

    Square schreef:
    Het maakt mij eigenlijk niet heel veel uit welk systeem er wordt gebruikt, maar ik neigde wel naar het oude, dus ik vind het prima dat te zien terugkomen.
    En ik vind het inderdaad erg fijn om te zien dat jullie de users hierover lieten beslissen. (:

    C6H12O6 schreef:
    Nou, jammer. Nu komen al die 1D verhalen weer in de top en maakt geen andere een kans meer.

    Die stonden er 80% van de tijd met het nieuwe systeem ook al in. :p


    Take me to wonderland

    Ik ben echt blij dat de top weer echt betekenis krijgt voor mij. Ook al staat hij vaak vol met 1D.


    Happy Birthday my Potter!