• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    †      Scorpius Hyperion Malfoy      †
    Ravenclaw † Chaser † Captain



    Met een harde knal bonkt mijn gehele lichaam tegen de grond aan en de pijn overspoelt me voor een moment. Vooral mijn hoofd is keihard tegen de vloer geknalt en dus zie ik drie Becca's boven me hangen. Alledrie blozen ze en proberen ze hard om me vooral geen emotie te tonen. Het lukt niet helemaal.
    'Malfoy, goede vang - he?' is het eerste wat ze zegt. Dan staat ze snel op en zakt neer op een traptrede. Nog steeds zijn er drie Becca's en daarom besluit ik nog eventjes op de grond te blijven liggen terwijl ik hard probeer om mijn wangen zo bleek als normaal te houden. Maar precies nu werken ze niet mee - wauw.
    'Bedankt...' zegt Rebecca. Ik begin nu steeds beter te zien welke Becca van de drie de echt is - de middelste.
    Met een glimlach sta ik op, waarna ik even kort tegen de muur aan leun.
    'Geen probleem, ' pers ik eruit. Ik besluit om naast haar te gaan zitten op de trap, en dus loop ik richting het mooie meisje. Helaas ben ik nog steeds heel erg duizelig van mijn val, en op de een of andere manier krijg ik het voor elkaar om op haar schoot te belanden. Het klopt niet helemaal, ik bedoel, het meisje moet bij de jongen op schoot, niet andersom. Maar dat vergeet al snel zodra ik in haar ogen kijk. En simpelweg door van dichtbij echt naar haar te kijken, en dan bedoel ik echt, klikt het allemaal. En dus doe ik wat zowel het domste als het beste zou kunnen zijn: ik druk mijn lippen op die van haar.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:41 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Cassia Lancaster

    Gryffindor × Seventh Year × Quidditch Commentator × Socially awkward.

    "Je bent leuk, weet je." Wacht, wat? Oké, ik geef het op. Ik snap het niet meer. Dit gesprek wordt me veel te raar. En toch kan ik die woorden niet loslaten. Hij zei dat hij me leuk vond. Dat kan vast heel verschillend worden gedefinieerd, maar over het algemeen betekent het volgens mij dat je iemand leuk leuk vindt. Maar... Hoe...
    "Oké, vergeet dus maar gewoon dat ik dat gezegd hebt want ik weet dat je me enkel als een vriend ziet, dus vergeet maar gewoon dat we dit gesprek überhaupt gehad hebben." Hij zegt dat ik degene ben die hem alleen als vriend ziet? Die zin komt heel vreemd over in die volgorde. En op dat moment moet ik wel iets zeggen.
    "Maar waarom zou ik willen vergeten dat je zei dat ik leuk was?" Als ik dat hardop zeg klinkt het alleen maar vreemder, maar ook beter, onwerkelijk.
    "En wie zegt dat ik jouw alleen als vriend ziet? Dat is werkelijk het meest onware wat iemand ooit tegen me heeft gezegd." Even sta ik stil, midden in de Great Hall, mijn mond valt bijna open. Oké, wat heb ik net gezegd? Op dat moment kan ik mezelf wel slaan. Ik heb duizenden keren tegen mezelf gezegd dat ik echt moet ophouden met dingen zeggen voordat ik het bedenk, voordat er vreemde situaties ontstaan, situaties als dit. Dit is waarschijnlijk de ergste dag van mijn leven, de dag dat ik het helemaal heb verknald met Felix.


    She was always looking for more..

    Robin tigrisblack

    Slytherin||prefect || seeker ||seventh year



    Klaar om te gaan." Zijn haar woorden. Ik keek op uit het boek. En knikte. Snel pakte ik de twee boeken om ze terug te zetten. Waarna ik naar Alice liep. "let's go." zei ik terwijl ik naar de uitgang van de bieb liep. Daar wachtte ik even op Alice. En we liepen samen richting het dorp. Daar aangekomen keek ik even rond. "ga jij maar alvast richting The three broomsticks. Ik kom er zo aan." zei ik tegen Alice. Ik liep even naar de honeydukes. En kocht daar een doosje smekkies. Waarna ik doorliep naar de three broomsticks.

    (sorry veel ste kort. Reden Aka smoesjes die waar zijn. Ik Had eerst een stuk. Maar toen viel laptop uit dus moest eerst mobiel zoeken. Dit opnieuw getypt. En nu moet ik heel snel weg voor ik te laat kom. Sorry sorry sorry)

          Felix 'Lex' Chase.

    Gryffindor × Sixth Year


          Als er een prijs bestond voor je mond voorbij praten, had hij hem zeker gewonnen. 'Maar waarom zou ik willen vergeten dat je zei dat ik leuk was?' Hij zweeg even en wreef enigszins ongemakkelijk over de achterkant van zijn nek met zijn hand, terwijl hij de juiste manier probeerde te vinden om te verwoorden wat hij wilde zeggen. 'Omdat ik niet wil dat het awkward tussen ons word?' Het was meer een vraag dan een antwoord, maar het was wel degelijk waar. Hij wilde niet dat het vreemd tussen hun zou worden alleen omdat hij teveel praatte in haar buurt.
          'En wie zegt dat ik jouw alleen als vriend ziet? Dat is werkelijk het meest onware wat iemand ooit tegen me heeft gezegd.' Ze stond stil, wat ook direct het punt was waarop hij even fronste. 'Wacht, je ziet me niet enkel als een vriend?' Hij sprak de vraag hardop, nogmaals zonder het werkelijk door te hebben. Als het meisje hem echt als meer dan vrienden zag...
          Oké, dit was werkelijk waar de meest verwarrende dag van zijn gehele schooltijd en het was nog niets eens middag. Wat zou er vanmiddag gebeuren? Zijn ouders die hem weer naar een andere school zouden slepen om te verhuizen?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    REBECCA INDIGO PATRICKSON
    "Art enable us to find ourselves — and lose ourselves at the same time."

    Ravenclaw • Seeker • 6th year • Outfit


    Ik fronste nadat ik kleur zag verschijnen op de bleke wangen van Scorpius, bloosde hij nou? Hij stond op en leunde tegen de muur — en ik volgde al zijn bewegingen met mijn ogen. "Geen probleem," zei hij wat moeilijk, waardoor ik hem bezorgd aankeek. "Gaat het wel," vroeg ik uiteindelijk voorzichtig, voordat ik wat onrustig heen en weer keek — en het pakje van Bree achter me schoof.
          Scorpius leek te wankelen, en binnen luttele seconden viel hij half op mijn schoot — waardoor mijn ogen groot werden, en mijn wangen warm. Echter leek niemand het woord over te nemen. Scorpius leek zijn blik recht in de mijne te boren, waardoor ik enkel terug leek te kunnen staren — in zijn prachtige kijkers. Ik haalde vliegensvlug een hand door m'n lokken.
          Plotseling voelde ik z'n lippen op de mijne, waardoor ik hem terug kustte — en er leken duizenden vlinders in m'n buik te fladderen, echter had ik toch mijn handen op zijn borst geplaatst en hem van me afgeduwd.
          "Malfoy.." hijgde ik lichtjes, terwijl ik hem bekeek. Hij zat nu niet meer op m'n schoot. "W-waarom deed je dat?" Ik keek hem verstoord aan, al leken mijn gevoelens op hol te slaan — terwijl ik hem bestudeerde, waardoor ik moest nageven. "I really hate you," gromde ik, voordat ik naar hem toeschoof en mijn armen om zijn nek sloeg — voordat ik mijn lippen op de zijne drukte en hem uiteindelijk terug kustte. En nu wist ik wat ik voor hem voel.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    'I am like a magnet. But I attract girls instead of iron.'
    Slytherin • 7th year • Chaser • Captain • Being an overprotective big bro

    'Auw!' klinkt er een vrouwen stem mompelend. Fronsend zie ik daar niemand minder dan Roxanne Weasley op de grond en ik kan het niet laten om even een scheef lachje te trekken.
    'Kijk uit, kip zonder kop!' komt er uit haar mond voordat ze op kijkt en ik trek even mijn wenkbrauw op, pittige tante zeg, maar dat kan ik wel waarderen. Wanneer ze mij ziet staan verandert haar gehele houding meteen. Ze staat gelijk op en kijkt me grijnzend aan.
    'Het spijt me van het botsen, van mijn woorden niet bepaald.' zegt ze, nog steeds met een grijns en ik moet even lachen, zij is dus de date van mijn zusje.
    'Maar goed, hoe is het?' vraagt ze me dan. Ik grijns even en begin te lopen, richting de uitgang, ik wil immers nog steeds even mijn ommetje maken.
    'Maakt niet uit hoor, maar echt waar? Kip zonder kop?' grinnik ik even en schud mijn hoofd even.
    'Hoe dan ook het gaat prima hoor, met jou? Ik wil het alleen wel even ergens over hebben met je,' mijn blik wordt gelijk serieuzer. Inmiddels staan we al buiten het kasteel en ik houd even halt. Ik kijk haar even ernstig aan en begin mijn grote broer preek.
    'Ik heb begrepen dat je met mijn zusje Olivia naar het bal gaat, maar ik vraag je, als grote broer of je goed op haar wilt passen en letten. Vanochtend was ze...,' ik houd even pauze, ik weet immers niet of Roxanne bekend is met haar eetstoornis. 'Zat ze niet goed in haar vel en ik maak me oprecht zorgen om haar. Daarom vraag ik je dit, want als haar iets overkomt vergeef ik dat mezelf nooit, begrepen?' ik kijk haar vragend aan en steek ondertussen een sigaret op uit het pakje dat ik standaard bij me draag en bied haar er ook een aan.


    I just caught the wave in your eyes

    [Daggers went 901FreeAtLast]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Molly Audrey Weasley
    ''Don't say I'm heartless, girls have feelings too.''
    Hufflepuf • Seeker • Seventh year • 17 years old • Hufflepuf Common Room • Looking out the window and is very happy about the snow outside



    Mijn blik is gevestigd op de leerlingen die vrolijk in de sneeuw spelen en sneeuwballen naar elkaar zitten te gooien terwijl ik in een verlaten Common Room sta, alleen. Niet dat het me wat boeit dat iedereen al weg is maar de hele middag uit het raam te staren en te kijken wat andere leerlingen in de sneeuw doen zit er ook niet echt in voor me. Misschien zal ik nog naar buiten gaan en genieten van de sneeuw met een vriend of vriendin maar dan moet ik wel eerst iemand vinden die ook daadwerkelijk mee wil. Dan gaan mijn gedachten meteen uit naar Stuart Jordan, de Gryffindor jongen die mijn hart heeft veroverd. Ik heb al heel lang een crush op hem en wil het hem vertellen op de avond van het bal omdat ik vurig hoop dat hij me mee zal vragen. Niet dat ik al een jurk heb aangezien ik die kledingstukken ontzettend haat maar omdat ik hem dan eindelijk kan vertellen hoe ik me voel over hem en hoop dat het ook wederzijds is. Met een zachte zucht loop ik van het raam weg en kijk een keer de Common Room rond om vervolgens al snel Whiskers te zien die me met haar smaragdgroene ogen aanstaart. Ik grijns kort, aai haar even, en loop dan de Common Room uit met Whiskers achter me, het plan voor vandaag is dat ik eerst ga ontspannen in de Great Hall, daarna een jurk ga kopen in Hogsmeade en de hele dag zal wachten op de vraag dat Stuart me mee zal vragen. Terwijl ik met mijn hoofd zo in de wolken zit let ik niet op en bots tegen iemand op waardoor ik met een smak op de grond val en ik een pijnscheut voel in mijn elleboog waardoor mijn gezicht kort vertrekt van de pijn maar ik vervolgens de persoon woedend aankijk. Maar als ik in die hazelnootbruine ogen kijk word mijn blik meteen veel zachter omdat ik meteen degene herken die tegen me opbotste. Stuart.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 12:25 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Albus Severus Potter
    ''I'm not crazy, I'm just myself.''
    Gryffindor • Keeper • 6th year • Prefect • 16 years old • White tiger Animagus • The Great Hall • Very enthousiastic



    ''Het is enkel oké als jullie niet zitten te flirten, Potter.'' Zegt Chiara tegen me terwijl ze expres de klemtoon legt op mijn achternaam. ''Want als jullie dat doen word ik gillend gek. Is dat eventjes pech Albus, mag je vandaag helemaal niet flirten. Met Avi of mij.'' Vervolgt Chiara haar verhaal terwijl ze tussendoor kort grijnst en ook om haar eigen grap moet lachen. ''Voor mij is dat niet erg hoor, als je weg bent zullen we het wel vervolgen.'' Antwoord ik met een speelse grijns rond mijn lippen en kijk kort naar Aviana waarna ik een klein kusje op haar achterhoofd druk. ''Sorry Chiara maar de liefde is zo sterk.'' Zeg ik verontschuldigend en kijk haar recht in de ogen aan. ''Maar nu even over iets anders, waar gaan we als eerste heen in Hogsmeade? The Three Broomsticks of Honeydukes? Ik zou nog graag een voorraadje chocolate frogs in mijn hutkoffer willen hebben aangezien ik de kaarten verzamel.'' Stel ik voor aan Chiara en Aviana waarna ik een slok pompoensap neem uit de beker die voor me staat. ''Dus, wat willen jullie?'' Vraag ik aan beide en wacht nieuwsgierig af op een antwoord.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER
    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Outside eating • Outfit •

                Fluitend liep ik de trap af van de Common Room van Ravenclaw en keek om me heen. Ik had een paar uur aan mijn make-up geklooid, wat uiteindelijk toch niet zo goed uitpakte dan ik dacht. Dus het werd maar gewoon mijn dagelijkse make-up, wat gewoon de simpele basis was. Ik pakte de balustrade vast, bang dat ik opeens van de trap zou flikkeren – dat was al een paar keer gebeurd in de zes jaren dat ik op deze school zat. Je kon namelijk gerust zeggen dat ik nogal onhandig was en mijn klunzige momenten gebeurde meestal op onverwachte momenten, dus ik nam alles voor het zekere.
          Ik trok mijn leren jas iets dichter tegen me aan en voelde of mijn aansteker samen met mijn vertrouwde pakje sigaretten in de zak zaten. Met mijn lengte stak ik niet boven iedereen uit en vandaag had ik besloten om mijn Vans aan te doen, mijn platte schoenen. Het kon mij werkelijk niets schelen, sinds ik toch niet veel lange mensen kende behalve een paar jongens. Om eerlijk te zijn, was ik toch wel blij met de keuze van kleding van vandaag –– mijn lippenstift en mijn schoenen matchte en verder had alles een donkere tint. Donkere tinten waren mijn favoriet, omdat ik gewoonweg niet van felle kleuren hield –– felle kleuren hadden de spotlights, iets waar ik een absolute angst voor had.
          In stilte verliet in de Ravenclaw Common Room en liep naar de Great Hall om een broodje te pikken van de lunch. Mijn ogen scanden het buffet en pakte nog een beker koffie, waarin ik nog een klontje suiker in deed, maar de melk liet ik liggen – ik dronk mijn koffie liever zwart. Ik plantte mijn tanden in mijn gestifte lippen en keek rond in de Great Hall, maar besloot toch om naar buiten te gaan. Alhoewel er een laagje sneeuw lag, bleef ik toch op de veranda en beet in mijn broodje, zette de koffie op de balustrade en tilde mezelf op zodat ik op de balustrade kon zitten. Een diepe zucht verliet mijn lippen en nam een hapje van mijn broodje.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 20:10 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    EUGENE "GENE" TERRANCE ROE


    "Uhm, how about no." || Gryffindor, 7th year || Outfit || Happy


    'Maar natuurlijk, maar ik vraag me toch af of je dat stuk chocolade gewoon standaard in je zakken hebt zitten of het speciaal hiervoor in je zakken hebt gestopt, al zou het eerste me helemaal niets verbazen.' zegt Brooke, en ik onderdruk een grinnik terwijl ik opsta. 'Wat, niet goed dan?' ik open de verpakking, en neem een hap. 'Dan krijg je niet.' zeg ik snuivend en met volle mond, en vouw de verpakking terug.
          Ik denk aan mijn pak, die ik nog moet krijgen. Mijn ouders hebben zeer plechtig beloofd dat ze dat ding naar me op zouden sturen, maar ik heb nog maar weinig ontvangen. Nou ja. Anders ging ik wel casual of zo.
          Mijn ogen vinden die van Brooke. 'Heb jij al een jurk? Ik heb namelijk nog niets binnengekregen van mijn ouders. Anders ga ik wel Black Widow style, in een catsuit dus.' zeg ik vrij sarcastisch, maar ook vrij serieus. Ik sla mijn armen over elkaar, maar voor ik dat doe haal ik nog een hand door mijn haren, terwijl ik 'Stomme tic,' mompel.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Aviana Sue Blackwood
    •Outfit•



    ''Avi, heb je al een jurk toevallig? Want ik ben eigenlijk benieuwd hoe knap je er uitziet maar dat doe je toch al.''
    De woorden van Albus geven een grijns op haar gezicht.
    'Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet, Al' zegt ze en ze geeft hem een knipoog. Hij drukt vervolgens een kus op haar wang en met blozende wangen draait ze zich weer naar Chia.
    Ik zie wel. Een jurk en schoenen heb ik sowieso al.'
    Ze glimlacht naar haar beste vriendin. Ze heeft een beetje het gevoel dat er iets niet klopt en draait rondjes met haar duimen.
    'Ga je ook mee naar Hogsmeade met Chiara en mij, Avi?'' Vraagt Albus. Die zin klinkt als muziek in haar oren en ze wilt antwoorden, maar Chia is haar voor.
    'Het is enkel oké als jullie niet zitten te flirten, Potter.' Het woord Potter komt er haast verbitterd uit en ze trekt even een wenkbrauw op naar Chia.
    'Want als jullie dat doen word ik gillend gek.'' zegt ze. ''Is dat eventjes pech Albus, mag je vanmiddag helemaal niet flirten. met Avi of mij.'' Ze barst in lachen uit en neemt nog een slok van haar drinken. Chia deed raar en dat maakte haar lacherig.
    ''Voor mij is dat niet erg hoor, als je weg bent zullen we het wel vervolgen.'' antwoord Albus en hij heeft een grijns op zijn gezicht. Vervolgens voelt ze hoe een kus op haar achterhoofd wordt gedrukt en ze moet licht grijnzen.. ''Sorry Chiara maar de liefde is zo sterk.'' zegt Al nu en weer moet ze lachen. ''Maar nu even over iets anders, waar gaan we als eerste heen in Hogsmeade? The Three Broomsticks of Honeydukes? Ik zou nog graag een voorraadje chocolate frogs in mijn hutkoffer willen hebben aangezien ik de kaarten verzamel. Dus, wat willen jullie?''
    Hij vraagt het aan hen beide en ze haalt haar schouder op.
    'Mij maakt het werkelijk niet uit' zegt ze met een glimlach en ze pakt even de hand van Al om er een kneepje in te geven.
    'Zolang ik maar met mijn twee favoriete personen ben, toch?' zegt ze.


    "Rebellion's are build on hope"

    Stuart Fred Jordan
    Gryffindor | 5th year | On his way to the Great Hall| Outfit | Nervous



    Vadaag zou ik al mijn moed bij elkaar schrapen en Molly vragen. Als ik het durfte. Ik was de laatste tijd meer een meer voor haar gaan voelen, maar ik was bang dat dat niet wederzijds was. Dus er was ook een mogelijkheid dat ik een blauwtje zou lopen, dat ze nee zou zeggen. Pff, wat een gedoel dit allemaal. De hele school was in rep en roer, jurken moesten gekocht worden, schoenen uitgezocht, maar het allerbelangrijkste; een partner moest gevonden worden.
    Niet oplettend waar ik liep, was ik de best move om Molly mee te vragen aan het bedenken. Al was dat niet zo makkelijk als het leek.
    Juist toen ik had bedacht dat ik gewoon naar haar toe zou stappen, botste ik tegen iemand aan die hard op de grond viel. Verontschuldigend keek ik naar beneden. Even stopte mijn hart met kloppen. Het was Molly. "H-hee Molly" stotterde ik "Hoe is het?"

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 9:50 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Louis Gabriël Weasley
    ''Be patient, you stupid ass..''
    • Hufflepuff • Captain • Chaser • 15 years old • Oh shit! • Caught •



    ''Aero, je weet dat hij drie jaar jonger is?'' zei Jackson tegen zijn zus en Louis hield zich maar eerst wijselijk stil, nadenkend. ''En dat hij pas in het vijfde jaar zit? We zijn er volgend jaar niet meer, heb je dit wel goed doordacht?'' Louis beet even op zijn lip. Hij wist dat er iemand ooit achter zou komen, maar op zo'n manier niet echt bepaald. ''Maar natuurlijk, alsof jij van liefde weet!'' kwam er uit Aeroline's mond.
    Louis keek weer na de grond en bleef eventjes nadenken. Wat hij zou moeten zeggen wist hij niet. Natuurlijk wilde hij wel wat zeggen, maar hij dacht dat het allemaal niet heel erg gepast zou zijn en dat Jackson dan boos zou worden en hij wilde al helemaal niet dat de broer en zus ruzie kregen. De blonde jongen zuchtte eventjes zacht en keek op. ''Eh..dat het zo zou gaan was totaal niet de bedoeling, maar ik denk dat we geen van allen boos zouden moeten worden of ruzie gaan lopen maken, want daar hebben we niets aan.''

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 13:55 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.’'
    • B-day girl, 18 –– Beater –– Potions classroom –– Hopeless & clueless



    Met opgetrokken wenkbrauwen en nogal verontwaardigd bekeek ik mijn broer. ''Eh..dat het zo zou gaan was totaal niet de bedoeling, maar ik denk dat we geen van allen boos zouden moeten worden of ruzie gaan lopen maken, want daar hebben we niets aan.'' kwam er uit Louis' mond. Jackson bekeek hem met gespleten ogen, van top tot teen en keerde zich daarna weer naar me toe. ''Je weet dat ik dit doe voor je eigen bestwil,'' zei hij met een diepe zucht. ''Ik heb hem nooit gemogen.'' vervolgde hij daarna. Ik rolde mijn ogen en knikte. ''Ik kan me redden,'' mompelde ik met een zucht. ''Maar bedankt.'' Hij keek Louis nog even aan en draaide zich daarna weg, maar draaide weer naar me toe om een kus op mijn voorhoofd te drukken. Jackson beende het lokaal uit, fluitend en met zijn handen in zijn broekzakken.
          Ik liet een diepe zucht, Jackson kon zo bipolair zijn. Fronsend beet ik op mijn lip en draaide me naar Louis toe. ''Het spijt me zo erg daarvoor..'' mompelde ik en zuchtte. ''Jackson is.. Beschermend?'' probeerde ik maar. Ik haalde een hand door mijn haren en haalde diep adem.


    I don't want you to die, I want you to suffer.