• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Molly Audrey Weasley
    ''Don't say I'm heartless, girls have feelings too.''
    Hufflepuf • Seeker • Seventh year • 17 years old • On the ground • Don't know what to say because she lies on her biggest crush ever



    ''H-hee Molly. Hoe is het?'' Stotterde Stuart zenuwachtig waardoor ik begon te blozen. Als Stuart zenuwachtig is, is hij ontzettend schattig. ''Hey Stuart. Met mij gaat het goed, ook al lig ik op de grond. Met jou dan?'' Vraag ik om het gesprek wat op gang te brengen terwijl ik probeer op te staan maar omdat ik juist vandaag hakken aan heb gedaan en ik niet aan die voetbrekers gewend ben, mislukt mijn poging en val ik recht op Stuart neer waardoor onze gezichten wel heel dicht bij elkaar komen. ''Oh-eh, sorry.'' Verontschuldig ik me tegenover Stuart aangezien ik op met mijn lichaam op de jongen lig. Als er nu mensen langs zouden lopen denken ze vast dat we niet goed wijs zijn, maar dat boeit me niks. Op je allergrootste crush liggen terwijl je hem sprakeloos aankijkt is voor mij juist een ultieme topdag. Niet dat ik van plan ben om nu al van Stuart af te gaan aangezien ik het best wel knus vindt blijf ik liggen en schuif een pluk rode haren achter mijn oor terwijl ik Stuart nog steeds in zijn bruine ogen aankijk waardoor ik haast kan verdrinken, zo mooi zijn ze. Terwijl zijn adem mijn gezicht zacht streelt bijt ik nerveus op mijn lip om snel wat te zeggen maar niet teveel want ik wil dit mooie moment echt niet verpesten. ''Sorry Stuart. Ik ben ook zo onhandig.'' Verontschuldig ik me tegenover de ontzettend knappe jongen om vervolgens snel weer mijn lippen op elkaar te leggen en te wachten op zijn actie.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    BRYONY 'BREE' ALEXANDRA AINSWORTH
    Keeper • Prefect • On top of the fucking world, sort of

    "Girls are fun — maybe even more fun than guys."

          Ik en Dominique hebben nog even een kort gesprekje en ik kan niet stoppen met glimlachen, ik ga met Dominique fucking Weasley naar het bal. Echter is er dan weer dat negatieve stemmetje in mijn achterhoofd die het weer eens voor mij moet verpesten. Dit stemmetje blijft namelijk maar fluisteren dat ik niet zo'n sukkel moet zijn, omdat Dominique gewoon geen behoefte heeft aan een mannelijke date heeft, mij als een plan B ziet en als een gewone vriendin. Deze gedachte probeer ik te verdringen maar zorgt er wel voor dat mijn blijdschap flink slinkt. Uiteindelijk is mijn humeur zodanig veranderd van blij naar teleurgesteld dat ik even uit de drukte wil en ik besluit de Grote Zaal uit te gaan. Ik excuseer me tegenover Dominique met een glimlach en draai me vervolgens om. Vanuit mijn ooghoek zie ik Kaya en James in gesprek, nou dat ging nog makkelijker dan ik had verwacht. Nou ja, Kaya is een leuk meisje en James is een knappe jongen, dat kan ik beslist niet ontkennen. Ik glimlach nog even naar de twee en loop vervolgens naar mijn afdelingstafel en pak nog een broodje. Met het broodje in mijn hand loop ik de ruimte uit en sla links af. Ik staar een beetje naar mijn broodje en let niet echt op waar ik loop, wat me al snel wordt duidelijk gemaakt want voor ik het weet loop ik tegen iets op en lig ik een tel later op de grond.
    'Auw,' mompel ik en wrijf over mijn rug die het hardst terecht is gekomen op de harde ondergrond. Mijn broodje is ook uit mijn handen gevallen en ligt nu een meter verderop, die ga ik niet meer eten. Kennelijk was dat 'iets' niet een 'iets' maar een 'wie' want er staat een stel schoenen voor mijn neus, leuke schoenen moet ik toegeven, goh ik moet eens beter gaan opletten op mensen hun schoenen, er zitten echt leuke tussen.
    'Sorry, ik lette niet op,' excuseer ik me, glimlach even en kijk omhoog.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:24 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Hugo Ronald Weasley
    ''I don't trust words, I trust actions.''
    Ravenclaw • Chaser • 5th year • 15 years old • On his way to the Great Hall • Playing with the snow in his hair



    Terwijl ik wat met mijn hoofd schud zodat de sneeuw in mijn haar alle kanten opvliegt maar zo wel de sneeuw uit mijn krullerige haren verdwijnt, loop ik door de gangen op weg naar de Great Hall. Ik had net met wat derdejaars een sneeuwballen gevecht gehouden en had daarvan dus allemaal sneeuw in mijn haar gekregen. Ik knoop mijn Ravenclaw sjaal wat dichter om mijn nek heen en loop verder totdat ik de hoek omloop en meteen voel dat iemand tegen me opbotst en daardoor op de grond valt. Ik kan mijn evenwicht nog bewaren maar degene ligt echter op de grond waardoor ik meteen opkijk. Voor me lag Bryony Ainsworth, ik kende het meisje wel maar niet dat ik hele dagen met haar optrok of zo. ''Sorry, ik lette niet op.'' Zegt ze terwijl ze zich excuseert maar ik schud mijn hoofd. ''Nee, het was mijn schuld. Ik had zelf beter op moeten letten, ik ben Hugo trouwens. Hugo Weasley.'' Stel ik mezelf voor en houdt vervolgens mijn hand voor haar uit zodat ze zich kan optrekken met mijn hulp. Mijn blik valt op een broodje dat een paar meter verderop op de grond ligt, vast van haar. ''Het spijt me trouwens van je broodje.'' Zeg ik er met een klein glimlachje achteraan terwijl ik Bryony aankijk.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:40 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    †      Scorpius Hyperion Malfoy      †
    Ravenclaw † Chaser † Captain



    Voor één hele, hele hoopvolle, goede seconde lijkt het erop dat Becca me terug kust. Blijheid en liefde en elke positieve emotie die er zo ongeveer bestaan gaan door me heen, en ik voel haar hand om me heen, op mijn borst...
    En dan is het moment voorbij en duwt Rebecca me ruw van haar af, waardoor ik hard op de trap naast haar terecht kom. Auch. Het steekt, zowel fysiek als vanbinnen.
    'Malfoy...' zegt Becca, een beetje hijgend alsof die halve seconde al de lucht uit haar longen heeft gezogen. Meestal heb ik een hekel aan mensen die mijn achternaam zeggen, aangezien ik Scorpius ben, uniek, en niet nog een andere Malfoy. Maar Becca zegt het anders, alsof het mij omschrijft, en mij alleen.
    'W-waarom deed je dat?' vraagt ze dan, en ik probeer niet spontaan in lachen of huilen uit te barsten. Goh, waarom zou iemand nou iemand kussen? Daar kan ik nou echt geen normale reden voor bedenken hoor. Echter zeg ik niets en kijk Becca alleen maar aan, hopend op een wonder dat dit moment minder awkward en levens verpestend zou maken.
    En dat wonder komt, want nog geen seconde later gromt Becca: 'I really hate you,' waarna ze dichterbij komt, nog wat dichter, tegen me aan. Haar armen slaat ze om me heen. Haar prachtige mooie ogen zijn ineens heel dichtbij, en dan kust ze me, eindelijk. Ze kust me met zoveel passie dat ik weet dat mijn gevoelens - godzijdank - wederzijds zijn.
    Natuurlijk zoen ik haar terug en sla mijn armen om haar heen. Toch voelt het alsof haar lichaam te ver weg is, en daarom trek ik het meisje op schoot en klem haar tegen me aan. Het voelt zo ontzettend goed, om eindelijk echt bij haar te zijn, ik wil dat het moment nooit eindigt.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Stuart Fred Jordan
    Gryffindor | 5th year | On his way to the Great Hall| Outfit | Nervous, bc his crush is like lying on him. And he's desperately in love.




    Molly bloost, wat haar nog mooier maakt dan ze als is; onmogelijk zou je zeggen, maar nee zij bewijst het ongelijk. De eerste keer dat ik haar zag had ze ook blosjes, maar dan van de kou. Ik was meteen voor haar gevallen, rode haren, twinkelende ogen, een geweldige lach. Zij was het, tot Molly wat met Caleb kreeg. Mijn hart was gebroken. Het positieve ervan was dat toen het uitging -wat tot mijn opluchting vrij snel gebeurde- haar troost kon zijn en haar mocht opfleuren.
    ''Hey Stuart" ik schrok op uit mijn gedachte en zag dat het meisje nog op de grond lag. Wauw, goed gedaan man. Snel probeerde ik Molly overeind te helpen. "Met mij gaat het goed, ook al lig ik op de grond. Met jou dan?'’ "Oh ook wel goed hoor. Het spijt me ik zal ze even helpen." Ik hielp haar op te staan, maar omdat ze hoge schoenen aanhad mislukte de poging en vielen we allebei. Molly viel bovenop me, zodat haar lippen bijna op die van mij vielen. Haar mooie volle lippen die als een passend puzzelstukje op die van mij zouden passen -denk ik. ''Oh-eh, sorry.'’ Opeens was ik me erg bewust van onze lichamen, die elkaar hunkerend vasthielden. Mijn hart klopte tien keer zo hard als anders. Mijn ademhaling stoktte toen ze ongelooflijk sexy op haar lip beet. Nu Stuart kus haar dan hoorde ik een stemmetje zeggen. ''Sorry Stuart. Ik ben ook zo onhandig.’’ Molly keek me doordringend aan. "Molly…” komt er schor uit mijn mond "Zou je met me naar het bal willen misschien?”. Nog voor ze antwoord kan geven druk ik mijn lippen op die van haar. Ze passen. Precies.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 16:15 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    BRYONY 'BREE' ALEXANDRA AINSWORTH
    Keeper • Prefect • On top of the world ground
    "Girls are fun — maybe even more fun than guys."

          Een jongen met blonde krullen verschijnt in mijn gezichtsveld en ergens komt hij me vaag bekend voor. Als ik zijn sjaal bekijk, besef ik me dat ik hem vaak zie in de Common Room en aan onze afdelingstafel, maar zijn naam? Francis? Zuko? Ik heb geen flauw idee, alsof hij mijn gedachten kan lezen begint hij te spreken:
    'Nee, het was mijn schuld. Ik had zelf beter op moeten letten, ik ben Hugo trouwens. Hugo Weasley.' en hij schudt nog even zijn hoofd. Hugo! Dat was zijn naam ik glimlach even en zie hoe hij zijn hand uisteekt die ik dankbaar aanpak en een beetje stuntelig kom ik overeind.
    'Dankje, en aangenaam, Sherlock,' knipoog ik. Zijn blik werpt hij even op de grond en ik volg zijn blik, naar mijn broodje.
    'Het spijt me trouwens van je broodje.' glimlacht hij er kleintjes achteraan en ik schud mijn hoofd.
    'Maakt niet uit, had toch geen honger meer,' zeg ik geruststellend, glimlach even naar hem en loop naar het broodje toe. Deze pak ik op en ik gooi hem snel weg, ik zweer dat er al een vlieg op zat! Wanneer ik bij hem sta kijk ik hem onderzoekend aan, wat me opvalt zijn - zijn bruine ogen, die heel schattig contrasteren met zijn blonde krulletjes, die overigens wat sneeuwvlokken bevatten. Ik grijns even en kijk hem onschuldig aan.
    'Sorry maar je hebt,' begin ik en ga dan een op mijn tenen staan. 'Laat maar, ik help wel even,' ik wrijf mijn hand door zijn haar en klop het beetje sneeuw uit zijn haar.
    'Zo, voilà,' knipoog ik. 'Dus, Hugo, hoe is het? Ik ben trouwens Bryony, Bryony Ainsworth.' lach ik naar hem.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 18:27 ]


    I just caught the wave in your eyes

    REBECCA INDIGO PATRICKSON
    "Art enable us to find ourselves — and lose ourselves at the same time."

    Ravenclaw • Seeker • 6th year • Outfit


    Scorpius zoende me terug — en binnen luttele seconden voelde ik zijn stevige armen om mij heen. Ik liet mijn handen door z'n witblonde lokken glijden, waarbij ik m'n ogen sloot. Hij trok me op z'n schoot en trok me nog dichter tegen zich aan, waardoor ik mijn armen om zijn nek sloeg. Ik gaf hem nog enkele zachte kusjes op z'n lippen en zijn mondhoek, voor ik mijn lippen van de zijne afhaalde en hem bekeek. "En, wat zijn we nu tot elkaar eigenlijk..?" Ik bekeek hem met een uitdagende blik, voordat ik opstond en het pakje van Bree pakte.
          "Wat dacht je ervan om samen naar Hogsmeade te gaan? Het wordt vast leuk," ik grijnsde snel en keek hem daarna glimlachend aan. "We zouden wel eerst misschien jassen moeten halen," mompelde ik zachtjes — toen mijn blik uit een smal raam viel. Ik haalde snel een hand door mijn lokken en bekeek hem uiteindelijk ietwat ongemakkelijk, dit was zo plotseling — al voelde ik dat het goed zat met hem.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Molly Audrey Weasley
    ''Don't say I'm heartless, girls have feelings too.''
    Hufflepuf • Seeker • Seventh year • 17 years old • Lying on the hottest guy ever, also known as Stuart Jordan • Desperately in love because her fucking crush is kissing her and she loves it.



    Beiden zeggen we een tijdje niks terwijl ik de jongen doordringend en tegelijk nieuwsgierig aankijk totdat er wat woorden uit zijn mond komen. ''Molly...'' Begint hij schor waardoor ik nog een keer op mijn lip bijt, straks zegt hij nog dat hij me irritant vindt dat ik zo op hem lig. Of hij gaat er snel vandoor omdat hij me niet mag vast en zeker raar vindt. ''Zou je met me naar het bal willen misschien?'' Zijn woorden overrompelen me totaal waardoor ik denk dat ik mezelf moet knijpen zodat ik wakker wordt in de Hufflepuf Dorm omdat dit vast en zeker een van mijn wanhopige, naar liefde snakkende, droom is. Maar de zijdezachte lippen die ik dan op de mijne voel, laten me binnen een seconde weten dat dit niet een hopeloze liefdesdroom is. Het is de geweldige waarheid. Wat ik daarna voel zijn de vlinders, de vlinders in mijn buik die na jaren zich eindelijk helemaal kunnen uiten. Als er één moment is die ik nooit meer wil vergeten en ook nooit wil laten eindigen, is het wel deze. Mijn handen verstrengelen zich met de zijne terwijl ik mijn lippen nog steeds op de zijne houd, niet van plan om ze er zomaar af te halen. Stuart is de ene helft van een groot puzzelstukje, en ik ben de andere helft. Samen maken ze geen verschil en als je ze in elkaar legt zie je dat de puzzelstukjes passen als gegoten, net zoals wij twee. Om ook even adem te halen haal ik even mijn lippen van die van Stuart af om te kijken in zijn net geopende bruine ogen. ''Natuurlijk wil ik met je naar het bal, knapperd.'' Zeg ik met een grijns en duw mijn lippen dan weer zachtjes op de zijne om mijn handen vervolgens in zijn zwarte warrige haren te plaatsen.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 16:31 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Matthew 'Matt' Sean Mckenzie
    • Happy •
    Outfit




    "J-ja Matt, graag. Ik zou heel graag met je mee naar het bal willen!'
    De woorden klonken als muziek in zijn oren en een brede glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij nam een grote slok van zijn drinken.
    'Mooi,' zegt hij. 'Geweldig zelfs.' Nu had hij in ieder geval ook geen last meer van de gillende en hebzuchtige eerste jaars en al die andere jonge meisjes. Hij tikte met zijn vinger op zijn schoot en bedacht aan nog meer dingen om tegen haar te zeggen, maar hij viel stil. Hij had het meestal niet dat hij met zijn mond vol tanden stond. Meestal had hij altijd van die smooth praatjes, maar dat was met nieuwe mensen, mensen die hij niet kende. Haar kende hij en hierdoor viel hij letterlijk stil. Moest hij iets over haar ogen zeggen? Haar haar. Hoe prachtig ze eigenlijk wel niet was? Hij zuchtte zachtjes en keek even naar zijn handen.
    'Dus,' zei hij vervolgens, proberend nu niet stil te vallen. 'Wat gaat de knappe dame vandaag doen?'


    "Rebellion's are build on hope"

    Roxanne Molly Weasley
    ''Don't mess with me, you will regret it..''
    • Gryffindor • Beater • 15 years old • What?! • Getting worried •



    Hij begon te lopen en Roxanne liep maar gewoon mee. ''Maakt niet uit hoor, maar echt waar? Kip zonder kop?'' Ze knikte dood serieus. Ze stonden buiten het kasteel en kort rilde ze. Buiten staan zonder jas haatte ze, ook al had haar grootmoeder een rode sweater met een geel, goudige 'R' erop gemaakt voor haar, Roxanne droeg gewoon doodleuk T-shirts in de winter. ''Hoe dan ook het gaat prima hoor, met jou? Ik wil het alleen wel even ergens over hebben met je.'' ''Met mij ook goed en over wat precies?'' Haar blik werd vragend toen ze Calebs serieuze blik zag.
    ''Ik heb begrepen dat je met mijn zusje Olivia naar het bal gaat, maar ik vraag je, als grote broer of je goed op haar wilt passen en letten. Vanochtend was ze...,'' Kort slikte ze en de blik in haar ogen werd wat bezorgd. ''Zat ze niet goed in haar vel en ik maak me oprecht zorgen om haar. Daarom vraag ik je dit, want als haar iets overkomt vergeef ik dat mezelf nooit, begrepen?'' Snel knikte ze. ''Ik zou zowat alles doen voor Oliv, dus ik zal op haar letten ja.'' kwam er uit haar mond en ze wees de sigaret die hij haar aanbiedde af. ''Nog verder iets?'' vroeg ze Caleb.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 20:16 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Chiara Lucy Finnigan
    ''In the end we only regret the chances we didn't take.''
    • Gryffindor • 16 years old • Feeling really, really awkward • Annoyed because her best friends are flirting •



    ''Voor mij is dat niet erg hoor, als je weg bent zullen we het wel vervolgen.'' grijnsde Albus en zijzelf schudde met een zacht lachje haar hoofd. Albus drukte een klein kusje op het achterhoofd van Aviana en kort draaide ze met haar ogen. ''Sorry Chiara, maar de liefde is zo sterk.'' ''Jij bent echt erg Albus Potter.'' lachte ze en ze schudde haar hoofd weer.
    ''Maar nu even over iets anders, waar gaan we als eerste heen in Hogsmeade? The Three Broomsticks of Honeydukes? Ik zou nog graag een voorraadje chocolate frogs in mijn hutkoffer willen hebben aangezien ik de kaarten verzamel. Dus, wat willen jullie?'' ''Zolang ik maar met mijn twee favoriete personen ben, toch?'' zei Aviana en Chiara kreeg een glimlach op haar gezicht. ''Wat een liefde vandaag, komt allemaal door kerst he?'' grapte de blondine. ''Oké nee, gewoon niet. Eh..kies maar Al, jij vroeg ons mee. En Avi, sowieso; het is lang geleden dat we met z'n drieën wat deden.''

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 20:18 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louis Gabriël Weasley
    ''Be patient, you stupid ass..''
    • Hufflepuff • Captain • Chaser • 15 years old • Right.. • It's okay.. •



    Hij werd door Jackson met speelogen aangekeken van top tot teen en dit liet hem zich onconfrontabel voelen. ''Je weet dat ik dit doe voor je eigen bestwil, ik heb hem nooit gemogen.'' zei Jackson tegen Aeroline en kort draaide Louis met zijn ogen, maar hij hield zich maar gewoon stil gezien hij echt geen zin had in problemen. Vervolgens liep Aeroline's broer weg en keek Louis naar haar. ''Het spijt me zo erg daarvoor..'' mompelde ze. Hij sloeg zijn armen om haar heen en keek haar aan. ''Maakt niet uit joh..'' verliet zijn mond en vervolgens staarde hij eventjes naar de muur. ''Jackson is.. Beschermend?'' Een klein lachje rolde over zijn lippen en hij keek toe hoe ze een hand door haar haren haalde. ''Het maakt niets uit. Al ik wel denk dat de school het binnen een no-time weet?'' Hij keek haar eventjes kort met een bedenkelijke blik aan. ''Ach, het zou ooit gebeuren..'' zuchtte hij en vervolgens drukte hij een kus in haar haren en daarna keek hij weer kort voor zich uit.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Albus Severus Potter
    ''I'm not crazy, I'm just myself.''
    Gryffindor • Keeper • 6th year • Prefect • 16 years old • White tiger Animagus • The Great Hall • Is really happy with his two best friends.



    ''Jij bent echt erg Albus Potter.'' Lacht Chiara terwijl ze haar hoofd schudde waardoor ik verdedigend mijn beide handen ophef als teken dat ik het niet erg vindt. Als Aviana antwoord op mijn vraag waar we eerst naar Hogsmeade heen gaan let ik extra goed op en laat meteen mijn handen weer zakken. ''Mij maakt het werkelijk niet uit.'' Zegt Aviana waarna ze vervolgens mijn hand pakt en er een zacht kneepje in geeft. Een grijns speelt klein rond mijn lippen terwijl ik mijn blik vestig op onze verstrengelde handen. ''Zolang ik maar met mijn twee favoriete personen ben, toch?'' Vraagt Aviana dan waardoor ik zachtjes knik maar nog steeds uit mijn ooghoek kijk naar onze verstrengelde handen. Vervolgens kijk ik Aviana weer aan en haal dan ook even snel een hand door mijn zwarte warrige haren die nu in een warrige kuif staan. ''Wat een liefde vandaag, komt allemaal door kerst he? Oké nee, gewoon niet.'' Grapt Chiara vlug waardoor ik een wenkbrauw optrek en haar vragend aankijk. ''Eh.. kies maar Al, jij vroeg ons mee. En Avi, sowieso; het is lang geleden dat we met z'n drieën wat deden.'' Vervolgt Chiara haar verhaal waardoor ik knik. ''Daar heb je gelijk in, heel lang geleden ja.'' Zeg ik instemmend en moet kort nadenken als de twee meiden het aan mij overlaten waar we eerst heen gaan. ''Zullen we eerst naar Honeydukes dan?'' Vraag ik en kijk de beide meiden vragend aan.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''
    Slytherin, Seventh Year • Eighteen, birthday • Potions classroom •



    [nextcol] Een klein glimlachje kwam rond mijn lippen toen ik zijn armen rond me voelde, het bleef goed voelen. ''Maakt niet uit joh..'' hoorde ik hem zeggen en diep wist ik dat het toch wel iets uitmaakte –– dat was wat mijn gedachtes mij wijsmaakten. Mijn mond vormde één rechte streep en een zucht verliet mijn lippen, mijn haren stonden haast overeind en het kon me op het moment niets minder schelen.
          ''Jackson is.. Beschermend?'' Een kort lachje rolde daarna over zijn lippen, waardoor ik toch weer even moest glimlachen. ''Het maakt niets uit. Al ik wel denk dat de school het binnen een no-time weet?'' Een geïrriteerde kreun kwam uit mijn lippen en verborg mijn gezicht in zijn borst. ''Ik heb daar geen zin in.'' mompelde ik zachtjes. Het zou mijn reputatie verpesten, iets waar ik nu geen behoefte meer aan had –– niet meer problemen op mijn verjaardag. Het klonk waarschijnlijk egoïstisch, maar het was de harde waarheid. ''Ach, het zou ooit gebeuren..'' Daar had hij weliswaar een punt in, maar alsnog. Het zou mijn laatste jaren op Hogwarts verpesten, iets waar ik absoluut géén zin in had. ''Ik weet het,'' zuchtte ik diep. ''Alsnog.'' mompelde ik en verschool me nog iets meer in zijn borst. Het was fijn en warm, een plek waar ik het liefst de hele dag was.
    [/columns]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 20:10 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Relieved and cheeky
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."


          Haar blik verandert van haar - het leven is een feestje - gezicht naar een serieuzere, bezorgde blik en ze slikteven. Ik kijk haar afwachtend aan en na mijn vraag knikt ze snel.
    'Ik zou zowat alles doen voor Oliv, dus ik zal op haar letten ja.' zegt ze snel en ik kijk haar opgelucht aan, gelukkig valt Olivia op Roxanne en niet op een onverantwoordelijk bitch, hoewel, niet onverantwoordelijk. Roxanne is dochter van George Weasley, hij was deel van de Weasley tweeling en of die nou zou verstandig waren, maar Roxanne is in iedergeval geen trut, dus dat scheelt. De sigaret die ik haar had aangeboden wijst ze af en ik haal mijn schouders op en berg het pakje weer op.
    'Nog verder iets?' vraagt ze en ik kijk haar even aan. Ze lijkt het koud te hebben en gezien ik niets anders belangrijks heb te vertellen schud ik mijn hoofd.
    'Nee, niets belangrijks. Heel erg bedankt, Weasley, maar misschien moet je maar weer naar binnen gaan je bevriest nog,' grijns ik en knik naar de ingang. Vervolgens draai ik me om en loop de andere kant op, ik wilde immers nog een ommetje maken. Ik loop over de veranda en geniet even van de stilte. Mijn sigaret is bijna opgebrand en ik gooi hem op de grond en trap hem uit. Na een tijdje gelopen te hebben zie ik een meisje op de balustrade zitten met blonde haren. Wanneer ik dichterbij kom herken ik Avalenté, een goede vriendin van mij uit het zesde jaar in Ravenclaw. We hebben een beetje een aparte 'relatie' gezien we niet samen zijn maar vaak genoeg hebben gezoend en een paar keer het bed hebben gedeeld.
    Ze heeft me nog niet opgemerkt gezien ze met haar rug naar me toe zit. Zachtjes loop ik op haar af en wanneer ik achter haar sta knijp ik in haar zij. Net voordat ze zou kunnen vallen - vang ik haar snel op en kijk haar lachend aan.
    'Hey Ava,' grijns ik en zet haar netjes neer op de grond.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 17:17 ]


    I just caught the wave in your eyes