• Welkom!




    Hier kun je over dingen praten. :Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ga het speeltopic aanmaken. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Davon schreef:
    Ik ga het speeltopic aanmaken. (:


    Finally! *O*
    Kan niet wachten :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Undine schreef:
    Hoort er overigens een leider te zijn die het groepje ongeregelde Hunters begeleidt? :'D


    Ja, ja die moet er zijn. Ben jij een vrijwilliger?


    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 19:20 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jammer dat het speeltopic net wordt geopend als ik op het punt sta om een weekend weg te gaan waar geen internet aanwezig is :<
    Mijn posts komen dus wat verlaat.


    Sheathes schreef:
    Jammer dat het speeltopic net wordt geopend als ik op het punt sta om een weekend weg te gaan waar geen internet aanwezig is :<
    Mijn posts komen dus wat verlaat.


    Ohw, jammer. Wel veel plezier toegewenst!(: Is goed. ^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Davon schreef:
    (...)
    Ja, ja die moet er zijn. Ben jij een vrijwilliger?

    Oh ja, zeker hoor. Iedereen zal op een disfunctionele rokkenjager zitten te wachten lol.

    Ik heb een paar vraagjes:
    |. Hoe ziet de omgeving eruit?
    ||. Waar zijn de Hunters, en wat was je idee voor het begin met hun?
    |||. Wie heeft hen die opdracht gegeven, als niemand in eerste instantie van de mutanten afweten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Oh ja, zeker hoor. Iedereen zal op een disfunctionele rokkenjager zitten te wachten lol.

    Ik heb een paar vraagjes:
    |. Hoe ziet de omgeving eruit?
    ||. Waar zijn de Hunters, en wat was je idee voor het begin met hun?
    |||. Wie heeft hen die opdracht gegeven, als niemand in eerste instantie van de mutanten afweten?


    Dus je doet het? Mooi.

    |. De omgeving is in het bos. Dus vooral veel bos en een meer miss. Totdat ze een dorp of stad tegenkomen en ze besluiten daar naartoe te gaan.
    ||. Oeps, ik wist dat ik wat vergat. :x Ik zal het er zo even bij zetten.
    |||. Er zal een soort noodsignaal afgaan in het hoofdkwartier waardoor de hunters dat weten. Die weten al wel af van de mutanten.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 20:14 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Het begin van de Hunters staat in het Speeltopic.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Davon schreef:
    (...)

    Ja, ja die moet er zijn. Ben jij een vrijwilliger?


    Speeltopic

    Wait whut? Excusez-moi? Pardon?
          Ik wist niks van dat af. Mijn gozer is een independent one. He doesn't take others from.. someone.


    † Love? I want to sleep.

    Blijkbaar wel dus, HA. Tenzij er andere vrijwilligers zijn, hm?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I bet they wouldn't listen to a very charming lady, so that party gaat ook niet door ;'D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Zeker niet naar jouw personage, nee. Hahaha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Zeker niet naar jouw personage, nee. Hahaha.


    Although she is such a gorgeous one
    So sad
    :c


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mijn personage luistert zeker niet naar een chick. Maar hij heeft zoiezo al dat hele 'fuck-the-rules'-mood.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 4:57 ]


    † Love? I want to sleep.

    Iemand die met Eugene wilt praten? Ik wil het speeltopic echt wat leven in blazen, want ik wil niet dat het nu al dood loopt.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."