• Welkom!




    Hier kun je over dingen praten. :Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Het spijt me heel erg dat ik nog niet gepost heb! Ik ga nu alles lezen en hopelijk meteen daarna een stukje schrijven. Mijn excuses dat het zo lang duurt.

    Stygian schreef:
    (...)
    I know ;'D
    She gonna make life hard for him tho :Y)

    Haha, ik verwacht ook niets anders van haar.
    Dit wordt zo vermakelijk, voor ons althans. Ze zullen er vast alles aan doen om onder elkaars huid te kruipen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Haha, ik verwacht ook niets anders van haar.
    Dit wordt zo vermakelijk, voor ons althans. Ze zullen er vast alles aan doen om onder elkaars huid te kruipen.


    can't wait for the confrontation (:<


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oh my. Kang-Dae will be annoyed.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 23:18 ]


    † Love? I want to sleep.

    Vanavond zal ik proberen mijn posts te schrijven — maar ik moet vandaag eerst naar stage en vanmiddag eerst een opdracht afmaken die ik vanavond voor 23:59 ingeleverd moet hebben dus dat heeft anders voorrang. Anders komen mijn posts sowieso morgenvroeg.


    Rae is het gebouw al uit gevlucht, maar is er misschien iemand waar ze naar toe zou kunnen lopen/ ontmoeten?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Ik wacht op de andere posts, voordat ik antwoord :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh shoot, ik moet hier nog schrijven. Ik ga morgen maar eens een avondje schrijven houden.


    † Love? I want to sleep.

    Mensen, blijf alsjeblieft nog reageren.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Loki_ schreef:
    Mensen, blijf alsjeblieft nog reageren.

    Ik zal morgen eens een post schrijven, als ik 't niet vergeet.


    † Love? I want to sleep.

    Loki_ schreef:
    Mensen, blijf alsjeblieft nog reageren.

    Still waiting.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    (...)
    Still waiting.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik kan niet echt met mijn personage ergens op reageren dus kan ik haar ergens naartoe laten gaan zodat er weer wat gebeurt in plaats van dat we bijna allemaal vast staan..


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Dit is zo dood, ik krijg zin om me af te melden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    God, ik moet hier antwoorden. Sorry voor iedereen die op mij wachten.


    † Love? I want to sleep.