• Welkom!




    Hier kun je over dingen praten. :Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yonggook schreef:
    Dit is zo dood, ik krijg zin om me af te melden.


    Feel ya bruh


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Iemand mag Aileen wel meeten als iemand daar zin in heeft? (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    Iemand mag Aileen wel meeten als iemand daar zin in heeft? (:

    Anders kunnen Aileen en Rayelle wel meeten om wat leven in de RPG te blazen


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Fye schreef:
    (...)
    Anders kunnen Aileen en Rayelle wel meeten om wat leven in de RPG te blazen


    Great idea! Post jij eerst of ik?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Great idea! Post jij eerst of ik?

    Maakt mij op zich niet heel veel uit maar jouw personage kwam als eerste het gebouw uit en mijne als een van de laatste. Jouwe ziet meer gebeuren en kan omdat aileen al rondom zich kon kijken op Rayelle afstappen omdat ze die misschien als tweede uit het ingestorte gebouw zag komen. Ik kan ook als eerste posten maar ik zou eerlijk gezegt niet veel kunnen posten


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Fye schreef:
    (...)
    Maakt mij op zich niet heel veel uit maar jouw personage kwam als eerste het gebouw uit en mijne als een van de laatste. Jouwe ziet meer gebeuren en kan omdat aileen al rondom zich kon kijken op Rayelle afstappen omdat ze die misschien als tweede uit het ingestorte gebouw zag komen. Ik kan ook als eerste posten maar ik zou eerlijk gezegt niet veel kunnen posten


    Ik zal nu ff een postje schrijven dan (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Ik zal nu ff een postje schrijven dan (;

    Is goed neem je tijd ik moet wel morgen wachten tot mijn laptop aankomt.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal morgen proberen te posten. Dat geldt tevens voor inferno en supernatural


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    Ik zal morgen proberen te posten. Dat geldt tevens voor inferno en supernatural

    Haha, ik hoop dat je er genoeg mee kunt ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fergus schreef:
    (...)
    Haha, ik hoop dat je er genoeg mee kunt ^^


    Ja dat zeker!
    De dag is enkel anders gelopen dan verwacht dus ik ga er morgen voor zitten. Ik ben echt kapot -.-


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)

    Ja dat zeker!
    De dag is enkel anders gelopen dan verwacht dus ik ga er morgen voor zitten. Ik ben echt kapot -.-

    Dat maakt niks uit poepie :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan ik ergens inspringen met Eugene?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    ^ Eugène is een mutant toch? Ik kan daar wel op inspelen, maar ik RPG ook nog met iemand anders. Je kunt altijd een post schrijven waarop ik kan inhaken met mijn hunter.


    † Love? I want to sleep.

    Dont die :c Is er nog wat nodig om mensen verder te helpen hierin? Just ask.


    † Love? I want to sleep.