• Welkom!




    Hier kun je over dingen praten. :Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Guarnere schreef:
    Iemand die met Eugene wilt praten? Ik wil het speeltopic echt wat leven in blazen, want ik wil niet dat het nu al dood loopt.


    Aileen wil wel, maar ik ben over een half uurtje weg dus dan zal mijn reactie waarschijnlijk vanavond komen. Tenzij ik daar WiFi heb :3


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Aileen wil wel, maar ik ben over een half uurtje weg dus dan zal mijn reactie waarschijnlijk vanavond komen. Tenzij ik daar WiFi heb :3


    Is goed, ik reageer anders wel als eerste.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    Iemand die met Eugene wilt praten? Ik wil het speeltopic echt wat leven in blazen, want ik wil niet dat het nu al dood loopt.

    Dit weekend had ik geen tijd. Ik post vanavond of morgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Dit weekend had ik geen tijd. Ik post vanavond of morgen.


    Oooooh
    things are getting interesting


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)
    Oooooh
    things are getting interesting

    Hahaha ja, I bet it's gonna be.
    Dan schrijf ik direct voor Livia met Kali.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik schrijf me toch maar uit, gezien mijn rooster van de komende tijd die tot de zomervakantie blijft. Het spijt me heel erg, maar met twee andere RPG's ben ik al verder en die hebben al een interactie. Mijn excuses.]

    Dat vind ik wel een beetje onzin. No offence though. De volgende keer eerst nadenken of je mee wilt doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waar kan ik Miller (Mutant) en Alexia (Hunter) heen sturen? Misschien iemand die geen tegenspeler/tegenspeelster heeft?


    Sheathes schreef:
    Waar kan ik Miller (Mutant) en Alexia (Hunter) heen sturen? Misschien iemand die geen tegenspeler/tegenspeelster heeft?


    Je kunt Miller wel naar Cayden sturen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vanuit zijn ooghoek zag hij een gedaante in het gras liggen. De rook belemmerde zijn zicht in een kleine mate, maar hij was vrijwel zeker dat dit een mutant was.

    @ Donnie: De TS heeft vermeldt dat de mutanten al weg zijn als de hunters aankomen, dus dan is dit niet mogelijk. Tenzij ze hier zelf natuurlijk toestemming voor geeft, maar dat zal dan besproken horen te worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    @ Donnie: De TS heeft vermeldt dat de mutanten al weg zijn als de hunters aankomen, dus dan is dit niet mogelijk. Tenzij ze hier zelf natuurlijk toestemming voor geeft, maar dat zal dan besproken horen te worden.


    Er lag toch een mutant onder het puin? Die het gedoe in heeft laten storten?
    Of ben ik nu verkeerd D:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)

    Er lag toch een mutant onder het puin? Die het gedoe in heeft laten storten?
    Of ben ik nu verkeerd D:


    Nee, je bent niet verkeerd. (: Dat is inderdaad zo, al is 'ie natuurlijk al dood dan.

    @Undine, dat is inderdaad zo. Da de mutanten al weg zijn. Tenzij jullie allemaal natuurlijk willen vechten. ^^

    @901FreeAtLast, jammer. Maar ik zal je uitschrijven.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb al een post geschreven. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Ik heb al een post geschreven. . .


    Oeeeh
    You triggered Aurora.
    She maaaaad


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)
    Oeeeh
    You triggered Aurora.
    She maaaaad

    Sal doesn't care.
    It only amuses him. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Sal doesn't care.
    It only amuses him. ^^


    I know ;'D
    She gonna make life hard for him tho :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.