• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie **


    Toen Finn me verzekerde dat het gedoe met Jacelyn en Syden niets had betekend, sloeg mijn hart geheel uit eigen beweging een slag over. Het zorgde voor een kriebelende vlinder in mijn buik en ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan nu ik hier stond als een of andere verliefde tiener. Allereerst was ik niet verliefd, ten tweede was het totaal niet charmant om als een of andere creep naar de persoon tegenover je te staren. Gewoon niet. In ieder geval had hij me totaal overdonderd met zijn vraag, met zijn uitnodiging om zijn date te zijn voor homecoming. Ik had niet verwacht om überhaupt al te gaan, laat staan met een date. En Finn... god, Finn. Kon er een jongen meer charmant zijn? Ik gokte van niet.
          Mijn ogen moesten de vrolijke fonkeling in de zijne weerspiegelen en mijn glimlach was minstens even groot, want hoewel ik absoluut geen dansfanaat was, kon ik toch met eerlijkheid zeggen dat ik ernaar uitkeek. "Ik stap al even hard terug op je tenen, maak je maar geen zorgen," gniffelde ik, opgelucht dat ik een danspartner ter hoogte van mijn niveau had gevonden.
          "Dus... dit was wat je wilde vragen?" informeerde ik behoedzaam. Het was lief hoe hij uitgerekend dit niet via iets onpersoonlijks als een telefoon wilde doen, dat sierde hem absoluut. Ik speelde wat met mijn autosleutels, alvorens ik me ervan bewust werd dat ik deze nog in mijn handen had - waarna ik ze onwillekeurig in mijn jaszak liet glijden.
          "Is die football wedstrijd waarvoor je geschorst bent nog bezig?" vroeg ik toen. "Ik bedoel, zo ja, dan kunnen we misschien... samen wat eten of drinken? Of iets anders natuurlijk, of..." Ik liet mijn stem wegsterven, haalde diep adem en toverde toen een glimlach op mijn gezicht. "Gewoon - iets. Je weet wel." Het was meer duidelijk dan ooit: ik was een hopeloos geval.


    She's imperfect but she tries

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    "WAT? WIE? WAT? Oh my god Chris." zegt ze en ik grijns naar haar. ''Van een guy die ik nog kende van de basisschool..'' antwoord ik dan maar vaag. "Okay ehm..." Mompelt ze en ik kijk toe hoe ze haar mobiel erbij pakt. "Ik heb getweet dat we een video maken, en Never Have I Ever spelen, en jullie hebben vragen ingestuurd... Ik haat jullie allemaal. Kidding, okay. Let's see." zegt ze vervolgens waardoor ik even moet lachen. Mijn telefoon pak ik ook, maar ik open het groepsgesprek waar wederom teveel aan de hand was om het normaal te kunnen volgen. Ik ving iets op van Truth or Dare en besloot maar mee te doen. That's always fun, right?
    Het duurt niet heel lang voor het aan mij gevraagd wordt. Beter gezegd, de eerste. Ik geef een vaag antwoord op de vraag en vraag het dan aan Cara. Ik kijk even grijnzend op van mijn telefoon en dan weer terug. Dare.. Snel begin ik te typen..
    >> Fine. You should really kiss me sweetheart after all the bedroom eyes (; - Chris
    << Are you serious? - Cara
    >> Do I sound serious? - Chris
    << Maybe - Cara
    >> Then yes - Chris
    .
    "Well, then..." hoor ik Cara zeggen en ik kijk op van mijn telefoon. Al snel voel ik haar lippen op die van mij en ik moet even licht glimlachen. Mijn hand glijd naar haar nek en zachtjes bijt ik op haar lip. Ik krijg meestal mijn zin, hoe dan ook. Maar nu het ook nog is met een meisje is die ik eerder cute noemde, was het nog beter. Het duurt niet lang voor ik de kus stop en ik grijns even naar haar. ''Not bad, Smith..'' mompel ik en ik druk nog een snelle kus op haar lippen..


    El Diablo.

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Happy. ~ outfit



    Zijn hand glijdt naar mijn nek en ik doe mijn best om mijn glimlach tegen te houden, en als hij op mijn lip bijt voel ik de vlinders in mijn maag nog heftiger tekeer gaan en mijn hart drie keer zo snel kloppen. Al snel stopt hij de kus en open ik mijn ogen. Hij grijnst naar me, en ik grijns terug. "Not bad, Smith.." Mompelt hij, en ik glimlach en knipoog snel naar hem, voor hij nog een kus op mijn lippen drukt. "Wow." Fluister ik dan, en sla mijn ogen dan even neer. In de groep zie ik dat Chris alweer wat gestuurd heeft:
    << Wow - Chris

    Ik glimlach en kijk naar de jongen naast me, waarna ik snel een whatsappje verstuur.
    >> Mind blown huh Chris - Cara
    << Yes. :* - Chris

    Ik kan een glimlach niet onderdrukken als ik snel een berichtje naar Hale stuur:
    *to Hale* WE KISSED - Cara

    En al helemaal niet als ik naar mijn beste vriend kijk. Ik bijt op mijn lip en grinnik, "Totally fun for filming." Zeg ik dan, en kijk hem aan. "Soo..." Mijn gedachten schieten alle kanten op: deed hij dit omdat hij me leuk vindt? Of is dit gewoon een grapje? Wat doen we nu? Wat zijn we nu? Een zoen hoeft niets te betekenen... Maar het kan wel, toch? Voor ik te veel na kan denken en het te erg op kan blazen in mijn hoofd, ga ik verder: "Dus, care to explain to my viewers what that was all about?" Zeg ik dan maar, met een knipoogje naar Chris.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 20:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.


    Riley Samantha Knox



    Isaac leek even verbaad door mijn vraag en ik keek hem afwachtend aan. Hoewel hij het kindje niet moest dragen, was het ook deels van hem en had hij het recht om ook te kiezen, dat is ook wat geliefden doen, samen keuzes maken.
    Voordat hij antwoord haf schraapte hij nog even zijn keek en keek ik hem vragend aan, waardoor ik zachtjes op mijn lip beet en de knappe jongeman bekeek.
    "Ik denk dat dit allemaal echt enorm veel invloed zal hebben op ons leven." begon hij en ik knikte even zacht, juist hij had een job als model dan nog wel. Hij vond het vast belangerijker dan mij en was hier ook door terechtgekomen. Hij zal ooit een nieuwe opdracht krijgen en dan toch weer weg zijn. En wie was ik om het hem af te nemen? "Dit neemt niet weg dat ik mijn toekomst altijd voor me heb gezien als vader. Het is alleen zo vroeg." vervolgde hij en zuchtte zacht. Ik sloot voor een tel mijn ogen en liet mijn hoofd weer rusten op zijn borst. "Ik weet gewoon niet wat ik wil. Ik moet hier gewoon nog even wat langer over nadenken." vervolgde hij en ik knikte even. "Ik zou ja alle tijd van de wereld willen geven om na de denken Isaac, maar om realistsich te zijn hebben we niet zo lang om het te bedenken. Eens ik drie weken ben, kan het niet meer weg." mompel ik zacht en sla mijn armen om hem heen. Zijn warmte was aangenaam en ik zou zo in slaap kunnen vallen.











    Benjamin George O'Donnel



    'Ja, een nieuwe start.' herhaalde Kay mijn woorden waarna ik hem meetrok op de bank en ik voelde hoe hij een zoen op mijn kaak lijn drukte wat me deed grijnzen. Even verrast van mijn lippen kwam er een geluidje over zijn lippen rollen waarna hij me gewillig terug kuste en ik genoot ontzettend van onze zoen.
    Lichte blosjes waren op zijn wangen verschenen wat hem ontzettend schattig maakte en ik hem verlangend aankeek.
    'Het is oneerlijk hoe knap jij bent,' mompelde hij schor en laag, zo onweerstaanbaar. Toen ik ook zijn lippen in mijn nek voelde verliet een zacht kreuntje mijn lippen en voelde ik zijn onderlichaam tegen het mijne aandrukken wat voor een bobbel in mijn broek zorgde. "Hmm Ky". mompelde ik genietend en liet mijn hand door zijn bruine haren woelen en grinnikte om zijn opemerking 'Als we zo doorgaan kunnen we net zo goed de film uitzetren,' Had hij gelachen waardoor ik hem met een ondeugende grijns aankeek. 'Not that I mind,' voegde hij er aan toe voordat ik zijn lippen weer proefde. "I dont mind either." fluisterde ik schor en keek hem met een brede glimlach aan na zijn woorden die hij tegen mijn lippen aanprevelde. "Ik ook van jou." mijn stem was heen en zwoel en na even liet ik zijn lippen helaas los waarna ik zowel zijn shirt als ietsje later die van mij uit trok. "Je weet echt niet hoe knap je wel niet bent Ky." mompelde ik waarna ik mijn lippen op zijn borst drukte en zo een pad van zoenen maakte dit ik aan zijn hals kwam en daar een lovebite plaatste en nog enkele kleintjes. Mijn handen verkenden zijn warme lichaam en stopte toen ook toen ik de deur hoorde. Ellie probeerde vast binnen te komen. "Naar boven?" grijnsde ik nadat ik zijn berichtje ook nog gelezen had met hetzelfde idee. Ik kroop onder hem vandaan en nam zijn hand vast waarna ik hem mee naar boven trok, mijn kamer in en eens daar deed ik mijn deur opslot en duwde Kyros voorzichtig op mijn bed, waarna ik boven hem ging hangen en teder mijn lippen op die van hem drukte terwijl ik wat plagen met de knoop van zijn broek speelde. Mijn onderlichaam schuurde tegen dat van hem aan en af en toe verliet een kreuntje mijn lippen. Gelukkig waren de muren hier geluidsdicht, want anders...





    Michael Cameron Sherman




    Na zo'n goed jaar en een half van school geschorst te zijn geweest was ik eindelijk terug toegelaten, waarbij ik mooi mijn laatste jaar weer mocht herdoen. Great. Het enige voordeel was dat ik eindelijk mijn vrienden kon terug zien. Het school had me namelijk zowel een straat verbod opgelegd voor de school en medeleerlingen waardoor ik zegmaar moest 'verdwijnen en in therapie gaan'. Hoewel het me erg kwetste met het feit dat ik hierdoor vele mensen niet meer kon zien en ik dan maar weggegaan ben , was ik blij dat sommige vrienden me dit niet kwalijk namen en me niet lieten vallen zoals velen wel gedaan hadden.
    Het was eigenlijk een domme fout van me geweest, coach zei altijd dat ik mijn agressie onder controle moest houden omdat het een zwakte van me was en daarom een makkelijk doelwit, maar ik had het echt niet kunnen tegenhouden toen die gast mijn moeder plots beledigde tot hoer, gewoon omdat ik niet weet wie mijn vader was. De jongen had al een lange tijd op mijn plek in het team zitten loeren en hoopte me er al uit te pesten, maar ik had ervoor gezorgd dat hij niet meer kon spelen. Klassic benen breken, moest hij me maar niet zitten stangen.
    Nu ik ben niet op therapie geweest en had dat jaar en een half wat zitten doppen in een tattoo en piercing shop waar ik ook geweldige mensen heb leren kennen, maar die konden mijn vrienden en familie niet vervangen. Hoewel ik er coole tatts bij had.
    Mijn terugkomst had ik bekend gemaakt in de chat eens ik mijn mobiel terug had gekregen en het verbod was opgegeven en meteen werd ik hartelijk ontvangen door de meesten dan. Ik zou mijn laatste jaar afmaken, terug in het team op mijn ouder plek komen en dan gaan studeren in een sportschool of tja hopen dat ze me ergens toelaten na mijn schorsing.
    Op mijn gemak liep ik de school binnen na een heuse wandeling vol herinneringen kwam ik er toe en liep ik op het gemak het veld op. Ik had al enkele blikken op me toegeworpen gekregen met vragende of bedenkelijke blikken, maar jep ik was echt en geen geest. Ik was best ook een stuk veranderd als ik mocht toegeven, ik was wat gespierder dan vroeger, maar ook een stuk magerder -door een lichte depressie- waardoor sommige mensen zich af vroegen of ik wel te eten kreeg, jup maar ik verteer het gewoon beter. Ook de tattoos waren een nieuw geheel en mijn stijl was ook wat veranderd, maar het zat lekker zo. Ne even rondslenteren verscheen er een brede grijns op mijn lippen toen ik twee maar al te bekende figuren zag en op mijn gemak liep ik wat dichterbij. Echter veranderde mijn blik in een vragende, want Gabe en Charlie knuffelen? Hier open en bloot waar iedereen ze kon zien? Wel schattig om de broeder en zuster liefde te zien, maar ook geheel onverwacht. "Ey, mag ik ook bij de familieknuffel?" vroeg ik met een schuine glimlach eens ik twee meter van hen verwijdert stond. "Ik heb ook mijn big bro en lill sis gemist hoor." mompelde ik dan quasi zielig.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 13:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CHARLOTTE 'CHARLIE' KATE GREEN
    Alternative and health guru • 12th grade
    Outfit


          Hij klampt zich stevig vast aan mijn tengere lichaam en ik sluit even voor kort mijn ogen terwijl ik zijn vertrouwde geur op snuif – die geur die ik al ken sinds dat ik nachtmerries heb van vroeger en ik bij hem in bed kroop omdat hij me beschermde voor het kwaad.
          "Ze z-zei dat ze niet.. ze niet meer van me hield en toen," begint hij haperend -totaal niet uit zijn woorden komend- en ik kijk even naar hem op, hoewel hij juist net zijn ogen sluit. "Heb ik het.. het gewoon. Je weet wel: uitgemaakt." hoor ik en voel hoe hij me zelfs nog steviger knuffelt en natuurlijk knuffel ik hem stevig terug.
          "Gabstah..." mompel ik tegen zijn shirt aan terwijl ik even zucht – dat doet vast heel veel pijn. Echter kan ik niets verder zeggen want opeens voel ik een warme hand op min schouder en een kus op mijn achterhoofd waardoor ik even opkijk, Ira. Zwakjes glimlach ik naar hem terwijl ik hem zie kijken naar Gabe en een beetje spijtig voel ik hoe hij zijn warme hand weer weghaalt en wegloopt.
          "Ey, mag ik ook bij de familieknuffel?" hoor ik dan opeens en zie op nog geen twee meter afstand Michael staan, of beter bekend als Mouse. Een brede grijns verschijnt er op mijn gezicht voordat ik naar Gabe kijk en dan weer naar hem. "Ik heb ook mijn big bro en lill sis gemist hoor."
          "Kom hier Mouse," giechel ik voordat ik Gabe loslaat en naar hem Michael meetrek voordat ik mijn niet-bloederverwante grote broer stevig knuffel. "Missed you too."


    I just caught the wave in your eyes

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    "Totally fun for filming." Zegt ze na een tijdje en ik knik. ''Totally..'' grijns ik en ik kijk haar met een speelse blik aan. "Soo..." zegt ze vervolgens en ik moet even lachen voor ik verder praat in het groepsgesprek. Het duurde niet lang voor het over ging in DM's, waar ik zoals altijd weer vaag op antwoordde. Ik wist het zelf namelijk niet eens. Cara was.. Leuk. Zeker. Ik kon haar zelfs cute noemen. Maar of ik verliefd was? I don't know, ik bedoel maar. Ik ben net vier dagen vrij, ik heb er niet echt over nagedacht.. "Dus, care to explain to my viewers what that was all about?" hoor ik haar opeens zeggen en ik kijk op.
    Ik zie nog net haar knipoogje en ik glimlach even. ''Dat.. Was truth or dare. Op drama high.'' grijns ik en ik kijk weer naar de camera. ''Geen zorgen, ze is cute hoor.'' zeg ik en ik druk nog een snelle kus op haar wang. Vervolgens kijk ik weer op mijn telefoon en zie opeens dat ik een sms heb. Mijn wenkbrauw haal ik even op. Wie sms't er nou nog.. Ik zucht even en open het bericht. De naam herken ik echter gelijk. Oh great, er blijft ook niks stil in dit wereldje.. Ik besluit niet te reageren en ik stop mijn telefoon weg. Vervolgens kijk ik weer naar Cara. ''Now what?''


    El Diablo.

    Kyros Raith Ky • Muziekkant • 17 • The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall.


          'Hmm Ky.' Ik merk dat ik lichtelijk nerveus wordt als ik de bult in zijn broek opmerk. Ik slik. Kom op Kyros je bent achttien jaar en dit is Benjamin. Ooit zal het moeten gebeuren.
          'Ik ook van jou.' Ik voel zijn handen onder mijn shirt en niet veel later zit ik met een half ontbloot lichaam. Ik vouw mijn armen over mijn borst en staar naar beneden. Ik ben absoluut niet comfortabel met mijn lichaam en dat is voornamelijk de reden dat ik dit zover mogelijk uitgesteld heb. Ik ben zo mager als wat en ik heb ook niet echt spieren. Benjamin trekt ook zijn shirt uit en ik bijt op mijn lip. Hij in tegendeel ziet er geweldig uit.
          'Je weet echt niet hoe knap je wel niet bent Ky.' Ik kreun zachtjes als ik zijn lippen op mijn borst voel en bloos opnieuw zwakjes. Nerveus wriemel ik op en neer, maar ik kan niet negeren hoe fijn het voelt zo zijn lippen op mijn blootte huid. Langzaam sluit ik mijn ogen maar bijna meteen schieten ze open als ik buiten wat gerommel hoor. Shit. Ellie.
          'Naar boven?' Ik knik zenuwachtig en hij kruipt onder me vandaan om me vervolgens mee naar boven te trekken. Boven duwt Benjamin me op zijn bed en ik laat me langzaam in de kussens zakken. Even sluit ik mijn ogen en haal ik diep adem. Het komt goed Ky, relax. Ik voel Benjamin's lippen op de mijne en trek hem wat dichter tegen me aan. Een verrast kreuntje verlaat mijn mond als hij mijn gulp open ik help hem om mijn broek uit te krijgen en begin vervolgens aan de zijne terwijl ik hem gepassioneerd maar nog steeds lichtelijk twijfelend.

    And what happens next is for me a know and for you a dot dot dot. SANDWITCHES.

          Ik kruip wat dichter tegen Benjamin aan en trek de dekens over ons heen. Zachtjes druk ik een kusje op zijn lippen en verberg ik mijn gezicht in zijn nek. Ik haal diep adem en glimlach. Dat was beter dan ik had verwacht... Ik bijt op mijn lip. I'm falling hard for him... again.
          'Dus... wat nu?' vraag ik zachtjes, 'zijn we nu... weer samen?' Ik kijk hem twijfelend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Happy. ~ outfit



    Ik besluit om me er voorlopig geen zorgen over te maken. Chris is net terug, en we zien wel wat er gebeurt. Voor nu ben ik gewoon blij dat ik mijn beste vriend terug heb. ''Dat.. Was truth or dare. Op drama high.'' grijnst hij dan en kijkt weer naar de camera. ''Geen zorgen, ze is cute hoor.'' Ik grinnik als hij een kus op mijn wang drukt, en weer op zijn telefoon kijkt. Hij lijkt verbaasd, en ik kijk hem vragend aan, maar laat het gaan. Ik raak even in gedachten verzonken, voor ik opschrik door zijn stem: ''Now what?'' Vraagt hij, en ik denk even na. We hebben al veel vragen gefilmd en we hebben zeker genoeg materiaal. "Well, I think we have done enough questions, dus ik denk dat het tijd wordt om jouw ass te kicken in Call of Duty of Fifa?" Ik grinnik even en kijk dan in de camera. "So, babies, that's it for now. I hope you enjoyed this weird game and that you approve of my best friend." Ik glimlach vrolijk in de camera voor ik verder ga, "Aaaaand I hope you all have a lovely day and that you don't forget to smile and I hope you know that you are all important to me and that I love you all." Ik kijk naar Chris en geef hem de tijd om nog iets te zeggen voor ik naar de camera loop en hem op stop zet. "Dussss, welke eerst, CoD of Fifa? Of heb je al honger?" Ik glimlach naar mijn beste vriend terwijl ik de camera van het standaard haal en hem wegleg.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 19:02 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Nathan Cole Parker


    De wedstrijd was afgelopen en we hadden gelijk gespeeld, great. Nu Finn het ook nog eens een lachertje leek te vinden stond mijn humeur al gelijk op onweer, het maakte alles gewoon tien keer zo erg. Ik trok mijn kluisje open en zocht mijn kleren nadat ik uit de douche was gestapt en met enkel nog een handdoek om stond. Toen ik het kabaal al hoorde van een afstandje hoorde en wat jongens hoorde schelden waardoor ik om de hoek wou stappen maar botste tegen iemand op.
          Jacelyn. God, kon dit nog ongemakkelijker worden? ''Eh,'' ze beet kort op haar lip wat haar eigenlijk vreselijk aantrekkelijk maakte – vervolgens schudde ze haar hoofd, ''we moeten nu echt praten, weet je.'' Ze beet nu weer op haar lip en automatisch stak ik mijn hand naar haar uit en liet mijn vinger over haar lip gaan.
    ''Eigenlijk wel,'' erkende ik en keek naar de paar geplaatste bankjes in het midden van de kluisjes en trok haar naast mij.
    ''Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen,'' sprak ik op een zachte toon en werd ongemakkelijk van het feit dat we zo akelig dicht naast elkaar zaten. Het was fout, ik had Myah. We waren net één dag weer samen en ik was van plan het nu al weer te verpesten. ''Je snapt dat ik het niet kan maken toch?'' Mijn ogen gingen door de ruimte heen en ik liet mijn hand over mijn blote borstkas wrijven. Ik schaamde mij zeker niet voor mijn lichaam maar nu ik halfnaakt naast Jace maakte ik dit hele gebeuren erger dan het was. ''Misschien gingen we vorige keer iets te ver,'' doelde ik op het feestje bij Finn maar ik geloofde niks van wat ik zei. Spijt had ik namelijk er zeker niet van.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade
    Outfit


          Hale knikt een paar keer met haar hoofd waar door ik even moet glimlachen.
    "Enigermate. Mijn knieën doen wat pijn, echter zakt die pijn wel weg in deze houding," ze kijkt me met een onschuldige grijns aan waardoor ik even moet grinniken en ik wrijf zachtjes over haar knieën terwijl ik haar aankijk.
    Een zacht kreuntje verlaat haar lippen wanneer ik haar een zuigzoen geef en ik grinnik even tegen haar huid aan terwijl ik zacht aan de huid sabbel. Ook zij buigt wat naar voren en voor ik het weet, geeft ze me ook een zuigzoen en ik kreun even goedkeurend. We gingen dichter op elkaar zitten en sensueel liet ik mijn handen over haar lichaam glijden terwijl haar handen onder mijn shirt gaan, over mijn buik heen. Terwijl we geen woord wisselen en elkaars lichamen verkennen, kijken we elkaar aan en kort lik ik over mijn lippen. Pas wanneer Hale actie onderneemt en me kusje begint te geven tot aan mijn mondhoek moet ik even grijnzen, alleen verdwijnt deze als sneeuw voor de zon wanneer ze me vervolgens enkel een vlinderlicht kusje op mijn mondhoek geeft. Mijn grip op haar achterwerk verstrakt even terwijl ik mijn kaken op elkaar klem en mijn ogen donkerder beginnen te worden.
    "Hier heb je je verlangde kus," glimlacht ze dan ook nog speels naar me en gefrustreerd druk ik haar lichaam nog wat dichter tegen de mijne.
    "Goddamnit, Hadley, weet je wel wat je me aandoet?" vraag ik hees en voel de duidelijk aanwezige bobbel al door mijn broek heen drukken, ik beweeg even kort met mijn heupen tegen de hare aan. Ik kijk haar nog even donker aan voordat ik mijn lippen net boven haar borst plant en daar allemaal kleine zuigzoentjes plaats, samen in de vorm van een hart. Vervolgens lik, kus en bijt ik zachtjes in de huid voordat ik er nog zachtjes en speels aan sabbel. Opeens voel ik een paar handen mijn shirt vastgrijpen en het volgende moment zit ik shirtless op het bankje.
    "Like what you see?" grijns ik onschuldig naar haar terwijl ik weer even met mijn heupen beweeg en kort om ons heen kijk.
    "Laten we wat privacy zoeken," knipoog ik voordat ik opsta – met Hale's benen om mijn middel heen geslagen – en ik houd haar vast aan haar kont en zij aan mijn nek. Behendig loop ik richting de oude meisjeskleedkamers die buitengebruik zijn en eenmaal daar druk ik Hale tegen de muur aan voordat ik hongerig mijn lippen weer op die van haar druk. Mijn handen glijden weer over haar lichaam heen terwijl ik haar tussen mijn lichaam en de muur klem terwijl ik plagend met mijn tong over haar lippen glijd. Vervolgens verplaats ik mijn lippen weer naar haar hals en druk daar een spoort van kusjes terwijl ik langzaam met mijn onderlichaam tegen de hare beweeg. Waar ik mee bezig ben? Geen flauw idee, volgens mij heb ik zojuist een zwak ontwikkeld voor Hadley – of ik heb die altijd al gehad.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 13:34 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ISAAC HUGUES ALLARD

    "Ik zou ja alle tijd van de wereld willen geven om na de denken Isaac, maar om realistsich te zijn hebben we niet zo lang om het te bedenken. Eens ik drie weken ben, kan het niet meer weg." mompelde Riley en ze knikte. Helemaal wakker klonk ze niet meer.
    Ze sloeg haar armen om me heen en ik hield haar vast.
    Ik wist dat ze gelijk had. Snel zou besloten moeten worden. Drie weken leken misschien lang, maar ook ik wist dat die binnen een mum van tijd om zouden zijn.
    Ik wist gewoon echt niet wat ik wilde. Met mijn werk en school zou het heel lastig worden, maar als Riley het wilde, zou ik mijn best doen om de situatie in te schikken.
    Met pijn in mijn hart besloot ik dat ik mijn carrière misschien wel aan de kant moest leggen. Dat zou heel lastig voor me worden, maar ik kon het proberen. Voor Riley zou ik het proberen.
    Ook vond ik dat we allebei tenminste high school af moesten maken en misschien nog een vervolgopleiding moesten doen.
    Riley in ieder geval. Ik liet mijn fout niet haar leven verpesten. Mijn eigen zou ik eigenlijk liever ook niet doen.
    Er glipte een idee mijn hersenen binnen, waarvan ik bijna zeker wist dat Riley het niet zou willen.
    "Misschien" begon ik zacht en voorzichtig. "Misschien kunnen we voorlopig goede andere ouders voor ons kind zoeken." zei ik heel voorzichtig. Ik keek Riley niet aan. Ik kon het gewoon niet.
    "Als we er dan klaar voor zijn en klaar met school kunnen we hem of haar misschien verder zelf opvoeden."
    Nu het eruit was klonk het echt als een slecht idee, maar terugnemen kon nu niet meer. Ik wist bijna zeker dat Riley het niets zou vinden.
    Ik staarde een beetje om me heen en zag toen de tijd op mijn autoklokje. Ik twijfelde even en besloot toen toch om te gaan.
    "Riles, ik moet nu naar een shoot." Langzaam stond ik op. Het was misschien een slecht moment voor een shoot, maar het leek me ook wel goed. Dan konden we tenminste zelf even nadenken.
    Ik liep naar de bestuurdersstoel en ging zitten om vervolgens de deur dicht te slaan.
    Ik keek nog even naar rechts, naar Riley.
    "Als je meewil..." stelde ik nog voor al had ik eigenlijk een beeje tijd voor mezelf nodig.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''I’m sorry I think I’m having a stroke. Did you just suggest we break a rule?''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • Bored and tired •




          Een gewoonte van me was op mijn lip bijten in gênante situaties en ik kon gemakkelijk zeggen dat ik me er nu in eentje bevond. Nathan stak zijn hand uit en wreef met zijn vinger over mijn lip, waardoor ik mijn lip weer losliet.
          ''Eigenlijk wel,'' Ik zuchtte diep, realiseerde me dat dit waarschijnlijk een nutteloze poging was en wilde weglopen, maar hij trok me naast hem op een bankje. Ik vouwde mijn handen samen en keek hem aan, wachtend op antwoord of minstens een woord. Nathan was de enige die ik blindelings kon vertrouwen en het liefst wilde ik hem niet bepaald kwijt.
          ''Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen,'' Oh, misschien kon hij beginnen met het feit dat hij en Myah weer samen waren. Dat hij niet wist wie hij wilde meenemen naar homecoming, maar mij toch koos in plaats van Myah terwijl ze toch samen waren. Misschien kon hij beginnen met het feit dat hij eens moest kiezen tussen ons, maar dat zou ik hem niet aan doen.
          ''Je snapt dat ik het niet kan maken toch?'' Ik had mijn blik gevestigd op mijn witte All Stars die op dit moment veel interessanter leken dan de rest van de wereld en een diepe zucht verliet mijn lippen. Ja, hij kon het niet maken. Dat wist ik heus wel. Een paar uur nadat ze weer terug samen waren wilde ik hem overtuigen om nog een keer een hook up te zijn. Ik kon het gewoon niet laten, ik had iemand nodig en hij was de enige die.. Beschikbaar was. Niet echt eigenlijk, maar ach.
          ''Misschien gingen we vorige keer iets te ver,'' Ik hief mijn hoofd abrupt op en keek hem verbaasd aan, waardoor ik mijn wenkbrauwen optrok. Dat was niet waar. Het was een leugen. Althans, dat hoopte ik. Ik voelde hoe woede me even overnam, maar daarna liet ik het koud. Haast automatisch plantte ik mijn tanden in mijn lippen en schudde mijn hoofd.
          ''Dat meen je niet,'' mompelde ik zacht, haast gepijnigd door zijn woorden. Ik had het lef om hem recht in zijn grijze ogen aan te kijken en keek hem uitdagend aan. ''zeg tegen me dat je het niet meende of ik ben weg.'' Mijn hand zocht de zijne en eenmaal gevonden, zonder weg te kijken, verstrengelde mijn vingers.
          ''Laat maar. Vergeet wat ik zei daarnet. Vergeet wat ik zei over mijn gevoelens en als je wilt, kan je ook vergeten wat er tussen ons is gebeurd.'' sprak ik, strak en ferm. ''Maar ik weet dat ik dat niet kan vergeten.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Barone | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy/Secret musician | HeaIy | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | Musician | BIack | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | Tim Borrmann | The Goodguy | Balloo | 1.09
    • Ira Keano Venson | Adrien Sahores | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | Will Higginson | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | Robbie Amell | Jock | Griekseyoghurt | 1.10
    • Gabriél "Gabe" Caleb Green | Adam Kai | Outsider/Drugsdealer | BeIIamy | 1.18
    • Michael Cameron Sherman | Mikkel Jensen | Badass football player | Raccoon | 1.18
    • Jackson Donovan Hale | Colton Haynes | Jock | Barone | 1.18
    • Isaac Hugues Allard | Robbie Beeser | Foreign model | Phoeni | 1.18
    • Aiden Chandler Beaufort | Douglas Booth | The shy guy | Targarye | 1.19
    • Zachary "Zach" Thomas Smith | Lucky Blue Smith | Proud stereotype gay | HeaIy | 1.19
    • Sam Jason Abbott | Diego Barrueco | Popular good guy | Blurrierface | Not yet posted

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Blurrierface | 1.01
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | HeaIy | 1.03
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Superior | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | Nina Agdal | Social butterfly | BeIIamy | 1.05
    • Juliet Marie Maverick | Pyper America Smith | Alternative | Balloo | 1.06
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | HeaIy | 1.08
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Targarye | 1.09
    • Riley Samantha Knox | Bridget Satterlee | Surfer girl | Raccoon | 1.12
    • Myah Raith | Charlie Newman | Popular | Phoeni | 1.17
    • Katherine "Kat" Erin Cassidy | Taylor Momsen | Bad girl gone good | Blurrierface | 1.18
    • Brinsley "Brynn" Kamryn Cooper | Elle Fanning | Teachers Pet | Ziegler | 1.18
    • Delaney Marlee Kennedy | Isabelle Fuhrman | Popular/Hated cheerleader | Targarye | 1.19
    • Avalanté Laurie Beaufort | Alona Tal | Hacker | Superior | 1.19
    • Nora Lyndi Daison | Darla Baker | Soft badass | Collier | Not yet posted
    • Allison "Ally" Braelynn Kane | Maddie Lindemann | The innocent | Barone | Not yet posted

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 11:56 ]


    That is a perfect copy of reality.


    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social Butterfly • 17

    outfit


    Het is allemaal begonnen door dat face to face gesprek. Zou ik hem niet gesproken hebben, zou er dan dit gebeurd zijn? Zijn aanrakingen deden me op dit moment echter huiveren, en onze kreunen waren van ons beide niet te overhoren.
          "Goddamnit, Hadley, weet je wel wat je me aandoet?" Zijn stem klonk zo ongelofelijk sexy en ik had het al zelf door wat er gebeurde -vooral daar bij zijn onderlichaam- aangezien echt op zijn schoot zat, en nog eens dicht tegen hem aangedrukt. "Maybe?" Ik drukte zachtje kusjes op zijn naakte borst.
          Zo ging het door met kusjes, zuigzoenen, tongzoenen, gewone zoenen en heel veel aanraking totdat Luke ons naar de kleedkamers verplaatste die niet meer gebruikt werden. Het begon intiemer te worden en we wisten elkaar hernieuwd te plagen en daarna gewoon te zoenen. Hij bewoog met zijn onderlichaan tegen de mijne, waardoor ik luid kreunde en mijn hoofd in zijn nek legde.
          Plotseling hoorde ik geluid, terwijl Luke op het moment zijn handen over mijn lichaam liet gaan, we in een zoen verwikkeld waren, en ik zijn bovenlichaam aan het strelen was. En ineens stond daar Kayleigh. Fucking Kayleigh. "Shit," hoorde ik Luke mompelen en ik wurmde me vrijwel geschrokken los uit zijn greep en vluchtte de kleedkamers uit. Jezus. Hopelijk zou ze dat niet rond bazuinen.
          Daarnaast was ik woedend op haar gezien ze het moment totaal verstoord had.
          Nadat ik mijn spullen van het veld had gepakt en me in de nirmale kleding had omgekleed, liep ik meteen naar huis. Totaal verward van net. Was het een crush of sexual frustration? Echter had ik definitief van het moment genoten.
          Thuis aangekomen, dropte ik mijn spullen op de keukentafel en riep de baam van mijn beste vriend. "Owen!"


    Everything is illuminated by the light of our past.

    SAM JASON ABBOTT
    Negentien. ~ Popular Nice Guy. ~ Happy. ~



    De hele dag was voor mij rustig verlopen. School, football kijken, en naar huis. We hadden verloren, maar dat maakte mij niet zo veel uit. Hoewel veel mensen nog bleven hangen was het voor mij wel even genoeg geweest. Mijn beste vriend en zijn zusje waren vandaag thuisgekomen en ik had eigenlijk meer zin om daar te zijn dan me te proberen te mengen in de drama die zich op onze school afspeelde. In de groep deed ik wel gewoon mee, met de spelletjes etc., maar probeerde me alsnog buiten de hysterie te houden. Na een tijdje zag ik Aidens naam verschijnen in de groep, en glimlachend had ik hem een berichtje gestuurd. Kat had ons uitgenodigd voor een feestje, en Ava en ik hadden hem overtuigd om mee te gaan. Niet veel later nodigde hij me uit om te komen eten voor het feestje, en dankbaar had ik het geaccepteerd.

    "Mam, ik ben bij Aiden vanavond!" Roep ik naar boven, en wacht tot mijn moeder antwoord heeft gegeven zodat ik zeker weet dat ze weet dat ik weg ben. Als ik binnen ben en Aiden een knuffel heb gegeven stuur ik in de groep een berichtje naar Ava:
    >> Aves hi look in the hallway - Sam
    << What - Ava
    >> I'm here - Sam
    << What. - Ava
    >> I'm staying for dinner - Sam
    << You serious? - Ava
    >> Yes I'm serious (: - Sam
    << Yay! I just look freaking horrific my hair's upside down and shit. My god. Why didn't you say you were coming? - Ava

    Verbaasd trek ik mijn wenkbrauwen op naar mijn telefoon. Waar maakt ze nou zo'n groot probleem van? Ik kom hier zo vaak over de vloer, en ik heb er vaak genoeg 's ochtends gezien, in pyjama en zonder makeup. Als ik haar dit zeg, zegt ze niets meer. Ik ben het maar..?
    Dit gaat een tijdje zo door, en uiteindelijk heb ik het er met Aiden over dat ik net zo goed naar haar kamer kan sneaken, aankloppen alsof ik hun moeder ben en haar snel mee naar beneden nemen, en dat ga ik dus ook doen.
    >> Ava your mom is getting impatient - Sam

    Ik grinnik, en loop vervolgens zachtjes naar boven om aan te kloppen op Ava's deur. Als ze dan eindelijk open doet, glimlach ik. "Hi gorgeous." Zeg ik dan, en zet snel een voet in de deurpost zodat ze hem niet dicht kan doen.


    Spinning around, I'm weightless.