• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ISAAC HUGUES ALLARD

    Riley knikte, waarna we elkaar jammer genoeg loslieten om het zwembad uit te klimmen.
    Riley trok haar bikinitop even omhoog. Ik had het eigenlijk ook niet zo erg gevonden als ze dat niet had gedaan.
    Ze pakte mijn hand toen ik ook uit het zwembad had weten te klimmen en trok me mee, het huis in.
    Ik had geen idee of ze hier eerder geweest was en de weg wist, maar ik wist het in ieder geval niet.
    Gelukkig vond Riley snel een lege kamer. Ik kon haar bijna niet langer zo ver van me af houden.
    De kamer bleek een badkamer. Riley duwde me zachtjes naar de dichte wc, waarop ze me probeerde te laten zitten.
    Ik ging erin mee en ging zitten. Ik wachtte een beetje ongeduldig op Riley terwijl ze de deur op slot deed voor wat privacy, wat ik wel fijn vond, maar langer kon ik echt niet wachten.
    Gelukkig kwam ze weer naar me terug en ging ze met haar gezicht naar het mijne gekeerd op mijn schoot zitten.
    Meteen toen ze zat, plantte ze een kusje op mijn lippen, waar ik enorm veel van genoot.
    Ik ging weer even een beetje naar achter en keek me verleidelijk en uitdagend aan.
    "Dit plekke is helemaal voor ons alleen" zei ze zacht, waarna ze haar lippen naar mijn hals bracht om me daar een aantal zoenen te geven.
    Ik bracht mijn mond naar haar hoofd om een paar kusjes op haar prachtige blonde haar te geven. Mijn handen liet ik langs haar buik gaan, waar ik haar slanke taille voelde.
    Ik liet mijn handen langzaam naar beneden glijden om zo bij haar heupen aan te komen. Eenmaal daar voelde ik de nog natte stof van haar bikinibroekje.
    Voorzichtig stak ik er aan de zijkant een vinger in om het ding naar beneden te trekken. Ik deed het zo voorzichtig mogelijk. Ik wilde Riley niet kwetsen of het te snel doen. Zij moest er volledig achter staan.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Music is the cure to everything, or so I thought.

          Zijn vuist raakt mijn kaak opnieuw op dezelfde plek. Ik doe hard mijn best om het niet uit te schreeuwen van de pijn. Shit. Nathan duwt me naar achter en ik val bijna bovenop de tafel, maar met veel moeite weet ik rechtop te blijven. Kan er nog meer mis gaan?
          'Jezus Kyros.' Ik kijk hem woedend aan. 'Wat bezielde jou man?' Ik wil mijn mond open doen om te reageren, maar op dat moment zie ik Myah wegglippen. Myah kennende weet ik dat ik haar niet dronken weg kan laten lopen. Dat gaat nooit goed, maar ze heeft de trap al bereikt voordat ik de deur uit kan lopen.
          'Shit!' Ik ren het laatste stuk naar voren, maar voordat ik Myah op kan vangen, heeft ze de grond al geraakt.
          'Nate? Kyros?' Ik zak naast haar neer op de grond en probeer maar niet te veel te kijken naar haar been die echt niet in een goede positie ligt.
          'My, ik ben hier,' probeer ik haar gerust te stellen, 'blijf stil liggen, okay? Ik -,' ik kijk om me heen, wat kan ik het beste doen? 'Ik bel een ambulance of zo. Het komt goed oké?'
          'Iemand! Ik heb hulp nodig! Myah is gevallen!' schreeuw ik door de gang. Ik haal mijn mobiel tevoorschijn en probeer via whatsapp hulp te halen. Ik kan wel janken op dit moment. Mijn gezicht bloed en doet nog meer pijn dan eerst, hoewel dat niks vergeleken de pijn in mijn hart is om alles wat er met Benjamin en Jess is gebeurd en nu ook nog dit met Myah en ik dacht dat deze avond niet erger kon worden? Can I die? Please?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Finn Lesley Montgomery

    “Do not hate the player, nor the game...rule it!”





    Jace zegt dat het haar pijn deed toen ik Abby boven haar verkoos. Ongemakkelijk kijk ik van haar weg, niet wetend wat ik daarop moet antwoorden. Voordat ik het doorheb, drukt Jace haar lippen op de mijne - dit keer anders dan bij spin the bottle. Voor een kleine seconde weet ik niet wat ik moet doen. Uiteindelijk besluit ik om haar kus te beantwoorden. Ik kus haar terug, sluit mijn ogen en laat mijn rechterhand naar haar heup glijden. Uiteindelijk stop ik met haar te zoenen en kijk haar met een brede grijns aan. Dit voelt zoals het altijd heeft gedaan: goed en vertrouwd. Ik kijk haar even in haar ogen aan, maar voel dan mijn telefoon meermaals trillen. Ik excuseer me even en pak dan mijn telefoon erbij. Het ziet ernaar uit dat Kyros hulp nodig heeft met zijn dronken zusje. Omdat ik praktisch de enige persoon op dit feest ben die nog niet gedronken heeft, besluit ik om hem te helpen. Ik kan het niet gebruiken dat hier ambulances voor de deur eindigen omdat sommige mensen niet tegen alcohol kunnen. Dat zou het einde van de welbekende Montgomery-feestjes betekenen.
          'Jace, ik moet Kyros helpen' zeg ik dan. 'Zijn zusje is van de trap gevallen en ik moet haar naar het ziekenhuis brengen, aangezien ik de enige nuchtere hier ben'
    Ik sta op van het bed, glimlach nog even naar Jace en druk kort een kus op haar mond. Ik haast me mijn kamer uit, wandel de trap af en zie daar Kyros op de grond zitten met Myah naast zich. Ze ziet er niet uit, voornamelijk door de alcohol. Kan dan niemand op dit feest omgaan met alcohol? Zo moeilijk is het niet.
          'Dus, hoe gaat het hier?' vraag ik dan.


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Riley Samantha Knox



    Isaac drukte een kus op mijn voorhoofd wat me zachtjes deed gniffelen en niet veel later voelde ik zijn handen over mijn naakte huid glijden war zorgde voor een aangename rilling. Zijn vingers gleden over mijn buik naar mijn lenden en gingen iets naar beneden. Mijn lippen drukten een spoort van zoenen in zijn hals en daarna plante ik mijn lippen weer op die van hem en zonde ik hem liefdevol terwijl ik mijn ene hand door zijn haren liet glijden. Toen ik voelde hoe mijn broekje wat omlaag ging stopte ik even onze kus en keek hem iets onzeker en lipbijtend aan.
    "Ik eh..." begon ik onzeker en keek Isaac even aan en smolt weer. Hij was zo knap en like de enigste jongen die me leuk bleek te vinden. De alcohol steeg naar mijn hoofd en echt nadenken kan ik niet meer daarbij hoe groot was de kans dat een jongen me nog eens leuk zou vinden. Zachtjes streelde ik zijn wang en twijfelde nog even, waarna ik toch mijn beslissing nam en zijn shirt zonder pardon over zijn hoofd trok. Het moest ooit toch eens gebeuren? Daarbij zou ik eindelijk geen klein meisje meer zijn. "Het eh, word wel mijn eerste keer dus be gentle please." zei ik zachtjes en glimlachte even waarna ik mijn lippen iets ruwer dan daarnet op zijn lippen drukte en mijn handen over zijn enorm gespierde borstkas strelen.

    Hoewel ik me er morgen vast niets van zou gaan herinneren was dit geweldig geweest. Als ik niet beter wist had Isaac me net naar de zoveelste hemel gestuurd. Mijn onderlichaam deed iets pijn maar ook een geweldig gevoel was door me heen verspreid. Met de rug van mijn hand veegde ik de kleine zweetdruppeltjes van mijn hoofd af en zocht dan naar mijn bikini broekje die ergens in de ruimte was net zoals mijn topje en eens ik die gevonden had deed ik ze aan. Met een glimlachje keek ik naar Isaac die gewoonweg perfect was en ik liep naar hem toe om een lange zoen op zijn lippen te drukken. Er ook niet aan denkend dat we beter een condoom hadden gebruikt...














    Benjamin George O'Donnel



    Een zucht verliet Jessica's lippen en verstopte haar gezicht in haar handen. "Ik wil helemaal niet van je weg, Benjamin," zei ze met een trillende stem . "Ik houd met heel mijn hart van je en ik betwijfel of ik ooit zal stoppen met van je te houden," vervolgde ze snikkend en ik zag toe een traan haar ooghoek verliet. "Maar samen met mij houdt er iemand anders zielsveel van je en dat heeft hij altijd al gedaan. Wie ben ik om van hem zijn geluk weg te nemen door de liefde van zijn leven af te pakken? En wie ben ik om ook jouw geluk weg te nemen? Benjamin, je kunt niet verwachten dat je can twee mensen tegelijk kunt houden en dat wanneer je met de één gaat de ander zal blijven wachten. Hierbij offer ik mezelf op zodat je - je hart niet meer hoeft op te splitsen."Haar stem was slechts een sluitering en ik schudde zachtjes mijn hoofd. Ze nam mijn geluk niet weg, ze was nou eenmaal een deel van mijnleven die ik niet kwijt wilde. Een stukje geluk dat als ze weg zou zijn een gat in mijn hart zou achterlaten die ik met enkel Kyros niet kon vullen. Je kunt onmogelijk leven met een halfwerkent hart toch? Haar hand plaatste ze voorzichtig op mijn wang en ik voelde hoe haar duim zachtjes enkele tranen weg vaagde. Haar aanrakingen waren zo teder en deden me denken aan die kleine maar waardevolle momenten met haar samen. De momenten die niet enkel om seks gingen maar waar ik duidelijk van haar hield. Ze boog zich naar me toe en bewegingsloos bleef ik zitten tot haar lippen de mijne raakten en mijn gebroken hart weer tekenen van heling vertoonden. Het kriebelende gevoel verminderde meteen na onze passievolle kus want ik wist dat dit zo goed als haar afscheid betekende. "Ik had beloofd dat ik je die nog zou geven, namens Kyros," fluisterde ze terwijl verscheidene zoute tranen over haar wangen dropen en ik de neiging had om haar in mijn armen te nemen en haar hoofd tegen mijn borst aan te drukken, maar ik deed het niet. Het gevoel van verdriet had mijn lichaam verdooft en ik wist niet hoe te reageren. Voordat ze weg ging drukte ze haar lippen nog tegen mijn voorhoofd aan en sloot ik voor een tel mijn ogen. Je bent haar kwijt Ben, voorgoed.
    "En die was namens mezelf." haar stem was zo breekbaar en als ik mijn ogen opende keek ik recht in haar betraande bruine kijkers. Het brak me om haar zo te zien wetend dat ik de oorzaak was van haar pijn en nog geen seconde later was ze weg. Het gevoel van leegte en eenzaamheid vulde me en gefrustreerd ramde ik mijn vuist tegen het stuur aan waarna ik mezelf de huid vol begon te schelden en eens die frustratie weg was haalde ik voor de zoveelde keer gefrustreerd mijn handen in mijn haar en trok even aan mijn blonde haren. Verdomme Benjamin, verdomme. Kwaad op mezelf en op de wereld nam ik mijn mobiel erbij en zag ik dat Nathan online was. Dat verdomde joch die ik ooit mijn vriend had genoemd. Hij was de grootste reden van onze break up. Die... Die eikel! Voor zover me dat nog lukte gooide ik mijn deur open en stapte ik uit waarna ik deze dicht sloeg en het huis weer binnen liep. Jess zou ik helemaal niet meer vinden in deze choals en na evezn rondkijken zag ik Nathan en Kyros. Kwaad liep ik naar hen toe en haf Nathan ruw een duw en wilde hem net een mep verkopen tot ik Myah opmerkte en Kyros die er bezorgd bijstond. Na Nate nog een waarschuwende duw gegeven te hebben wendde ik me naar hen toe en een bezorgde uitdrukking was op mijn gezicht te lezen deels met een verdrietige blik in mijn ogen. "Wat is er gebeurt? " vraag ik hen licht geschrokken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Music is the cure to everything, or so I thought.

          'Dus, hoe gaat het hier?'
          'Finn,' zucht ik opgelucht. Ik haal gefrustreerd een hand door mijn haar en probeer mijn blauwe kaak te verbergen door van hem weg te draaien. 'Slecht. We moeten haar naar het ziekenhuis krijgen. Sorry, trouwens... voor alle rotzooi en zo.' Op dat moment merk ik Benjamin op, hij komt deze kant op gelopen en ik voel mijn hart sneller gaan kloppen.
          'Wat is er gebeurt?' vraagt hij met een geschrokken ondertoon in zijn stem.
          'Myah is van de trap gevallen,' probeer ik zo kalm mogelijk uit te leggen, maar mijn stem trilt lichtjes van vermoeidheid en van de schok. Ik kom langzaam overeind.
          'Het lijkt me het beste als jullie haar voorzichtig optillen, dan zorg ik dat de weg vrij is en dan kunnen we haar in Finn's auto leggen en naar het ziekenhuis rijden,' opper ik. Ik kijk naar Myah en trek dan mijn jasje uit om die vervolgens over haar heen te leggen zodat ze niet afkoelt.
          'Hey, My, we gaan voor je zorgen, oké? Het wordt waarschijnlijk even doorbijten, maar je komt er wel. Goed?' Ik pak haar hand vast. 'Als het pijn doet, moet je knijpen. Knijp maar zo hard als je kan.' Ik kijk naar Finn en Benjamin en knik.
          'Tillen maar,' mompel ik. Mijn blik blijft even wat langer op Benjamin hangen - die er behoorlijk slecht uit ziet of nou ja, voor zover hij er slecht uit kan zien - en ik geef hem een bemoedigend glimlachje. Via whatsapp heb ik hem beloofd dat we Myah helpen en dan naar mijn huis gaan waar ik pannenkoeken voor hem bak zoals oude tijden. Ik weet niet of het een slimme keuze is, maar ik wil dat hij zich goed voelt en ik kan niet boos op hem zijn voor het kiezen van Jessica. Ik snap waarom hij voor haar heeft gekozen, ze is geweldig en ik neem het hem niet kwalijk, hoewel het nog steeds wel pijn doet. Snel zet ik de gedachten uit mijn hoofd en focus ik me op Myah, eerst haar, Benjamin komt later wel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Finn Lesley Montgomery

    “Do not hate the player, nor the game...rule it!”





          'Geeft niks,' antwoord ik stug als Kyros zich verontschuldigt voor alle rotzooi in mijn huis. Ik wist zelf wat voor drama ik binnenhaalde toen ik iedereen uitnodigde, maar het is nog nooit zo erg geweest. Toch is het niet Kyros' schuld, dus hij hoeft er ook geen sorry voor te zeggen. Ik kijk even naar zijn zusje en zie dat ze er slechts aan toe is. Ik til haar op van de grond en houd haar in mijn armen. Mijn ene arm verschuif ik zo dat haar benen recht blijven, zodat ze geen vreemde bewegingen kan maken.
          'Kyros, pak even uit de keukenla de autosleutels' zeg ik. Hij moet weten welke keukenla ik bedoel, omdat hij hier al vaak genoeg is geweest. Hopelijk pakt hij de goede sleutel, aangezien mijn stiefvader nog drie auto's in de garage heeft staan terwijl hij er zelf nu in een rondrijdt. We hebben mooie auto's, maar ze zijn niet allemaal even handig om een gewonde in te vervoeren.
          'Myah, niet te veel bewegen' zeg ik rustig tegen Myah als Kyros wegloopt naar de keuken. Ik bekijk haar even en om de een of andere duistere reden zie ik Jace voor me - dronken. Dat beeld houd ik liever uit mijn gedachten, omdat Jace erom bekend staat dat ze niet al te verstandig is als ze gedronken heeft. Ik weet niet eens wat onze zoen betekende. Myah murmelt wat en haalt me daarmee uit mijn gedachten.
          'Het komt goed, Myah' zeg ik dan zachtjes tegen haar. Ik voel me verantwoordelijk over haar. Deels omdat ze het zusje van Kyros is, maar ook deels omdat ik zelf geen jonger zusje heb. Mijn broertjes hebben mijn hulp en zorg niet nodig, en toch moet ik mijn beschermende oudere broer ergens aan kwijt. Nu Myah hulp nodig heeft, is dat de perfecte gelegenheid om mezelf verantwoordelijker op te stellen dan ik daadwerkelijk ben.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 20:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''I’m sorry I think I’m having a stroke. Did you just suggest we break a rule?''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini



          Finn beantwoordde mijn kus en het liefst zou ik nu opgelucht willen zuchten, maar de zoen onderbreken was geen optie. Ik voelde hoe zijn hand naar mijn heup ging en net toen ik de zoen wilde verdiepen, onderbrak hij die. Hij bekeek me met een brede grijns, maar pakte snel zijn telefoon erbij met de rede dat Myah van de trap was gevallen. Karma, bitch.
          Finn glimlachte naar me en drukte nog snel een kus op mijn mond. Ikzelf was een beetje overdonderd van wat er gebeurd was en keek voor een volle minuut de leegte in, niet wetend wat ik nu moest gaan doen. Was het nu weer goed tussen ons? Of zoende hij me gewoonweg terug omdat hij het zielig voor me vond als hij dat niet deed? Mijn gevoelens stroomden weer als een woeste rivier mijn hoofd binnen, maar of ik dat überhaupt fijn vond. Ik was niet bepaald een lightweight en het duurde wel zo'n vijf pure glazen wodka of Bacardi om me echt dronken te krijgen. Al was ik de tel kwijtgeraakt, ik wist wel zeker dat ik me niet dronken voelde –– ik voelde me vrij rustig. Toch was het misschien geen goed plan om verder te gaan drinken en maar water te gaan drinken, wat ik eigenlijk altijd deed op feestjes. Na een paar glazen was ik het wel beu en had ik liever kraanwater om te drinken dan alcohol.
          Ik stond op en pakte mijn tas van de grond, waar ik mijn bikini, pakje sigaretten en mijn zakdoekjes eruit haalde. Nathan had me gesmst dat hij een bloedneus had en het wel fijn vond als hij hulp van me zou krijgen. Die idioot ook. Hij was een grotere idioot als hij dronken was, nu dus, maar hij was mijn beste vriend die ik al jaren kende. Ik wist wel dat we zo af en toe botsten, maar hij zou altijd voor me klaarstaan en ik voor hem. Zo nu ook voor een verdomde bloedneus.
          Ik verwisselde mijn lingerie voor mijn bikini en stopte alles in mijn tas. Mijn jurk deed ik weer aan en ritste die dicht, waarna ik mijn telefoon samen met mijn pakje sigaretten en zakdoekjes in mijn zakken stopte. Ik deed mijn haar weer goed in de spiegel en zag dat ik er vreselijk uitzag. Mijn ogen waren rood en ietwat opgezwollen door de paar tranen. Erg fijn. Toch deed ik er niet veel moeite voor en ging gewoon naar beneden. Iedereen was waarschijnlijk te druk bezig om dronken te worden dan naar mij te kijken en voor een keer was ik daar blij om.
          Eenmaal in de keuken pakte ik een schone beker en schonk daar water in. Het deed me goed en verfriste me enorm. Nu realiseerde ik me wel dat ik niet dronken genoeg was om mijn tijd met Nathan te vergeten. Ik haalde mijn schouders op en zuchtte kort. Alles zou hopelijk goed komen, maar toch betwijfelde ik dat. Snel pakte ik een andere beker die schoon was en schonk die in voor Nathan, gewoon voor het geval dat. Ik liep de keuken uit en zocht naar Nathan die wel in de buurt moest zijn. Hem eenmaal gevonden met echt een bloedneus, pakte ik het pakje zakdoekjes uit mijn zak en gooide die naar hem.
          ''Heb je weer mooi voor elkaar, Parker.'' lachte ik terwijl ik een slokje van mijn water nam. Straks zou ik wel naar buiten gaan om een paar sigaretten op te roken en ook om mezelf weer wat rustiger te maken. Tienduizend emoties in één stroom was niet wat ik fijn zou noemen. Ik stak de beker water voor hem naar hem toe en keek hem schuin aan.
          ''Zo naar buiten om mijn pakje helemaal leeg te roken?'' vroeg ik terwijl probeerde goed te staan op mijn hakken.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 20:47 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MYAH RAITH

    Ik voel iemand naast me naar beneden zakken en hoor aan zijn stem dat het Kyros is.
    "My, ik ben hier," zegt hij me, waardoor ik me al iets beter voel. Minder alleen en iets veiliger al voelt mijn been nog steeds absoluut niet goed en is de bonkende hoofdpijn ook nog aanwezig.
    "Blijf stil liggen, okay? Ik -" Hij stopt even midden in zijn zin, die hij vervolgens al weer snel afmaakt.
    "Ik bel een ambulance of zo. Het komt goed, oké?" Het stelt me gerust dat hij me zo probeert te helpen. Misschien is het allemaal iets te overdreven en blijkt er straks niets aan de hand, maarja. Normaal zou ik een sarcastische opmerking maken over dat stil liggen wel heel moeilijk zou worden, gezien het feit dat één van mijn benen inmens veel pijn deed.
    Ik hoor hem om hulp roepen - mens, doe rustig - en al snel hoor ik hulp komen. Ik heb inmiddels mijn ogen gesloten om even rustig te worden en de hoofdpijn proberen te minderen.
    Ik hoor even later dat Finn gekomen is om te helpen. Stiekem voel ik me best schuldig om dit alles. Valt er weer iemand van de trap op zijn feestje.
    Eigenlijk gaat alles om me heen als een roes. Ik merk alles wel en kan alles en iedereen plaatsen, maar voordat ik kan antwoorden of reageren is het volgende alweer bezig.
    In mijn roes hoor ik ook dat Benjamin - wat was er ook alweer met hem? - even langskomt.
    Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat deze jongens mij helpen. Ik vertrouw ze en weet dat ze er altijd voor me zullen zijn al lijkt dat soms niet altijd zo.
    'Hey, My, we gaan voor je zorgen, oké? Het wordt waarschijnlijk even doorbijten, maar je komt er wel. Goed?' spreekt Kyros me toe en ik knik even. Ik ben bang dat ik woorden niet uit mijn mond zal kunnen laten komen, dus probeer ik het ook niet.
    Hij zegt me dat ik in zijn hand kan knijpen als het pijn doet, wat ik waarschijnlijk niet ga doen, maar toch heel lief vind. Hij heeft zijn jas over me heen gelegd, zodat ik het niet koud krijg, wat ik het denk ik ook niet krijg.
    Benjamin en Finn tillen me op, terwijl Kyros de sleutel haalt en ook Finn spreekt me even toe.
    Hij zegt me niet teveel te bewegen en dat het goed komt; het gebruikelijke.
    Ik vroeg me eigenlijk wel af waar Nathan was, maar echt veel tijd dacht ik er niet over na.
    Al dit gedoe maakte me echt moe en de hoofdpijn bonkte maar door en door, dus sloot ik mijn ogen even. De moeheid nam mijn hoofd op dat moment echter even over, waardoor ik even van de wereld geraakte.

    outfit

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 23:15 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Music is the cure to everything, or so I thought.

          Finn verteld me dat het niks uitmaakt, maar ik voel me toch schuldig. Het had gewoon een leuk feestje geweest kunnen zijn als ik Myah niet mee had gesleurd en gewoon thuis was gebleven.
          'Kyros, pak even uit de keukenla de autosleutels.' Ik knik en loop op een drafje naar de keuken terwijl Benjamin en Finn achter me Myah omhoog tillen. Ik weet de sleutels zo te liggen, dus binnen een paar seconden heb ik ze en loop ik naar de deur om die open de maken voor Ben en Finn. Ik loop naar Finn's auto en zet daar de deuren van de achterbank open zodat ze Myah neer kunnen leggen. Ik wacht ongeduldig toe terwijl ze haar op de achterbank plaatsen en ga heel voorzichtig naast haar zitten als ze ligt.
          'Dank je,' mompel ik tegen beiden terwijl ik ongerust naar mijn zusje kijk. Ik strijk haar haar even aan de kant.
          'Hee, My, ben je er nog?' vraag ik schor. Even wil ik mijn ouders bellen, maar dan besluit ik het toch maar niet te doen. Ik kan dit zelf regelen, daar heb ik ze niet voor nodig. Ik wacht tot Finn en Benjamin zitten en leun dan naar achter met mijn hoofd tegen de hoofdleuning aan. Mijn kaak klopt pijnlijk en is flink aan het opzetten en er zit nog steeds wat bloed op mijn wang. Dit is niet echt de goede manier om aan te komen in het ziekenhuis en ik hoop dan ook dat ze geen vragen gaan stellen, anders kan ik ze uitleggen hoe ik mijn zusje zichzelf dronken heb laten voeren. Ik pak Myah's hand vast en sluit mijn ogen.
          'Het komt goed,' mompel ik, meer tegen mezelf dan tegen Myah.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    BikiniOutfit

          Huilend ren ik het huis binnen, nou ja, ik struikel haast het huis binnen, zo verblind ben ik door de tranen die maar blijven stromen. Wat heb je gedaan, Jessica, wat heb je gedaan? Kon je niet voor één keer egoïstisch zijn en je middelvinger opsteken naar Kyros? Nee, dat zou ik nooit gekund hebben, ik zou nog eerder van The Empire State building springen en nee – ik overdrijf niet – dan pitchen tegen Kyros. Waarom is Kyros nou geen vieze, smerige klootzak? Dan had ik hem gewoon een klap kunnen verkopen en Benjamin kunnen opeisen. Helaas en gelukkig is dit alles behalve het geval, nu kan ik in ieder geval met een gerust hart zeggen dat ik Benjamin in goede handen heb achtergelaten. Terwijl ik als een hoopje ellende op de trap plaatsneem kijk ik even om me heen. Iedereen is zo zorgeloos en gelukkig aan het feesten en hier zit ik dan, als vrijgezel die nog steeds houdt van haar ex vriend – wat doet dat een pijn om te zeggen – die ze heeft opgegeven omdat ze hem al het geluk van de wereld gunt. Vanuit mijn ooghoek zie ik een blonde jongen aankomen lopen en hoopvol kijk ik op, maar nee, het is hem niet. Het is gewoon een normale jongen die net zoals de rest van de feestvierders in het huis, dronken als maar zijn kan is. Snikkend veeg ik mij tranen weg en kijk verschrikt op als ik hem wél zie, enkel als een soort flits komt hij voorbij lopen, maar hij is het, hoe zou ik hem nou niet kunnen herkennen. Dat is net zo onmogelijk als dat ik hem zou kunnen vergeten of dat ik zou kunnen stoppen met van hem te gaan houden. Met waterige ogen kijk ik hem na en barst daarna weer in huilen uit, wat haat ik mezelf, wat haat ik mezelf.
          Jace en Nathan maken het er ook alles behalve beter op en ik heb nu echt zin om een vaas naar hun hoofden te gooien. Alles wordt me gewoon veel te veel en dit keer barst ik weer in huilen uit, maar ik ben nu in het stadium gekomen dat ik niet eens meer instaat ben geluid uit mijn keel te krijgen, want geen geluid, geen woord, niets kan mijn gebroken hart en verwarde gevoelens nu beschrijven. Niets.
          Tot mijn grote opluchting is Ira nog wel bereid me te steunen en ik werp me dan ook in zijn armen zodra hij achter me is verschenen. Kan ik niet gewoon dood gaan? Of verdwijnen? Iets om van deze pijn af te komen?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 23:44 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Nathan Cole Parker



    Met mijn shirt probeerde ik het stollende bloed iets te deppen maar dat werd verpest door Benji die mij begon te duwen. ''Verdomme gast, wat doe jij nou weer?'' Toen hij Myah had opgemerkt gaf hij mij nog een waarschuwende duw waardoor ik iets wankelend naar achter stapte.
          ''Heb je weer mooi voor elkaar, Parker,'' lachte Jace en ik keek grijnzend bij haar verschijning op. ''Je kent me,'' ratelde ik terwijl ik met mijn hand de beker met water aanpakte en er van dronk. Ook pakte ik nu de zakdoekjes aan en hield hem tegen mijn neus aan waardoor het de rode vloeistof opving. Gadverdamme, ik haatte dit. Bedankt Kyros.
    ''Zo naar buiten om mijn pakje helemaal leeg te roken?'' Ze keek mij schuin aan en ik schudde langzaam mijn hoofd. ''Ik weet het niet hoor, ik voel me nog steeds niet zo goed. Daarbij gaat het niet lukken met z'n vreselijk zakdoekje tegen mijn neus.'' Mijn ogen vielen op de gitaar die nog steeds stond waar Kyros was geweest en hem had achtergelaten. Sinds onze geliefde whatsapp gesprekken wist ik hoe erg hij er op gesteld was en ik tikte Jace even aan. De bloedneus was zo goed als geminderd en ik knikte richting die gitaar. ''Zou ik. . .'' Ergens had ik geen behoefte om Jacelyn te vragen wat ik wel of niet zou mogen doen en grijnsde lichtjes. ''Wacht, ik ga met je mee,'' doelde ik gericht op het pakje sigaretten en ik wankelde mijn weg richting de gitaar en liet mijn vinger langs de snaren gaan. Ik had jaren gitaar gespeeld maar dat had ik nooit werkelijk tegen iemand verteld, ik was tenslotte 'niet goed' genoeg volgens mijn broertjes en mijn vader.
    Ik tilde nu de gitaar op en merkte op dat hij niet vreselijk zwaar was, een lichte grijns versierde mijn gezicht. Dit was waarschijnlijk het leukste van de hele avond, een gitaar slopen stond nou eenmaal op ieders bucket list. Ik stapte weer richting Jace nu met de gitaar die ik voor mij droeg, het zou mensen vast niet opvallen of het moest Jess zijn – die na een hele avond uitdagende smsjes gestuurd te hebben mij volledig zat leek te zijn.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Syden Ara Emerson

    Weirdo – 17 – in a happy mood



    Nu Vanx en Linc allebei niet meer in de buurt waren liep Syden wat eenzaam rond, Spin the Bottle was volgens mij alweer afgelopen, in het groepsgesprek was weer drama gaande. Myah scheen van de trap gevallen te zijn en had waarschijnlijk haar been gebroken, Nathan en Jess hadden "ruzie" om Kyros' gitaar, die Nate wilde hebben en wat nog meer? Genoeg in ieder geval om helemaal gek te worden.
    Syden vermaakte zich niet zeer, ze liep alleen rond en bleef drinken. Ze hoopte echter niet zo dronken te worden als dat ze ooit een keer was geweest. Syden zuchtte en keek rond, ze voelde zich verlaten, kijkend naar alle mensen die gezellig met elkaar aan het praten waren, koppels.. Natuurlijk had Syden Gabe, maar waar hij uithing? Ze wist al dat hij later kwam, maar wow - hij nam echt zijn tijd.
    Syden liep terug naar de hal - de plek waaraan de voordeur zat dus - en besloot om hier maar op Gabe te wachten. Waar Linc, Vanx en al die anderen uithingen? Geen idee. Of ze nu zo'n zin had om hun weer te gaan zoeken? Nee, ook niet.
    Na enkele minuten rondwandelen en wachten botste ze dan eindelijk tegen Gabe op. "Hey," zei ze met een grote glimlach en ze keek Gabe aan, waarna ze hem met een hand omhelsde, want in haar andere hand had ze een glas vast. Daarna viel haar pas de roos in zijn handen op. "Voor wie zijn die rozen?" vroeg ze met haar dronken hoofd, niet beseffend dat die wel eens voor haar zouden kunnen zijn.

    - pruut, I am sorry. -


    That is a perfect copy of reality.

    ISAAC HUGUES ALLARD

    Op het moment dat ik haar broekje naar beneden trok, liet ze even los uit onze zoen. Ik keek haar onderzoekend aan.
    "Ik eh..." begon ze. Nu zou het komen. Nu zou ze me vertellen dat ze niet wilde. Erg zou ik het niet vinden. Ik respecteerde het, maar jammer zou ik het wel vinden.
    Toen streelde ze plots mijn wang, waarna ze mijn shirt in één keer over mijn hoofd trok. Ik trok mijn wenkbrauw vragend op. Wilde ze nu toch?
    "Het eh, word wel mijn eerste keer dus be gentle please." besloot ze toen, wat een glimlach op mijn gezicht veroorzaakte. Geen geile glimlach die er enkel kickte om haar te doen. Integendeel; het was een liefdevolle glimlach waarmee ik wilde laten zien dat blij was met haar beslissing, maar dat als ze toch niet meer wilde het ook goed was. Ze moest er volledig achter staan.
    Ze zoende me wat ruwer dan eerst wat voor mij een teken was dat ze het echt wilde. Ik ging er dan ook helemaal in mee.

    Ik had er enorm van genoten. Ik pufte een gelukzalige zucht uit, terwijl Riley haar bikini ook weer aantrok.
    Ik pakte mijn shirt en trok deze ook weer over mijn hoofd. Zo zouden we hier weglopen alsof er niets gebeurd was. Nou ja, zo zou het er uit kunnen zien voor de anderen, maar in me was er enorm veel gebeurd.
    Integendeel tot Riley was dit niet mijn eerste keer geweest, maar toch was het heel speciaal voor me.
    Riley liep weer naar me toe om me nog een laatste lange zoen te geven. Ik genoot extra van dit laatste moment.
    Na de zoen stond ik op en wurmde ik mijn benen in mijn broek om vervolgens de gang op te lopen.
    Erg druk was het er niet, maar de muziek was er wel te horen.
    Ik draaide me om naar Riley.
    "Mag ik deze dans van u?" vroeg ik haar met een schuin glimlachje. Ik liet haar nu nog niet gaan.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''I’m sorry I think I’m having a stroke. Did you just suggest we break a rule?''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini



          ''Je kent me,'' sprak hij terwijl hij de beker van me aanpakte en er vervolgens wat van dronk. Vervolgens pakte hij de zakdoekjes aan en zette die tegen zijn neus aan. Ik schudde lachend mijn hoofd terwijl ik nadacht over wat er was gebeurd met Finn. Al was het misschien te vroeg om er een echt label aan te plakken en we hadden nauwelijks gepraat, want we werden verstoord door Kyros die om hulp vroeg. Ik vervloekte die gast, hij ruïneerde alles vanavond.
          Op mijn vraag dat we naar buiten konden gaan, schudde hij zijn hoofd. ''Ik weet het niet hoor, ik voel me nog steeds niet zo goed. Daarbij gaat het niet lukken met z'n vreselijk zakdoekje tegen mijn neus.'' Een diepe zucht rolde over mijn lippen. Dat werd dan mijn resterende vijftien sigaretten alleen oproken, al was dat een beetje onmogelijk voor mij.
          Ik was weer in mijn eigen gedachtes verzonken toen Nathan me aantikte. ''Zou ik..'' Ik keek hem fronsend aan, niet begrijpend waar hij naar doelde, maar keek naar de gitaar van Kyros. ''Wat?'' fronste ik. ''Wacht, ik ga met je mee,'' Mijn hoofd hield ik ietwat schuin terwijl ik hem bekeek toen hij de gitaar van de grond tilde en daarna weer naar me toe kwam.
          ''Wat ga je ermee doen?'' vroeg ik hem en zuchtte diep. Wedden dat dit kind een wraakplan in zijn hoofd had gepland, maar oké –– misschien had Kyros het toch wel verdiend. Eerst mijn beste vriend slaan en daarna mijn momentje met Finn afpakken, natuurlijk.
          Ik schudde mijn hoofd en knikte naar de gitaar. ''Laat maar, ga je gang met de gitaar. Ga je nog een liedje zingen voordat je er iets mee gaat doen?'' vroeg ik licht grijnzend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ira Keano Venson




    De avond verloopt voorspoedig en ik merk dat ik me gemakkelijker weet te bewegen en de woorden uit mijn mond flappen. Met als teken dat ik te veel alcohol achterover heb gegoten. Ik ben daar in tegen niet de enige bij wie dit gaande is en dat valt zeker te merken aan hoe iedereen zich gedraagt. Niet dat het gedrag van menig ander mens me op dit moment iets kan schelen.
    Op de een of andere manier weten Jace en ik ons anders tegenover elkaar te gedragen wanneer we alcohol in ons lichaam hebben zitten. Al ging onze 'vriendschap' de vorige keer wat te ver, doen we aardig tegen elkaar, wat al een hele prestatie op zich is. Vandaar dat ik pizza heb besteld voor zowel Jace als mijzelf als Charlie, wie naast mij stond.
    Ik had genoten van de pizza en de hoeveelheid alcohol is ondertussen alweer verdubbeld, denk ik zo. Waarschijnlijk zal dat de reden geweest zijn dat Charlie en ik naast elkaar stonden en tegelijkertijd elkaar aan het berichten waren via de mobiele telefoon. En hier kwamen de woorden nog makkelijker te boven, woorden die ik nooit had gezegd wanneer ik sober zou zijn geweest. Het komt er op neer dat ik haar er zojuist van heb overtuigd dat ik Jace echt niet leuk vind, maar dat ik juist om haar geef. Als ik het goed begrijp, zijn we nu aan het zeilen.
    Na een hoeveelheid aan drama te hebben gemist door te praten met Charlie, ben ik op weg naar de keuken om wat te drinken voor ons beiden te pakken. Onderweg hiernaartoe krijg ik echter een berichtje van Jess dat ze op dit moment een van haar beste vrienden goed kan gebruiken en ik kan haar niet afwijzen ondanks het feit dat ik weet dat Charlie op mij zit te wachten. Vandaar dat ik haar een berichtje stuur over het feit dat Jess me nodig heeft en de drankjes zullen moeten wachten. Daarbij vraag ik haar om Syden op te zoeken of een van haar andere vrienden, gezien ik niet weet hoe lang het zal duren.
    Met wat moeite weet ik mezelf naar de hal te brengen en al snel krijg ik Jess in mijn vizier. Na haar een berichtje te hebben verstuurd, gezien ze me vroeg waar ik bleef, draait ze zich om en werpt ze zich als het ware in mijn armen. Ik sla mijn armen om haar heen en leg mijn kin op haar hoofd neer, iets wat net aan te doen valt. 'Jess, niet huilen. Hij is jou tranen niet waard.' Ik probeer haar te kalmeren, maar door het feit dat ik zelf ook niet helder denk, is dat toch moeilijker dan verwacht. Vandaar dat ik haar na een stevige knuffel mee naar de keuken weet te nemen om voor ons beide een beker met water te halen. Zo te lezen had ze veel te veel gedronken en was ik er niets bij. Ik ben er dan ook van overtuigd dat als ik haar nu alleen zou laten, ze dingen zou gaan doen waar ze morgen spijt van zou gaan krijgen.
    Voor een moment kijk ik op mijn mobiel naar mijn ingekomen berichten en hetgeen wat me meteen aanstaart, is het berichtje van Charlie waarin ze zegt dat Hale en Luke aan het snoggen zijn. Een bericht waar ik op dit moment totaal geen zin in heb. Ik heb totaal geen goed gevoel bij Lucas en ik zou er alles aan willen doen om te voorkomen dat zij een relatie zullen krijgen. Niet om Hale lastig te vallen of om haar haar welverdiende geluk af te nemen, maar om te voorkomen dat Lucas haar op het slechte pad weet te trekken waardoor Hale haar ouders op zou kunnen gaan volgen. Er is een reden waarom Hale bij Lyra, mijn moeder, en mijn stiefvader, oftewel haar oom, is komen wonen en ik wil het hoe dan ook niet zien gebeuren dat zij straks de kant van haar ouders op zou gaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'