• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha ok, dan zal ik die aanpassen. Ik heb het programma nog niet zo heel lang, dus ik heb de fonts en brushes nog niet erin gezet.

    Kun je t in een soort banner voor me maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [/url]



    Ik heb het lettertype aangepast.
    Een verticale banner of een horizontale?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 20:11 ]


    Credendo Vides

    Een horizontale. Zoiets als facebook. Dan kan ik het aan het begin van elk hoofdstuk zetten c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En de banner (:
    700×400 en aanklikbaar (;

    [ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 23:02 ]


    Credendo Vides

    Thanks! Ik irriteer me alleen een beetje aan de 'V' die er deels onder verschuilt. Kun je dit misschien een beetje aanpassen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 0:41 ]


    Credendo Vides

    Ja, zo is die goed. Thanks!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    /

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 17:35 ]







    @Polovina


    hmm... Mijn eerste half transparante cover met photoshop... Ik ben nog niet geheel tevreden erover, maar ik wilde even je mening vragen.
    Als je het zo al goed vind dan doe ik er niets meer aan, maar voor mijn gevoel is hij nog niet af. Ik wil nog wat met de achtergrond doen en de kleuren wat minder modderig...

    Dat is nu wel irritant... Ik ben nu zo gewend aan GIMP en diens trucjes en nu ik de overstap naar photoshop maak voelt het echt super vaag en moet ik weer zo goed als overnieuw beginnen met uitvogelen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 17:50 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:







    @Polovina


    hmm... Mijn eerste half transparante cover met photoshop... Ik ben nog niet geheel tevreden erover, maar ik wilde even je mening vragen.
    Als je het zo al goed vind dan doe ik er niets meer aan, maar voor mijn gevoel is hij nog niet af. Ik wil nog wat met de achtergrond doen en de kleuren wat minder modderig...

    Dat is nu wel irritant... Ik ben nu zo gewend aan GIMP en diens trucjes en nu ik de overstap naar photoshop maak voelt het echt super vaag en moet ik weer zo goed als overnieuw beginnen met uitvogelen.


    Ik vind de bovenkant een beetje leeg. Dus ik zou graag willen dat dat wat minder leeg is. En idd, de kleuren kunnen wel wat minder modderig, maar hij gaat super leuk worden!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 18:10 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Aangezien de cover die je voor Am I Worth it gemaakt hebt besloot ik weer om terug te keren
    Dit keer voor een ander verhaal :)
    En het heeft niet echt haast hoor, maar wat is een verhaal zonder een cover?


    * Titel
    Love is not Always what you think it is

    * Korte Samenvatting
    De 16 jarige Dyana heeft het perfecte leventje. Een lief vriendje, leuke vrienden, goede cijfers en het leven lijkt haar toe te lachen
    Tot ze op een dag op een rotte manier ontdekt dat haar vriendje (Collin) is vreemdgegaan met de grootste tuttebel van de school
    Dyana voelt zich verraden en ineens lijkt haar leventje niet zo perfect meer.
    Ze raakt even in een diep dal totdat er op een dag een nieuwe jongen op school komt
    Maar Dyana weet niet dat deze jongen een groot geheim met zich mee draagt..

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Misschien een meisje die tussen twee jongens in staat
    Aangezien ze nog van haar ex (Collin) houd maar ook interesse heeft in de nieuwe jongen op school

    * Sfeer die het weer moet geven
    Een neutrale sfeer. Niet te duister maar ook niet te vrolijk

    * Horizontaal of verticaal?
    Maakt niet uit. Het mag allebei

    * Eventuele Exta's
    Nope


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Is het goed als ik nog een aanvraag doe? ^^

    * Titel My Sweet Love
    * Korte Samenvatting

    Bij een nieuwe stad hoort ook een nieuwe school. Lucy komt terecht op het Amoris College, wat onwennig leert ze de school en leert ze lieve maar ook wat minder lieve mensen kennen. Ook de nodige Drama's en liefdes levens zijn aanwezig op het Amoris College. Wie van de jongens wordt haar vriendje? En wat voor geheimen verbergt het Amoris College?


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt

    Zou je hier iets mee kunnen? Ik had zelf al wel de titel op een andere gezet maar alleen een titel is niet echt een cover. En jij maakt hele mooie! Verder ben je er vrij in als deze personen op het plaatje er maar in komen. ^^

    * Sfeer die het weer moet geven Romantisch en geheimzinnig.

    * Horizontaal of verticaal? Daar ben je helemaal vrij in
    * Eventuele Exta's

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 19:44 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ugh, door school was ik het weer totaal vergeten. Maar ik wil het weer oppakken.
    Ik begrijp het dat jullie er eventueel ook gek van worden, maar zouden de personen die nog eentje nodig hebben dat toch nog weer even aan willen geven?


    Credendo Vides

    Ik kan het nog altijd wel gebruiken, maar het duurt nog even vooraleer ik aan die story begin, dus neem je tijd (:
    Narsil -> BB8

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:26 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb nog steeds nodig ^^ moet ik de aanvraaf nog een keer plaatsen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis