• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    Sublatti -> Polovina


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Zo'n project gaat voor, dus ik snap je helemaal (: succes met het project ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ugh, ik was totaal vergeten om dit te posten... Het was echt al iets van een week geleden klaar..

    De Cover voor Delfino - Stronger is af en staat op de site

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 17:49 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    De Cover voor Leithold is af en staat op de site

    Hij is wat simpeler geworden, puur omdat ik dat ook eens wilde proberen.Misschien is die daardoor niet duister genoeg. Ik hoor graag wat je ervan vind!


    Oh, heel erg bedankt. Ik vind hem heel erg mooi.
    Echter heb ik zelf ook een beetje geprutseld met photoshop en vind ik mijn eigen resultaat net iets beter bij het verhaal passen. Dit kan ik je echt niet kwalijk nemen; dat is eigenlijk best logisch.
    Ik vind je cover echt heel erg mooi en zal de volgende keer ook zeker iets bij je aanvragen.
    Man, dit vind ik lullig.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leithold schreef:
    (...)

    Oh, heel erg bedankt. Ik vind hem heel erg mooi.
    Echter heb ik zelf ook een beetje geprutseld met photoshop en vind ik mijn eigen resultaat net iets beter bij het verhaal passen. Dit kan ik je echt niet kwalijk nemen; dat is eigenlijk best logisch.
    Ik vind je cover echt heel erg mooi en zal de volgende keer ook zeker iets bij je aanvragen.
    Man, dit vind ik lullig.


    Ach, dat kan gebeuren. Je weet zelf natuurlijk beter waar het verhaal over gaat, dus het is ook niet meer dan logisch!


    Credendo Vides

    Ik weet niet of je nog aanvragen aanneemt, aangezien je er al een enorme waslijst hebt staan. Maar ik doe eens een gooi en anders zet je de mijne maar op de lijst voor de volgende ronde, haha :)
    ~~~~~~~~~~

    * Titel
    A new story begins ll Glee
    * Korte Samenvatting
    Jade is net voor 2 dagen in Lima, Ohio en gaat naar McKinley High. Ze wordt al gauw vrienden met haar rondleidster Tina en wordt ook al snel lid van de Glee Club. Niet lang daarna sluit ze vriendschap met iedereen van Glee Club. Zal Jade zich ontwikkelen tot een zangeres en danseres? En hoe zal de Glee Club over haar gaan denken?
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Sowieso het logo van Glee. Ik kon niet zulke hele goede plaatjes vinden van de faceclaim die ik gebruik, maar de plaatjes voor het meisje die je kan gebruiken zijn van Kang Seulgi (Red Velvet)
    * Sfeer die het weer moet geven
    Iets muzikaals
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    Geen


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Ik zal je erbij zetten, maar weet dat het waarschijnlijk nog wel een redelijke lange tijd gaat duren. (;
    De laatste echt werkweek voor het project is begonnen, dus deze week heb ik waarschijnlijk nog niet weer eentje af tenzij ik magische wijze het project af in de tijd die ik heb. Daarnaast heb ik mijn kunstdummy nog in te vullen voor deze periode en moet ik nog verder met een persoonsgebonden creatieve levenslijn.
    Het is allemaal wel heel erg leuk, maar het is gewoon best veel (': Wat het best frustrerend maakt.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik zal je erbij zetten, maar weet dat het waarschijnlijk nog wel een redelijke lange tijd gaat duren. (;
    De laatste echt werkweek voor het project is begonnen, dus deze week heb ik waarschijnlijk nog niet weer eentje af tenzij ik magische wijze het project af in de tijd die ik heb. Daarnaast heb ik mijn kunstdummy nog in te vullen voor deze periode en moet ik nog verder met een persoonsgebonden creatieve levenslijn.
    Het is allemaal wel heel erg leuk, maar het is gewoon best veel (': Wat het best frustrerend maakt.


    Neem je tijd :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Ik weet niet of je nog aanvragen aanneemt, maar aangezien het nog een tijdje gaat duren eer ik aan het verhaal ga beginnen, zou ik toch graag een aanvraag plaatsen

    * Titel
    Undómë
    * Korte Samenvatting

    Lang geleden werd in Arda een halfelf geboren waar niemand van hield. Het kind groeide op in een ogenschijnlijk vredige samenleving, maar werd vernederd en bespot door de Elfen, die op haar neerkeken.
    Hoewel het kind zelf vrede had gesloten met haar lot, hunkerde ze in het geheim naar genegenheid. Die vond ze, in de vorm van een jong mensenmeisje.
    De openbloeiende vriendschap ontlokte spot en verzet, maar de twee bleven koppig samen.
    Toch werd hun band zwakker, want het mensenmeisje werd ouder en de halfelf ontdekte in de loop van dit begin van haar eindeloze bestaan dat ze bepaalde krachten tot haar beschikking had. Deze wekten interesse op bij de elite van de Elfen en deze probeerden de halfelf dicht bij zich houden, zodat ze het mensenmeisje steeds minder en minder zag. Uiteindelijk besloten ze toch dat de halfelf hun niet tot nut kon zijn en ze vertelden kwaadaardige geruchten over haar, die al snel werden opgepikt door zowel Elf als Mens en zich over Midden-Aarde verspreidden.
    En de tijd tikte door, hoewel dat door de Elfen amper bemerkt werd. Ze wisten niet dat mensenmeisje stierf en dat de halfelf niet lang daarna verdween.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Een plaatje van Daenerys:



    En op de achtergrond eventueel een plaatje van The Lonely Mountain.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus. Wat donker.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal graag (:
    * Eventuele Exta's
    Ik zou het echt heel gaaf vinden als hij analoog aan deze was


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    DreamerN schreef:
    Ugh, ik was totaal vergeten om dit te posten... Het was echt al iets van een week geleden klaar..

    De Cover voor Delfino - Stronger is af en staat op de site


    Omg, meer dan een maand later zie ik dit. Het spijt me, ik was helemaal vergeten hier te kijken. Ik vind de cover echt fantastisch! Laat, maar heel erg bedankt!


    16 - 09 - '17

    De Cover voor Wieneke - Calica is af en staat op de site

    Toch nog even proberen of die niet gewoon zo zichtbaar is...


    Credendo Vides

    Wauw, hele mooie cover!! Ik kan hem niet zien hier op Q btw


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    DreamerN schreef:
    De Cover voor Wieneke - Calica is af en staat op de site

    Toch nog even proberen of die niet gewoon zo zichtbaar is...



    Jemig man, echt enorm mooi! Ik vind hem prachtig :D
    Dankjewel!! Hoe kan ik hem opslaan?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 16:52 ]


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    Wieneke schreef:
    (...)

    Jemig man, echt enorm mooi! Ik vind hem prachtig :D
    Dankjewel!! Hoe kan ik hem opslaan?


    I'm happy you liked it! (:
    Ik zou hem naar je toe kunnen mailen? Je kan hem ook van de site afhalen, maar ik weet dan niet hoe de verhoudingen van de afbeelding zijn.


    Credendo Vides

    Ik vroeg me ook al af hoe ik de cover kan opslaan, via de site lukt dat namelijk niet.


    16 - 09 - '17