• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    * Titel Realm of the Death/Dead
    * Korte Samenvatting

    Eliza is een lief talent vol meisje met lieve zorgzame ouders. Als de zomer vakantie begonnen is van Eliza' s school gaat ze met haar ouders naar Egypte voor een paar maanden vanwege het werk van haar vader. Tijdens een trip door de woestijn raakt ze verdwaald, dwalend door de woestijn zoek ze naar de weg terug. Op haar weg stuit ze op twee piramides die pal naast elkaar staan. Wat ze niet weet is dat ze vlakbij een mysterieuze poort staat die alleen zichtbaar is bij een maansverduistering en alleen te zien door de ogen van hen die het verdienen. Niets vermoedend loopt ze tussen de piramides door, naar een rijk waar de doden voortleven. Het dodenrijk.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ja, het liefst iets Egyptische iets van het oude egypte. En een meisje van een jaar of 15 met lang bruin haar en blauwe ogen.
    Ik hoop dat je er iets mee kan.
    * Sfeer die het weer moet geven Duister, mysterieus en licht
    * Horizontaal of verticaal? Daar ben je helemaal vrij in

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 21:27 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Callidora schreef:
    * Titel Realm of the Death/Dead
    * Korte Samenvatting
    Eliza is een lief talent vol meisje met lieve zorgzame ouders. Als de zomer vakantie begonnen is van Eliza' s school gaat ze met haar ouders naar Egypte voor een paar maanden vanwege het werk van haar vader. Tijdens een trip door de woestijn raakt ze verdwaald, dwalend door de woestijn zoek ze naar de weg terug. Op haar weg stuit ze op twee piramides die pal naast elkaar staan. Wat ze niet weet is dat ze vlakbij een mysterieuze poort staat die alleen zichtbaar is bij een maansverduistering en alleen te zien door de ogen van hen die het verdienen. Niets vermoedend loopt ze tussen de piramides door, naar een rijk waar de doden voortleven. Het dodenrijk.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ja, het liefst iets Egyptische iets van het oude egypte. En een meisje van een jaar of 15 met lang bruin haar en blauwe ogen.
    Ik hoop dat je er iets mee kan.
    * Sfeer die het weer moet geven Duister, mysterieus en licht
    * Horizontaal of verticaal? Daar ben je helemaal vrij in


    woooow
    Warn me please O.O


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    * Titel
    / (heb ik nog niet)
    * Korte Samenvatting

    Kort gezegd gaat het over een futuristische wereld waar veel mensen naar een groot land moeten vluchten, waar niet alles zo mooi is als ze gedacht hadden.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Een (een andere foto van een futuristische stad mag ook)
    Twee (er mogen ook andere plaatjes in verwerkt worden, maar dat laat ik aan jou over)
    * Sfeer die het weer moet geven
    Futuristisch, oorlog, geweld
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    * Titel
    / (heb ik nog niet)
    * Korte Samenvatting
    Kort gezegd gaat het over een futuristische wereld waar veel mensen naar een groot land moeten vluchten, waar niet alles zo mooi is als ze gedacht hadden.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Een (een andere foto van een futuristische stad mag ook)
    Twee (er mogen ook andere plaatjes in verwerkt worden, maar dat laat ik aan jou over)
    * Sfeer die het weer moet geven
    Futuristisch, oorlog, geweld
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal

    Klinkt leuk!
    Kan je me waarschuwen als je begint?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    (...)
    Klinkt leuk!
    Kan je me waarschuwen als je begint?


    Thanks! Dat wil ik zeker c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waha, Ashallyn gebruikt dit om aan leesvoer te komen XD


    obsessive rage

    Gmehehe
    DreamerN maakt echt suuupermooie covers, dus tja, als ik die abo dan heb, kan hij best blijven toch?
    :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    * Titel Kleuren der Natuur
    * Korte Samenvatting Erica's leven was altijd dat van een normaal tienermeisje. Ze ging naar school, ze luisterde naar leuke muziek, keek films met die leuke acteur erin en ze ging elke week trouw naar de manege toe. Haar ouders luisterden altijd naar haar verhalen en ze dwongen haar nooit om nutteloze dingen te doen. Op school behaalde ze goede cijfers en geen enkele leraar klaagde over haar.
    Dat veranderde plotseling.
    Na de dood van haar ouders ging Erica naar haar tante toe, haar enige overgebleven familielid. Het hele leven daar is nieuw voor haar en ze kent er niemand behalve haar tante. Ze is een buitenstaander.
    In het bos vindt ze de rust en stilte die ze nergens anders vind, de acceptatie die ze zo graag wilde. Maar wat als er een oude vloek over een huis in het bos heen ligt? Wat als zij de sleutelfiguur is tot het breken van de vloek?
    Wat als...

    In "Kleuren der natuur" beleeft een gewoon tienermeisje een avontuur die haar de raarste dingen doet beleven. Ze begrijpt dingen die niemand begrijpt, weet dingen die niemand weet en ze doet dingen die niemand zou doen. Ga mee op avontuur met Erica Whittle, een gewoon tienermeisje.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt 1 2
    Je bent aardig vrij met de plaatjes om te gebruiken, de plaatjes die ik heb toegevoegd zijn vooral voorbeelden. Ik wil er in ieder geval geen personen op hebben ^^
    * Sfeer die het weer moet geven fantasy-achtig
    * Horizontaal of verticaal? Zoals een boek, dus verticaal dacht ik
    * Eventuele Exta's Ik zou graag ook de naam Kim erop willen hebben (:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 23:20 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel ; nvt
    * Korte Samenvatting :"

    MERYDETH•TYRELL • LICHTE MAGIE
          –– "Goedaardigheid is een vloek in Kings Landing."

    De Rode Bergen en het Zilveren Meer waren eeuwen geleden de meest zuivere plekken van Westeros. Er leefde twee zielen in het gebied, eentje in het Heilige water en eentje in de Eeuwige Vlammen. Het Heilige water had het gebied vruchtbaar en puur gemaakt, en de Eeuwige Vlammen had gezorgd voor de vorming van edelstenen en beschermde de natuur op de berg tegen de hevige koud van het noorden.
    Maar doordat de grond zo vruchtbaar was en de Bergen vol zaten met kostbaarheden kwamen er mensen te wonen. Door de jaren heen werden de bergen verwoest en het Water vervuild door de mens. De ziel van het Heilige Water wist te ontsnappen en zocht naar een veilige plek. De ziel van de Vlammen bleef in de Bergen door zijn nieuwsgierigheid. Deze ziel werd echter vervuild door het kwaad en jaloezie van de mens en veranderde langzaam in iets slechts. De ziel van het vuur besloot net zoals de ziel van het water te vertrekken en deze zocht net zoals zijn goedaardige wederhelft een gedaante in om verder te leven. Beide hadden ze echter andere magische plannen.

    K Y L I S • DUISTERE MAGIE     
    ––''Hoe durf jij mij doodnormaal te noemen!"


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt : https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8b/c9/ae/8bc9ae8d5b4f53ae092ff8fd3cc6c257.jpg
    * Sfeer die het weer moet geven: Speels, maar vriendelijk (in ons verhaal is ze de heldin. Degene die de goede ziel heeft verkregen.) Ze is erg classy en verleidelijk ons personage dus misschien dat je daar iets mee kan, bloemen en satijn kleurige dingen. Ook is ze koningin
    * Horizontaal of verticaal? Horizontaal, dit moet een banner worden.


    * Titel nvt
    * Korte Samenvatting: zie hierboven
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:http://www.thedailyquirk.com/wp-content/uploads/2012/12/katie-mcgrath-as-morgana-in-merlin.png of
    http://img08.deviantart.net/873c/i/2011/253/b/4/merlin_s4_morgana_promo_by_twilightxgirl-d49f36b.jpg
    * Sfeer die het weer moet geven: Duister en passievol, ook een beetje authentiek en mysterieus. Ze is erg sluw, (dit is het personage van de slechte ziel)
    * Horizontaal of verticaal? deze moet ook een banner worden.
    Extra: ik ga hoogstwaarschijnlijk ook een topic aanmaken met de aanvraag voor de banner aangezien we het verhaal spoedig willen activeren




    Je mag mijn vorige aanvraag (die van de jaren 50) trouwens laten vallen! Ik heb besloten niet meer verder te gaan.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 9:44 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Zal ik doen! :) Ik heb al 4 hoofdstukjes klaar :) nog 15 te gaan dan ga ik de story activeren.

    Ashallayn schreef:
    (...)

    woooow
    Warn me please O.O


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Sorry dat ik een lange tijd stil ben geweest, maar ik zit op school midden in een project waar ik nog irritant veel aan moet doen. (Etiket afmaken, poster maken, advertentie, wobbler, bijproducten, etc.) En ik heb er nog maar twee weken voor.
    Dus ik zal proberen er in te tussentijd nog één of iets meer te maken, maar school slokt op dit moment gewoon enorm veel tijd op.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Sorry dat ik een lange tijd stil ben geweest, maar ik zit op school midden in een project waar ik nog irritant veel aan moet doen. (Etiket afmaken, poster maken, advertentie, wobbler, bijproducten, etc.) En ik heb er nog maar twee weken voor.
    Dus ik zal proberen er in te tussentijd nog één of iets meer te maken, maar school slokt op dit moment gewoon enorm veel tijd op.


    School slokt veel tijd op, dat weet iedereen denk ik wel. Doe rustig aan, we hebben wel geduld, ik dan toch. Succes nog!


    16 - 09 - '17

    Jammer, maar ik snap het wel haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DreamerN schreef:
    Sorry dat ik een lange tijd stil ben geweest, maar ik zit op school midden in een project waar ik nog irritant veel aan moet doen. (Etiket afmaken, poster maken, advertentie, wobbler, bijproducten, etc.) En ik heb er nog maar twee weken voor.
    Dus ik zal proberen er in te tussentijd nog één of iets meer te maken, maar school slokt op dit moment gewoon enorm veel tijd op.


    Begrijpelijk. School First! Veel succes!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Koelbloedig is btw Bastaard

    Wist niet of ik dat al doorgegeven had :)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...