• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    Die op de homepage inderdaad niet, maar die bij creations wel (;
    Ik ben nog aan het zoeken naar een goede oplossing, waarom doet google foto's het niet gewoon weer goed met foto's? Voorheen ging het altijd super!

    Daarnaast wil ik ook weer even een inventarisatie maken van wie nog allemaal een cover nodig heeft. Ik ben nu weer gewend aan school en heb weer wat meer tijd vrij. Tevens leer ik werken met photoshop, dus dat word leuk experimenteren. Vandaag deze gemaakt. De OUAT fans zullen het wel zien (;



    Dus als iedereen die diens cover nog wilt, even Aye zeggen en als het niet teveel tijd kost alsjeblieft de aanvraag opnieuw in het topic willen zetten. (?) (A) (flower)

    Ik maak anders ook wel een subblog aan op tumblr, zo is die wat meer privé en de afbeeldingen zijn er makkelijk vanaf te halen.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 0:59 ]


    Credendo Vides

    Tadaa! De Tumblr Page~!

    >>>CLICK<<<


    Credendo Vides

    Aye. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik er zelf een gemaakt hebt, omdat het zolang duurde. Deze is tijdelijk, dus ik wil er nog een c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aye. En hier is mijn aanvraag opnieuw.

    * Titel
    Metanoia
    * Korte Samenvatting

    Het is een Dylan O'Brien fanfic.
    Wanneer Layla, een dakloos meisje, in de problemen komt, duikt iemand op die haar te hulp schiet. Zonder hem te kennen, vertrouwt Layla hem blindelings doordat hij laat blijken te geven om haar zonder haar echt te kennen. Door zijn doen en laten wordt Layla echter een kluns en loopt ze door schaamte weg. Hij laat haar verbazingwekkend haar gang gaan en doet alsof het hem niks kan schelen.
    Net wanneer Layla denkt opnieuw dakloos te zijn en met rust gelaten wordt, wordt ze opnieuw lastig gevallen, deze keer door meerdere personen. Wanneer ze naar hulp zoekt, terwijl ze op de vlucht slaat, duikt opnieuw diezelfde persoon op. Blijkt dat hij haar stiekem had gevolgd omdat hij toch bezorgd was.
    Hoe gaat het verder en hoe gaat het uiteindelijk aflopen?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    /
    * Sfeer die het weer moet geven
    Ik heb eigenlijk geen idee wat hier bij past.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    /


    16 - 09 - '17

    Aye,

    En hier is mijn aanvraag opnieuw ( ik sta hier nog steeds als Sublatti terwijl ik geloof ik al een tijd geleden me hebben gemeld als Polovina)

    • Titel: Elementrials
    • Korte samenvatting:

    Alisya leeft in een wereld waarin mensen ingedeeld zijn per element. Alisya zelf woont in Aquarias, waar de inwoners het element water bezitten. Op haar achttiende verjaardag ontdekt Alisya dat ze een van de vier Elementrials is, de mensen van het element die deze kracht het sterkst beheerste. Na deze bekendmaking krijgt ze de opdracht om de drie andere Elementrials, Safeara, Taelyn en Zoros te vinden. Dit loopt niet zonder gevaar, want de andere rijken willen dat hun Elementrials te machtig worden.

    • Sfeer: Magisch en een tikkeltje duister
    • horizontaal of verticaal: Verticaal
    • Eventuele Extra's:

    Ik heb de volgende faceclaims van de Elementrials die ik er op wil.

    Mariya Yaremchuk als Alisya, Zij wil ik graag in het midden.
    Nina Dobrev als Taelyn.
    Dylan O'Brien als Zoros
    Emmelie De Forest als Safeara,

    Is het misschien ook mogelijk om duidelijk te maken wie welke element heeft op de cover?

    Alisya's element is water, Taelyn's element is aarde, Zoros's element is vuur en Safeara's element is lucht.

    Graag ook een versie zonder tekst ( aangezien ik het ook ga proberen om het in het Russich te schrijven en hun hebben een ander alfabet)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 20:12 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Aye

    * Titel Kleuren der Natuur
    * Korte Samenvatting Erica's leven was altijd dat van een normaal tienermeisje. Ze ging naar school, ze luisterde naar leuke muziek, keek films met die leuke acteur erin en ze ging elke week trouw naar de manege toe. Haar ouders luisterden altijd naar haar verhalen en ze dwongen haar nooit om nutteloze dingen te doen. Op school behaalde ze goede cijfers en geen enkele leraar klaagde over haar.
    Dat veranderde plotseling.
    Na de dood van haar ouders ging Erica naar haar tante toe, haar enige overgebleven familielid. Het hele leven daar is nieuw voor haar en ze kent er niemand behalve haar tante. Ze is een buitenstaander.
    In het bos vindt ze de rust en stilte die ze nergens anders vind, de acceptatie die ze zo graag wilde. Maar wat als er een oude vloek over een huis in het bos heen ligt? Wat als zij de sleutelfiguur is tot het breken van de vloek?
    Wat als...

    In "Kleuren der natuur" beleeft een gewoon tienermeisje een avontuur die haar de raarste dingen doet beleven. Ze begrijpt dingen die niemand begrijpt, weet dingen die niemand weet en ze doet dingen die niemand zou doen. Ga mee op avontuur met Erica Whittle, een gewoon tienermeisje.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt 1 2
    Je bent aardig vrij met de plaatjes om te gebruiken, de plaatjes die ik heb toegevoegd zijn vooral voorbeelden. Ik wil er in ieder geval geen personen op hebben ^^
    * Sfeer die het weer moet geven fantasy-achtig
    * Horizontaal of verticaal? Zoals een boek, dus verticaal dacht ik
    * Eventuele Exta's Ik zou graag ook de naam Kim erop willen hebben (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aye (':


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik was trouwens Callidora (:


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aye
    [Dorne -> Narsil]

    * Titel
    Undómë
    * Korte Samenvatting

    Lang geleden werd in Arda een halfelf geboren waar niemand van hield. Het kind groeide op in een ogenschijnlijk vredige samenleving, maar werd vernederd en bespot door de Elfen, die op haar neerkeken.
    Hoewel het kind zelf vrede had gesloten met haar lot, hunkerde ze in het geheim naar genegenheid. Die vond ze, in de vorm van een jong mensenmeisje.
    De openbloeiende vriendschap ontlokte spot en verzet, maar de twee bleven koppig samen.
    Toch werd hun band zwakker, want het mensenmeisje werd ouder en de halfelf ontdekte in de loop van dit begin van haar eindeloze bestaan dat ze bepaalde krachten tot haar beschikking had. Deze wekten interesse op bij de elite van de Elfen en deze probeerden de halfelf dicht bij zich houden, zodat ze het mensenmeisje steeds minder en minder zag. Uiteindelijk besloten ze toch dat de halfelf hun niet tot nut kon zijn en ze vertelden kwaadaardige geruchten over haar, die al snel werden opgepikt door zowel Elf als Mens en zich over Midden-Aarde verspreidden.
    En de tijd tikte door, hoewel dat door de Elfen amper bemerkt werd. Ze wisten niet dat mensenmeisje stierf en dat de halfelf niet lang daarna verdween.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Een plaatje van Daenerys:


    De inscriptie van the One Ring


    En op de achtergrond eventueel een plaatje van The Lonely Mountain.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus. Wat donker.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal graag (:
    * Eventuele Exta's
    Ik zou het echt heel gaaf vinden als hij analoog aan deze was


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Aye. Kan het niet opnieuw er in zetten want m'n laptop is kapot en via mobiel lukt het niet.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    DreamerN schreef:
    (...)

    I'm happy you liked it! (:
    Ik zou hem naar je toe kunnen mailen? Je kan hem ook van de site afhalen, maar ik weet dan niet hoe de verhoudingen van de afbeelding zijn.

    Ik haal hem wel van tumbler af dan. Nogmaals bedankt :)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 14:34 ]


    In the end, we only regret the chances we didn't take.









    First photoshop cover, ever! Dus sorry als die nog wat simpel is, maar ik ben het programma namelijk nog aan het uitvogelen xD.
    Ik hoor graag wat je ervan vind!


    Credendo Vides

    @ DreamerN: Wauw oke. Al zie ik t lettertype toch iets anders.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    @ DreamerN: Wauw oke. Al zie ik t lettertype toch iets anders.


    Haha ok, dan zal ik die aanpassen. Ik heb het programma nog niet zo heel lang, dus ik heb de fonts en brushes nog niet erin gezet.


    Credendo Vides

    nvt

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 16:44 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...