• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hmm, ben benieuwd of deze sessie zometeen een beetje nuttig gaat worden. We shall see. (:

    &No way dat dat Mingo mag zijn! Ik ga flippen als dat wel zo is, hoor! SaB, wees lief! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat moment dat Quizlet eruit ligt en je wat moet gaan doen met je lezen D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil zo graag schrijven, maar alle ideetjes die ik heb, zijn niet geschikt om een heel verhaal van te maken. En als ik SA's probeer, eindigen die ook altijd met minstens drieduizend woorden en zelfs dan ben ik niet tevreden met hoe het verhaal is uitgewerkt. Please think of something brilliant.

    I’m fighting myself. I know I am. One minute I want to remember. The next minute I want to live in the land of forgetting. One minute I want to feel. The next minute I never want to feel ever again.

    Blurryface schreef:
    Waarom heb ik nachtmerries over Blurryface? Rot op. (cat)


    Hoe?

    The struggles.


    Your make-up is terrible

    iemand; GB me. Ik wil praten hihi.

    Yeah, mn verhaal kruipt langzaamaan weer naar de 80 abo's.

    God dit is saai, maar ik moet even doorzetten want ik moet dit wel inleveren. Verheug je op vanavond, Margot.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Omfg het is zo akward als je opmerkt dat de jongen tegen wie je aan het praten heeft een erectie heeft in zijn gymbroek :')

    Jorah schreef:
    Omfg het is zo akward als je opmerkt dat de jongen tegen wie je aan het praten heeft een erectie heeft in zijn gymbroek :')

    Hahaha. Het zou lullig zijn als je er iets over zegt he :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jorah schreef:
    (...)

    Hoe?

    Ik droomde dat mijn moeder mijn kamer inkwam en toen zei ze zo'n Blurryface lyric al weet ik niet meer welke en toen veranderde haar stem in die van BF en ik schrok me toen al rot, dus ik deed het licht aan en toen had ze ook rode ogen en zo. Maar het was zo'n hele realistische droom dus ik was ook meteen wakker en zo. :/


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ik droomde dat mijn moeder mijn kamer inkwam en toen zei ze zo'n Blurryface lyric al weet ik niet meer welke en toen veranderde haar stem in die van BF en ik schrok me toen al rot, dus ik deed het licht aan en toen had ze ook rode ogen en zo. Maar het was zo'n hele realistische droom dus ik was ook meteen wakker en zo. :/


    Volgens mij is ze boos dat ze niet mee mag :')
    Nahw, het klinkt wel als zo'n rotdroom die best eng is als je hem meemaakt.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 13:20 ]

    Jorah schreef:
    (...)

    Volgens mij is ze boos dat ze niet mee mag :')
    Nahw, het klinkt wel als zo'n rotdroom die best eng is als je hem meemaakt.

    Ze is tegen die tijd al geweest. Ze gaat met me mee naar Antwerpen. :')
    Maar ja, het was echt kut. En dat terwijl ik altijd juist troost haal uit TOP. :/

    -

    Nog twee en half uur en dan naar huis. Ughh.


    Caution first, always.

    Mijn vrienden hebben me net fantastisch in de zeik genomen door me Bertie Bott's Every Flavour Beans, die ze blijkbaar ergens op de kop hebben getikt, te geven. Jellybeans met kotssmaak als dessert, waarom ook niet

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 13:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it