• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jorah schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik! Stel anders voor jezelf een beloning. Bijvoorbeeld; als je het hebt gedaan mag je daarna... dat leuke truitje kopen/een mega chocoladereep kopen/naar de bios/etc. Dan ga je je ook op die beloning richten en kijk je er misschien minder tegenop.
    Dit is de psychologie die ik vaak gebruik en er zijn er nog wel heeeeel veel meer. Maar ik weet niet heel goed welke bij jou past aangezien ik je niet ken, dus misschien moet je zelf even op zoek gaan naar wat bij jou werkt :3


    Ghehe ik ben blut. Dus een beloning die ik ga kopen gaat m niet worden. :Y)
    Maar ik denk dat ik na afloop wel opgelucht ben. Misschien ook wel een beetje trots. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ghehe ik ben blut. Dus een beloning die ik ga kopen gaat m niet worden. :Y)
    Maar ik denk dat ik na afloop wel opgelucht ben. Misschien ook wel een beetje trots. (:


    Trots op jezelf zijn is je goed recht ^^
    Het hoef natuurlijk niet allemaal geld te kosten :') Waar word je heel erg blij van?
    Misschien kan je met je ouders/geliefde/iemand die dichtbij staat overleggen dat je er tegenop ziet, misschien weten zij iets.

    Feline schreef:
    (...)

    En daarom speel ik enkel aram ;x

    Aram is zo kut, ik moet dan eerst alle skills van alle champs leren XD
    In Smite heb je hetzelfde, maar daar zijn maar 69 characters en in LoL een stuk of 120 toch? Dat keer 4 skills is erg veel, haha.

    // Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen tegen iemand die net weer vrijgezel is.

    // Dangit, wéér vergeten mijn profielfoto aan te passen voor de spotlight.. Ach ja.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 19:49 ]

    Jorah schreef:
    (...)

    Trots op jezelf zijn is je goed recht ^^
    Het hoef natuurlijk niet allemaal geld te kosten :') Waar word je heel erg blij van?
    Misschien kan je met je ouders/geliefde/iemand die dichtbij staat overleggen dat je er tegenop ziet, misschien weten zij iets.


    Mijn moeder is dr, maar die zet me zo gewoon eem af. Ik wil dr er ook niet bij hebben haha. Maar die zegt ook dat ik het gewoon moet doen.
    Komt wel goed. Misschien maak ik me druk om niets. In ieder geval moet ik er nu naartoe. Wish me luck! And hugs. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BlueJays schreef:
    (...)
    Nee, het heet Talking the Talk en het is geschreven door Trevor A. Harley. (Hij maakt opmerkingen als: "For reasons I've never understood these words became unfashionable about the same time as flares stopped being widely available." En hij heeft het over een "Shakespeare insult generator". Als het boek leuk geschreven is, maakt dat het toch nog leuker om te lezen. ^^ )
    Wie weet, misschien kom ik die boeken die jij noemde ook ooit nog wel eens tegen. (:


    Ah, weer mis, haha. The Language Instinct was ons boek voor psycholinguïstiek, dus dat klinkt behoorlijk vergelijkbaar met het vak dat jij noemde. En ja, daar heb je helemaal gelijk in. Boeken die een beetje leuk geschreven zijn kunnen echt een wereld van verschil maken bij het leren. ^^



    Wiarda schreef:
    ik wil gewoon een bak ben&jerry's ijs en huilen als het walgelijk sneue wezen dat ik me voel


    Aw, Jip. D:


    (En je weet dat ik er ben als je wilt praten.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    (...)

    Mijn moeder is dr, maar die zet me zo gewoon eem af. Ik wil dr er ook niet bij hebben haha. Maar die zegt ook dat ik het gewoon moet doen.
    Komt wel goed. Misschien maak ik me druk om niets. In ieder geval moet ik er nu naartoe. Wish me luck! And hugs. _O_


    Daar ben ik het niet mee eens, je maakt je niet druk om niets :3
    Here they come....



    Serqet schreef:
    (...)
    Aram is zo kut, ik moet dan eerst alle skills van alle champs leren XD
    In Smite heb je hetzelfde, maar daar zijn maar 69 characters en in LoL een stuk of 120 toch? Dat keer 4 skills is erg veel, haha.

    // Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen tegen iemand die net weer vrijgezel is.

    // Dangit, wéér vergeten mijn profielfoto aan te passen voor de spotlight.. Ach ja.


    Dan heb je ook nog customs c;
    Dan kan je zelf je tegenstanders instellen, bepalen wie er meedoet of niet c;


    26 - 02 - '16

    I'm just in love with this music.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh, hoofdpijn. :c


    Caution first, always.

    Feline schreef:
    (...)

    Dan heb je ook nog customs c;
    Dan kan je zelf je tegenstanders instellen, bepalen wie er meedoet of niet c;

    Oja, dat ook. Customs zijn ook wel grappig om te doen.

    // Wendy, stahp it. Nu ga ik weer fantaseren over de leraar, thanks..

    Blurryface schreef:
    Ugh, hoofdpijn. :c


    Ahw poor you ):

    I know you love me


    i put the fun in funeral

    Omg, nee. Ik kan die jongen op mijn opleiding niet zien hoor morgen. Stel dat ik samen moet werken met hem, ik ga dood D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu heb ik het zeker weer gedaan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik voel me zo enorm schuldig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan