• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Stomme koppijn al de hele dag. Dx


    Ik wil een tuin vol egels

    Niks gedaan. Slechte ik.
    Als ik dan niet wil leren voor een toets, moet ik wel iets anders gaan doen dat in mijn ogen zinvol is. Niet gewoon niks. Nu is het net of er een middag zomaar voorbij is gedaan zonder enige interessante acties. Al was het maar Doctor Who kijken ofzo. Maar ook dat niet.

    Oh wacht, ik heb wel twee gedichten geschreven! Het is tenminste wat, haha. Een begin.

    Ik moet meer slapen, dan heb ik dit soort problemen minder.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ai, wat gaat dr gebeuren? Sterkte!


    Er worden medicijnen (corticosteroïden) in mijn pezen gespoten omdat ze ontstoken zijn (cat)
    And thanks :3

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 21:37 ]

    Ik heb maar één pianoles gehad in mijn hele leven, maar sowieso ga ik na mijn eindexamen een tussenjaar nemen zodat ik al die superingewikkelde stukken van Tsjaikovski en Mozart en Bach en zo uit mijn hoofd kan leren. :Y) Koppig Youtube blijven gebruiken en uiteindelijk moet het lukken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Of je reageert gewoon even op mijn vraag. Dit is als de tweede keer dat je mijn vraag negeert. Je snapt toch wel dat ik ook gewoon verder wil?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wooeeh eerste autorijles is een feit! Was zo leuk :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    DualShock schreef:
    (...)
    nu ben ik nieuwsgierig, welk spel als ik vragen mag (cat)?


    Legend Online op FB :) het is best wel verslavend :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben niet arrogant bezig, gewoon geïrriteerd door jullie. Ugh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik haat het als ik zoveel woorden uit mijn vingers krijg als ik super moe ben..

    ... Altijd leuk als je een berichtje krijgt dat "no one asked your opinion, you filthy little mudblood" iemand aan jou doet denken. Whut.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    ... Altijd leuk als je een berichtje krijgt dat "no one asked your opinion, you filthy little mudblood" iemand aan jou doet denken. Whut.


    Wat? Dat is... rude op een persoonlijk level. Wow. :/

    // Oké, schrijfwaaremancipatieproces was wel het laatste woord waarvan ik had verwacht dat mijn OpenOffice programma het zou herkennen. :')

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 23:21 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Wat? Dat is... rude op een persoonlijk level. Wow. :/


    Ja, ik was even behoorlijk geschrokken tbh. :') Maar goed nieuws, want het bleek een misverstand te zijn. Whatsapp had de "aren't you a little old to still obsess over harry potter" caption van het plaatje verstopt (de Draco quote was dan de zogenaamde reactie daarop), en dát was waarom er aan mij werd gedacht. Beetje belangrijk onderdeel van het bericht, hehe. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, ik was even behoorlijk geschrokken tbh. :') Maar goed nieuws, want het bleek een misverstand te zijn. Whatsapp had de "aren't you a little old to still obsess over harry potter" caption van het plaatje verstopt (de Draco quote was dan de zogenaamde reactie daarop), en dát was waarom er aan mij werd gedacht. Beetje belangrijk onderdeel van het bericht, hehe. (nerd)


    Hmm, toch wel enigszins bepalend voor de algemene sfeer van dat bericht, zou ik zeggen. Thanks, Whatsapp. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Juist ja, "chillen". En Netflix zeker ook? (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nope. I don't approve nor like this. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.