• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Mercator schreef:
    (...)

    omg ben jij ook fan (ik loop nog een aflevering achter maar oh god wat hou ik van dat programma)


    Jaaaa en dan op zondag de Nederlandse haha perf


    i put the fun in funeral

    Jorah schreef:
    (...)

    Whyyy? O.o

    Allemaal gevoelens en ik kan ze niet uiten uit mezelf. Ik moet ergens om kunnen janken omg. :')


    Caution first, always.

    Eigenlijk ben ik helemaal niet zo blij dat mijn zusje terug is... Ze kan heel lief zijn, maar ze is 21, heeft geen verantwoordelijkheidsgevoel, denkt alleen aan zichzelf en heeft zó veel aandacht nodig. Ik ben nu al moe van haar.


    Your make-up is terrible

    "In welk rekenonderdeel ben je slecht?"
    "Breuken en aftrekken."
    "En bedankt. Dat is iets wat ik niet van je wil weten."

    // Hoe is 78-20 geen 58? Ben ik nou echt zo dom dat ik niet weet wat 78-20 is?
    Dat zal wel aan het programma liggen.. Nou kan ik mn opdracht niet inleveren, leuk.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 19:41 ]

    Serqet schreef:
    "In welk rekenonderdeel ben je slecht?"
    "Breuken en aftrekken."
    "En bedankt. Dat is iets wat ik niet van je wil weten."

    // Hoe is 78-20 geen 58? Ben ik nou echt zo dom dat ik niet weet wat 78-20 is?
    Dat zal wel aan het programma liggen.. Nou kan ik mn opdracht niet inleveren, leuk.

    Hahaha, wauwww... Faal :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    FUCK. YOU.
    Je hoeft me niet te onderbreken en je hoeft al helemaal niet direct te gaan schreeuwen (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ugh weer die zoemende oor. D:


    -

    Homura schreef:
    (...)
    Hahaha, wauwww... Faal :')

    Echt he.
    En nu is 24-7 geen 17... what the fuck... I'm so confused.
    88-70 is geen 18...

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 20:10 ]

    Je verbruikt zoveel energie.. die ik nodig heb om je te kunnen verdragen. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dafuck is wrong with you?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom the fuck zou ik nu niet mogen kwaad zijn? Er nog eens even inpeperen dat ik niks kan? Echt, bedankt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben veel te nieuwsgierig naar alles, lol.
    _________

    Waarom wil mijn rekenmachine niet aansluiten op mijn laptop of computer? Nu kan ik er geen stomme leuke spelletjes downloaden. :c


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Koppijn :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil liefst nog van een brug springen of gewoon verdwijnen. Ik wil gewoon dat het stopt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lel, ik hoop niet voor je dat je zo vaak aan mij denkt. Zou je toch wel ff aan je vriendin mogen vertellen. Waar je je wel niet druk om maakt. Loser.