• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    I'm so nervous.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aaaah, ik wil zo graag die superleuke trui kopen, maar straks vind ik 'm niet meer terug of zo en dan ga ik heel hard huilen. ;-;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dóé ik eens een keer een broek met een lage taille en een - wit! - kanten slipje aan, bedenkt mijn lichaam dat het een mooi moment is om ongesteld te worden. Thanks bro (cat)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 11:28 ]

    Ik wil terug naar bed, bleh. T_T


    Your make-up is terrible

    Jorah schreef:
    Dóé ik eens een keer een broek met een lage taille en een - wit! - kanten slipje aan, bedenkt mijn lichaam dat het een mooi moment is om ongesteld te worden. Thanks bro (cat)



    Sorry, maar ik moest best hard lachen :"D

    Furiosa schreef:
    Ik wil terug naar bed, bleh. T_T


    Doen!


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Doen!


    Nah, ik moet zo nog naar een verjaardag.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het gevoel dat ik gedumpt ben en we waren nog niet eens samen...
    Waarom ga je met me knuffelen en kussen op bed als je 20 minuten later gaat zeggen dat je enkel vriendschappelijke gevoelens hebt? Ik weet niet eens meer wat je allemaal meende. Fuck, ik voel me slecht.


    Take me to wonderland

    Duivelsgebroed schreef:
    Sorry, maar ik moest best hard lachen :"D


    Mweh, het was nogal een lullig momentje maar nu kan ik er ook wel om lachen :')

    Jorah schreef:
    (...)

    Mweh, het was nogal een lullig momentje maar nu kan ik er ook wel om lachen :')



    Het is ook wel vrij lullig. Moest ook vooral lachen om de manier hoe je het zei :"D

    Dat wordt wel een hele aparte variant van: "When life gives you lemons.."


    Sarah = ongewoon sexy

    Giraffe schreef:
    En toen had ik een vriend en ben ik bij hem thuis blijven eten en heb ik zijn vader en ontzettend schattige broertje leren kennen en ken ik ondertussen bijna zijn hele vriendenkring. Shit is getting serious. o,o Nee, dat had ik echt niet verwacht, dat dit zo'n ontzettend goede afloop zou krijgen. Op mijn verjaardag nog wel, spaart ook al datums om te onthouden.

    GEFELICITEERD LOTTA. Ik ben veel te blij voor je ugh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Volgens mij ben ik de enigste die jou mist.. en niet andersom.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dr worden zoveel onzin topics gemaakt.

    Of ik nou internet heb of niet, geen enkel bericht van je. Dit doet me echt pijn. En jij vraagt je af waarom ik de gedachten krijg dat je met een ander aan het praten bent. Ik heb het idee dat ik alleen maar saai ben voor jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eierloze chocoladekoekjes bakken, yaaaay. Uitstelgedrag op z'n best. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Moomin schreef:
    Dr worden zoveel onzin topics gemaakt.


    My pleasure :D


    Sarah = ongewoon sexy