• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat een heerlijke muziek keuze bij expeditie Robinson: ze gebruikten muziek uit the lord of the rings, na het ringgooien x'D


    Stenenlikker

    Dawnguard schreef:
    Wat een heerlijke muziek keuze bij expeditie Robinson: ze gebruikten muziek uit the lord of the rings, na het ringgooien x'D


    Ze doen wel vaker muziek bij iets wat er bij past. Vorig jaar hadden ze ook iets van Merlin er in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een kutklas heb ik. Beetje achter anderen hun rug om praten. Kinderachtig.

    I kind of like your face.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik moet eigenlijk schrijven, maar ik kan me er niet toe zetten.. Geen inspiratie :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben zo benieuwd naar morgen, ook al heb ik drie uur sporten en een achtste uur op de planning staan. Op mijn verjaardag. :')

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 21:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nou, maar effe tanden poetsen en piercing omwisselen. Leuk, stage die je piercing niet toestaat, maar je opleiding wel. Beiden in de keuken, oh well.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb wel zin om te schrijven, maar ik heb geen zin om voor jóu te schrijven. :'D The struggles.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik heb wel zin om te schrijven, maar ik heb geen zin om voor jóu te schrijven. :'D The struggles.


    Daaruit maak ik op dat je schrijft met iemand die je niet mag? Waarom schrijf je dan nog met diegene, als ik vragen mag ^^
    Schrijf voor jezelf, niet voor de ander! Ik zou zeggen, als je zin heb moet je het doen (:

    Jorah schreef:
    (...)

    Daaruit maak ik op dat je schrijft met iemand die je niet mag? Waarom schrijf je dan nog met diegene, als ik vragen mag ^^
    Schrijf voor jezelf, niet voor de ander! Ik zou zeggen, als je zin heb moet je het doen (:


    Naah, het ligt wat ingewikkelder dan dat, haha. Maar ik heb verder niet zoveel om te schrijven, dus dan moet ik maar weer voor jou schrijven. 8D


    Your make-up is terrible

    Teveel zorgen.. * zucht *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind dit een beetje eng, maar het komt wel goed, ben ik zeker van.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 21:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    kindness is never a burden.

    I need to talk to someone..
    ..maar der is niet echt iemand op moment * zucht * Als ik nou eens mensen makkelijker in vertrouwen zou kunnen nemen en niet zo bang zou zijn voor andermans mening..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    My first dickpic. Should I be proud?
    Dat mensen zo zielig en wanhopig zijn, onbegrijpelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.