• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Welke theaterzaal heeft nu een L-vorm? .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    Welke theaterzaal heeft nu een L-vorm? .-.


    De bios in Hoofddorp?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    It's October the first and we all know what that means..


    kindness is never a burden.

    Dit is zo waar allemaal :x






    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit al dagen met een interne vraag. Waarom zeggen meisjes dat ze niet op willen vallen en vinden ze het apart dat ze raar aangekeken worden, als ze met groene haren, allerlei piercings en leerachtige kleding rondlopen.

    Iedereen moet doen wat ze zelf willen, maar ik snap dit niet. Je vraagt er dan toch om?


    Sarah = ongewoon sexy

    Okay no. Ik ga het niet uitstellen. Het heeft geen nut want er komt toch geen reactie. Ik wil weten waar ik aan toe ben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik zit al dagen met een interne vraag. Waarom zeggen meisjes dat ze niet op willen vallen en vinden ze het apart dat ze raar aangekeken worden, als ze met groene haren, allerlei piercings en leerachtige kleding rondlopen.

    Iedereen moet doen wat ze zelf willen, maar ik snap dit niet. Je vraagt er dan toch om?


    Mensen kunnen ook gewoon accepteren dat mensen zo rondlopen en er niks van vinden.


    Your make-up is terrible

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik zit al dagen met een interne vraag. Waarom zeggen meisjes dat ze niet op willen vallen en vinden ze het apart dat ze raar aangekeken worden, als ze met groene haren, allerlei piercings en leerachtige kleding rondlopen.

    Iedereen moet doen wat ze zelf willen, maar ik snap dit niet. Je vraagt er dan toch om?


    Dat vind ik ook vreemd. ;')
    Ik doe het niet om op te vallen (mijn haar rood kleuren, wel natuurlijk rood dus zo erg valt het niet op, en piercings/tattoo's nemen), maar het valt wel op. Lol. Maar het is niet dat ik niet op wil vallen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik zit al dagen met een interne vraag. Waarom zeggen meisjes dat ze niet op willen vallen en vinden ze het apart dat ze raar aangekeken worden, als ze met groene haren, allerlei piercings en leerachtige kleding rondlopen.

    Iedereen moet doen wat ze zelf willen, maar ik snap dit niet. Je vraagt er dan toch om?


    Wacht, wat? Dat zijn rare meisjes. :'D
    Oke, toegegeven. Er zijn dagen dat ik juist wel wil opvallen en ook dagen dat ik dat niet wil. Maar daar kleed ik me dan opzich ook wel naar, denk ik. Maar sowieso is het al een tijd geleden dat ik mijn haar geverfd heb, en als je dat in een felle kleur doet ga ik er eigenlijk wel vanuit dat die persoon aandacht wil. Of het gewoon mooi vindt. Maar vast wel wil opvallen tussen de menigte.



    OTOFT: Oke, the fack wil ik nu eigenlijk? Het ene moment barst ik van de (negatieve) gedachten, het volgende moment voel ik me zo leeg als wat. Pfft, als ik mezelf nu eens goed zou begrijpen zou dat fijn zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik zit al dagen met een interne vraag. Waarom zeggen meisjes dat ze niet op willen vallen en vinden ze het apart dat ze raar aangekeken worden, als ze met groene haren, allerlei piercings en leerachtige kleding rondlopen.

    Iedereen moet doen wat ze zelf willen, maar ik snap dit niet. Je vraagt er dan toch om?


    Wel omdat het in hun ogen normaal is, dat geld ook voor jongens die hun haren kleuren etc.
    Maar aan de ene kant heb je wel een goed punt. Mensen die niet op willen of durven te vallen moeten aan de ene kant het niet gaan doen. Maar ook juist weer wel als je je daar beter in voelt.

    Ik zelf heb een side cut, wat voor mij dus heel normaal is maar er zijn genoeg mensen die het niet normaal vinden. En ik weet ook dat ik hier door wat opval.
    De reacties die ik soms krijg is best geniaal gheghe.


    Eigenlijk moet niemand gaan lopen zeuren (nu wil ik niet zeggen dat jij dat doet!) en elkaar accepteren voor hoe de ander er uit ziet etc.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Like I said, iedereen moet doen wat ze zelf willen. Maar ik verbaas me dan gewoon een beetje, omdat ze het zichzelf afvragen, terwijl het toch wel bekend is hoe mensen denken in bepaalde normen.

    In de ideale wereld zou het niemand boeien, de gedachte is mooi, Nikki (:


    Sarah = ongewoon sexy

    Backbiter schreef:
    (...)

    De bios in Hoofddorp?


    Ik bedoel theater als in theater/podium/toneel.
    En ik woon in Belgie, dus :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    (...)

    Ik bedoel theater als in theater/podium/toneel.
    En ik woon in Belgie, dus :')


    Dat zit zeg maar bij het cultuurgebouw, dus vandaar x) (al valt het opzich nog mee hier)
    Maar dan niet dus nee x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Antwoord nu toch gewoon ofwel op die fucking mail of op mijn fb-bericht. Je bent online, in godsnaam. Anders kom ik gewoon niet.
    Wat voor een k*torganisatie is dat nu toch weer?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Dat zit zeg maar bij het cultuurgebouw, dus vandaar x) (al valt het opzich nog mee hier)
    Maar dan niet dus nee x)


    Het is gewoon echt vreemd, want er staan ook enkele stoeltjes gewoon pal achter een muur? Like, hoe kan je dan zien wat er gebeurt? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.