• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Backbiter schreef:
    (...)

    Dan blijf je ermee rondlopen en wordt het ook niet beter?

    Ja, dat is waar. :/ Ik heb nu een afspraak voor vanmiddag.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar. :/ Ik heb nu een afspraak voor vanmiddag.


    Sterkte!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Serieus waarom moeten mensen me altijd wakker maken wanneer ik een leuke droom heb. Die *tring* was echt niet nodig hoor. Dat is nog eens vervelend wakker worden.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Square schreef:
    (...)

    Dat niet-willen-lastig-vallen herken ik heel sterk, maar in werkelijkheid val je vrienden eigenlijk nooit lastig met dat soort dingen. Het is wel moeilijk om dat idee af te schudden tenzij mensen het expliciet zeggen, maar als jij het niet erg zou vinden als iemand zijn/haar verhaal bij jou dumpt, zou dat andersom ook zo moeten werken.
    Mijn pb staat ook altijd open, trouwens, mocht je iets kwijt willen. Ik luister graag. Dat is echt geen moeite.


    Dank je wel, je bent veel te lief voor mensen die je niet kent (:

    Mijn nieuwe username <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik stap de laatste dagen echt als een wrak uit bed, geen vakantie nemen deze zomer was een slecht plan :(


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb echt het gevoel dat ik van een mug een olifant maak. Waarom zitten al die dingen me toch zo dwars? Waarom is het zo druk in mijn hoofd? Ik wil me niets aantrekken van alles en me goed voelen. Maar toch denk ik overal over na en voel ik me slecht. Ik zou niet weten hoe ik hier goed mee om moet gaan zodat ik alles een plekje geven kan en me er geen zorgen meer om maak. Hopelijk gaat t gesprek van morgen dan ook een begin zijn van een positieve verandering.
    Ik wil me gewoon eens gelukkig (of op z'n minst goed/prettig) voelen in plaats van zo rot. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het confession-topic is echt een uitvinding from heaven, al is het eigenlijk een Lucht Je Hart topic maar dan op een zwaarder niveau en anoniem.

    -

    Damnit, ik weet gewoon echt waar ik het over ga hebben. Arnoud, je bent een geweldige Engels docent, maar zet me niet zo onder druk. Ik wéét dat mijn examen over anderhalve week is, dat hoef je niet steeds te benadrukken.

    Zo leuk om afgerond een 8 gemiddeld voor al mn vakken te staan :3 Eens kijken hoelang ik dit vol ga houden. Ik hoop tot eindnsit jaar x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben hier trots op tot nu toe.
    Can I? ^^


    Tunes schreef:
    Ik ben hier trots op tot nu toe.
    Can I? ^^




    Omg ja!! Zo awesome!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Omg ja!! Zo awesome!!


    Woahh!! Glad you liked it!! Thank you sweetheart! :3

    Tunes schreef:
    (...)

    Woahh!! Glad you liked it!! Thank you sweetheart! :3


    Ik mocht willen dat ik het je na kon doen :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ik mocht willen dat ik het je na kon doen :3

    Practice makes perfect! Als je het echt wilt, ga ervoor! ^^

    Tunes schreef:
    (...)
    Practice makes perfect! Als je het echt wilt, ga ervoor! ^^


    Helaas heb ik voor dat soort dingen gewoonweg niet het geduld x) Heb ooit wel eens iets geprobeerd, maar dat werd niks x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."