• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Deze computer was toch zo goed? Hij is nu al 2x gecrasht. Goede computer hoor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Is it too late to say I'm sorry?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik had gisteren echt een grote fout kunnen maken, voor de verandering eens een slimme actie, met dank aan vrienden.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb geen zin om eten te maken. Slim. (krul)


    Caution first, always.

    Van 6 jarige kinderen die dolenthousiast op kamp zijn accepteer ik het nog als ze je plotseling van achter proberen op te tillen of op je schoot kruipen om je te knuffelen. Als vervolgens de vader - ook mee op kamp - je van achter knuffelt, je de hele tijd in de gaten houd en je plotseling over zijn schouder gooit word het creepy. Je bent 26 man, houd je poten thuis O.o

    Don't pretend to care


    i put the fun in funeral

    Bleeeh T_T Ik wil gewoon chocola in bed eten en series kijken.


    Your make-up is terrible

    Het is zo'n klein dingetje. Waarom ben ik er dan zo verdrietig over?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dus ik vertel je in vertrouwen dat er een jongen is die me steeds lastig valt, onverwacht langs mijn huis komt en doet of hij bij onze zwemclub wilt komen zwemmen terwijl het er meer op lijkt alsof hij mijn bed in wilt duiken pun intended en jouw eerste reactie is dat je hem wel gelijk geeft "Verbaasd me niets, je bent zo'n vlotte knappe meid". Dude, nee. Dat is creepy as fuck en je bent 11 jaar ouder dan ik. No.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    I'm gonna shoot myself in the head, I swear.


    kindness is never a burden.

    Ik wil m'n verhaal zo graag afmaken vandaag, ik moet nog maar 1,5 hoofdstuk, maar al mijn motivatie is opeens verdwenen :c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kom ik weer in een dip terecht? Zo voelt het wel. En dat wil ik niet. Niet dat ik het ooit wél heb kunnen tegenhouden, maarja. Ik zal het wel weer ondergaan, proberen tegen te vechten en na een willekeurige tijdsperiode zal het wel weer afzakken. Zo gaat het altijd. Bleef het maar een keer voor altijd weg. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik: Ik heb echt dringend nieuwe kleren nodig.
    Ik na voor 300 euro kleren te hebben gekocht: Goddamn, ik heb écht dringend nieuwe kleren nodig.

    Whyyyyy


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I don't know what to feel.


    Zelfhaat. Zelfhaat om de zelfhaat. Pfsh
    *Gaat zielige Tokio Hotel liedjes luisteren*


    Tis weer zo ver. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •