• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Facilier schreef:
    (...)
    Hoezo moet hij 8 jaar stoppen met accordeon? Hell, dat is echt een hele, lange tijd zeg :'D And yes, right back at ya <3


    Ná acht jaar woops! Niet voor acht jaar x) en school is druk zegt ie, dus hij heeft geen tijd.

    Yaay! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I don't want to go to this school.


    Tijd voor koffie.

    Ik moet slapen maar ik wil niet slapen want dit is interessanter maar anders ben ik morgen een wrak en ugh. school. waarom nou.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom ben je zo perfect? Meh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wow hallO dit is vroeg. goeiemorgen zeg


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Woooooooow kan je telefoon groter zijn? T lijkt net een tablet gek :W

    I'm so so so nervous.


    Omgomgomgomg*O*

    Noh, ik hoest nooit. Hou op, hou op, hou op.


    Your make-up is terrible

    Verdomme alweer een uur voor de wekker wakker geworden en niet meer in slaap kunnen vallen. Zo krijg ik nooit eens genoeg slaap +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    These damn people.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I am so tired and feel so out of place. Things change when you decide that the place you reside in isn't home - Even if it's just about school.


    Tijd voor koffie.

    Aahhh, een eigen woning is zo dichtbij. :3


    Caution first, always.

    Frick, nu ga ik keihard stressen voor die aanmeldingsprocedure. Het is bijna het zelfde als bij de Hogeschool Voor De Kunsten en ik weet zeker dat ik daar niet goed genoeg voor ben en meh. Maar deze opleiding is zo perfect voor mij ):

    Als mensen nou eens stoppen met de hele sociaal geaccepteerde antwoorden te geven. Geef gewoon je mening of hou anders je mond. Aan dat lieve schijnheilige gedoe heeft niemand iets.


    "Ignite, my love. Ignite."