• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Propt zelfhatend meer eten naar binnen onder het credo: ben nu toch al verpest


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom deel ik ALTIJD haarelastiekjes uit als ik uitga. Niet eens omdat mensen erom vragen maar gewoon uit de goedheid van mijn hart, omdat ik het anderen gun. Al weet ik niet voor welk doeleinde mensen met kort haar een elastiekje kunnen gebruiken. Het gaat om het gebaar.


    i put the fun in funeral

    Rosencrantz schreef:
    Propt zelfhatend meer eten naar binnen onder het credo: ben nu toch al verpest


    Hugs!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kill me now.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh my gawd, waar ben ik nu weer in beland.. Gewoon, omg.. Dit is echt niet oke. Bah. Please kill me now.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Hugs!



    Aah thanks Marleen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Everybody wants something from me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil zo graag thee, maar ik wil het niet maken.


    Your make-up is terrible

    You're slowly killing me.


    Sommige programma's zijn zo dom dat ze eigenlijk niet TV-waardig zijn. :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I'm tired of living.

    Please reageer nog voordat ik ga slapen. Dat zou ik leuk vinden.

    ik ben klaar met echt 90% van wat ik op mijn originele, belachelijke planning had staan en dit is veel meer dan ik eigenlijk had hoeven doen en toch ben ik nog 100% in school stress modus en blegh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    It doesn't feel like you've got my back at all.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 21:36 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nu ik zo over chocolademelk en mijn aan die warme drank verslaafde personage schrijf krijg ik daar wel heel erg zin in. Hmmm, toch maar in de kast duiken en de pot cacao tevoorschijn halen.