Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af
Er zijn zoveel dingen die ik je wil zeggen. Maar ik weet gewoon niet hoe. Dit weekend heeft me weer laten zien hoe slecht onze relatie is. Ik doe aldoor zo mijn best het goed proberen te maken, maar je werkt niet mee. Ik geef het maar op denk ik.
Facilier schreef:
(...) Yes. I already told you, right? I'm planning to stop with Q. And I love you too dear.
Ja, oke. True. x) Naja in dit geval doelde ik op een gozer die ik online een gesprekje mee ging aanknopen zonder dat ik 'm ken en die 8 jaar moet stoppen met accordeon. Ik zou me niet kunnen voorstellen nu na acht jaar (lolol we zijn even oud en begonnen allebei 8 jar geleden x) ) zou stoppen ermee!
But I wuv you and whatsapp u. <33333
It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.
Ja, oke. True. x) Naja in dit geval doelde ik op een gozer die ik online een gesprekje mee ging aanknopen zonder dat ik 'm ken en die 8 jaar moet stoppen met accordeon. Ik zou me niet kunnen voorstellen nu na acht jaar (lolol we zijn even oud en begonnen allebei 8 jar geleden x) ) zou stoppen ermee!
But I wuv you and whatsapp u. <33333
Hoezo moet hij 8 jaar stoppen met accordeon? Hell, dat is echt een hele, lange tijd zeg :'D And yes, right back at ya <3