• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Meh dit was echt groot en deels een enorm saaie vakantie.


    Your make-up is terrible

    I've got a fucked up mind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er zijn zoveel dingen die ik je wil zeggen. Maar ik weet gewoon niet hoe. Dit weekend heeft me weer laten zien hoe slecht onze relatie is. Ik doe aldoor zo mijn best het goed proberen te maken, maar je werkt niet mee. Ik geef het maar op denk ik.

    I forgive you. Even if you don't forgive me. I'm done fighting and feeling sick or hurt.


    Goddamn, ik word hier echt verslaafd aan. Dit zou verboden moeten worden D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I wanna be pretty.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    I wanna be pretty.


    You áre pretty! <3


    OTOFT: Dude, you're awesome. Beetje jammer dat je dr mee stopt, but still.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw, ik kan letterlijk nauwelijks mijn ogen openhouden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Needles schreef:
    I wanna be pretty.

    U already are, dude.

    @ Keates: I know, I know (a)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    U already are, dude.

    @ Keates: I know, I know (a)


    Uh, ga jij ergens mee stoppen en moet je me dat dan niet nog even vertellen? :'D
    But yes indeed, you're freaking awesome and I love you for that. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb echt geen zin in morgen, en dinsdag ook niet...


    Ik wil een tuin vol egels

    umm dit was een fic over een pennenrevolutie, waar komt de bi love triangle vandaan, niemand heeft daar zin in jip

    edit nevermind nu is het een soort rare ace verhouding met een splash van 'ik zoen mensen gewoon als ik enthousiast ben ok laat me met rust'

    aka tijd voor slaap

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 22:51 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Keates schreef:
    (...)

    Uh, ga jij ergens mee stoppen en moet je me dat dan niet nog even vertellen? :'D
    But yes indeed, you're freaking awesome and I love you for that. <3

    Yes. I already told you, right? I'm planning to stop with Q. And I love you too dear.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Yes. I already told you, right? I'm planning to stop with Q. And I love you too dear.


    Ja, oke. True. x) Naja in dit geval doelde ik op een gozer die ik online een gesprekje mee ging aanknopen zonder dat ik 'm ken en die 8 jaar moet stoppen met accordeon. Ik zou me niet kunnen voorstellen nu na acht jaar (lolol we zijn even oud en begonnen allebei 8 jar geleden x) ) zou stoppen ermee!


    But I wuv you and whatsapp u. <33333


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Ja, oke. True. x) Naja in dit geval doelde ik op een gozer die ik online een gesprekje mee ging aanknopen zonder dat ik 'm ken en die 8 jaar moet stoppen met accordeon. Ik zou me niet kunnen voorstellen nu na acht jaar (lolol we zijn even oud en begonnen allebei 8 jar geleden x) ) zou stoppen ermee!


    But I wuv you and whatsapp u. <33333

    Hoezo moet hij 8 jaar stoppen met accordeon? Hell, dat is echt een hele, lange tijd zeg :'D And yes, right back at ya <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.