• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    OMG nu MOET ik die jas hebben!!!!!

    Heel lief van je dat je mijn drink flessen wilde schoonmaken. Maar een beetje jammer dat je ze allemaal uitgekookt hebt en dat ze allemaal zijn vervormd. Great. Echt top.

    Ik heb echt niemands hulp meer nodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm slowly dying.

    Reageer alsjeblieft nog voordat ik naar school moet. Ik kan niet zonder spullen aankomen op school als we wenkbrauwen gaan verven.

    Eerste les na de vakantie: shuttle run. Hoe verzinnen ze het :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh goden, ik zit hier met een snurkende kat....


    Stenenlikker

    Buh, nog geen uitslag. Hopen op morgen dan maar.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom is geschiedenis leren toch zo ingewikkeld?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Soms vraag ik me af of het pronoten dat gay ook gewoon kan niet averechts kan gaan werken. Wordt daardoor niet beaamd dat er anders tegen homo's aan wordt gekeken en het dus niet normaal is, maar wel gewoon kan? Of is dat waar ze naar streven, in plaats van het normaal maken? Maarja, dan heb je natuurlijk weer van die mensen die het minderwaardig blijven vinden. Muh, struggles.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Needles schreef:
    I wanna be pretty.
    You are, honey!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bacteriën? Excuses moi? De enigste waar bacteriën zitten is tussen jouw vetrollen. Als je zo doorgaat, wordt je echt wel veel dikker. Altijd kritiek op een ander, maar nooit op zichzelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I swear to Christ.


    Caution first, always.

    Ik moet vanavond echt heel vroeg mijn bed inkruipen, want ik ben nu al een wrak en we zijn pas maandag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oeps, ik heb blijkbaar morgen een presentatie :/

    ik vraag me wel af waar de "geen hw na vakantie"-regel is gebleven.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 13:49 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Plannen verzinnen om op een zo casual mogelijke manier mijn nummer aan de jongen tegenover me in de trein te geven.


    i put the fun in funeral