• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Wat leuk dat ik in principe niet bang ben voor de operatie, maar dat infuus en die injectie... frick.


    Caution first, always.

    Needles schreef:
    (...)

    Ik heb al dagen trek in patat, haha. Ik wil je mijn eten wel geven, maar ik eet kip met ham en kaas, zo'n ding.


    Ik heb gistermiddag met mijn beste vriendin al patat gegeten, dus dat was genoeg xd
    Zonder de ham is goed hoor, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blurryface schreef:
    Wat leuk dat ik in principe niet bang ben voor de operatie, maar dat infuus en die injectie... frick.


    Van de operatie merk je vrij weinig op het moment zelf, dus ik snap je wel. Naalden zijn hel :')
    Wanneer is het eigenlijk?

    Trees schreef:
    (...)

    Van de operatie merk je vrij weinig op het moment zelf, dus ik snap je wel. Naalden zijn hel :')
    Wanneer is het eigenlijk?

    Morgenochtend heb ik de afspraak met de chirurg. Het is een man, dus ik trip 'm nu al. :") Maar daarna kan ik 'm al plannen denk ik? Idk.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Morgenochtend heb ik de afspraak met de chirurg. Het is een man, dus ik trip 'm nu al. :") Maar daarna kan ik 'm al plannen denk ik? Idk.



    Doh easy bro, komt goed toch? Die gast heeft 385902 borsten gezien dus een paar extra kan hem waarschijnlijk weinig bieten (hij zal niet erg oordelen). Though is het altijd lastig om je kwetsbaar op te stellen, zeker voor het andere geslacht.
    Aahhhh spanneeeend! Lemme know m'kay? Dan duim ik voor je.

    Geen zin en motivatie voor de toetsweek ugh.

    I'm done done done with this ordinary life.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Trees schreef:
    (...)


    Doh easy bro, komt goed toch? Die gast heeft 385902 borsten gezien dus een paar extra kan hem waarschijnlijk weinig bieten (hij zal niet erg oordelen). Though is het altijd lastig om je kwetsbaar op te stellen, zeker voor het andere geslacht.
    Aahhhh spanneeeend! Lemme know m'kay? Dan duim ik voor je.

    Na morgen ben ik echt stoer.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Na morgen ben ik echt stoer.




    En dan hoef je morgen nog niet eens een infuus of zelfs maar een naald in je arm! O:

    Wauw, wat een middag. Krijg je een leuke en knappe match, blijkt het een vreselijke eikel te zijn die lullig gaat doen over iets wat ik niet wil vertellen, wat hij toch al weet.

    Kan deze pijn stoppen alsjeblieft? Ik word er misselijk van.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 17:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    (...)


    En dan hoef je morgen nog niet eens een infuus of zelfs maar een naald in je arm! O:

    DDD":


    --


    Ik ben zo blij met dit spel. :3 Alleen jammer dat ik me de laatste tijd niet lang achter elkaar op dingen kan concentreren.


    Caution first, always.

    BlueJays schreef:
    Het is bijna vijf uur, ik heb morgen een tentamen, ik heb vrijdag een tentamen en ik heb vandaag echt nog helemaal niks aan leren gedaan. Waarom doe ik dit toch altijd??? Ugh, ik moet mezelf strenger toespreken.


    Dat klinkt als mijn leven. (krul)
    Succes!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sheila is lief. Ik hoef maar te hoesten of ze komt bij me liggen en kijkt me aan met een blik van "Wat is er?". <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aah, some quality time for myself.


    Tijd voor koffie.

    Als ik beter nagedacht had, zou hij dan ook zo'n eikel zijn geweest?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt