• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Wiarda schreef:
    Waar is de "unsubscribe" knop van mijn akelige trajectbegeleidster?? Ze behandelt me de hele tijd als een probleemgeval en als ik daar wat van zeg, lacht ze het weg en noemt ze me "lekker puberaal" omdat ik "brutaal" tegen haar ben. O, en lekker spottend doen over het feit dat ik het vorig jaar slecht deed op school. Newsflash, woman. Vorig jaar deed ik het slecht op school omdat ik mezelf letterlijk maandenlang dood wilde hebben??? Vijftig pillen erin en hoppa?? Slagader in de lengte doorsnijden en klaar? Spoor opzoeken en flatsj? Maar nee, natuurlijk heb je al het recht om me daarvoor als "lastig te motiveren" te bestempelen, of "kind met autoriteitsproblemen".

    Ik kan niet geloven dat zij ooit is geslaagd voor haar psychologieopleiding.



    Dat klinkt inderdaad slecht! Kun je niet weg?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb er nu wel weer genoeg van om me zo te voelen, hoor.


    Your make-up is terrible

    SonOfGondor schreef:
    (...)


    Dat klinkt inderdaad slecht! Kun je niet weg?

    Helaas niet, want helaas is mijn school zo'n zorgzame school die een oogje wil houden op iedereen waar ooit problemen mee zijn geweest, om te voorkomen dat ze terugvallen in oude gewoontes. Zeker nu ik ben blijven zitten willen ze ervoor zorgen dat ik niet nog eens de fout in ga qua leren en deadlines en zo, dus moet er iemand af en toe een oogje in het zeil houden en helaashelaashelaas is zij officieel de enige die dat doet. Nu heeft ze me een email gestuurd of ik weer eens bij haar langs kon komen voor een gesprekje, maar ik heb er echt helemaal geen zin in. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Helaas niet, want helaas is mijn school zo'n zorgzame school die een oogje wil houden op iedereen waar ooit problemen mee zijn geweest, om te voorkomen dat ze terugvallen in oude gewoontes. Zeker nu ik ben blijven zitten willen ze ervoor zorgen dat ik niet nog eens de fout in ga qua leren en deadlines en zo, dus moet er iemand af en toe een oogje in het zeil houden en helaashelaashelaas is zij officieel de enige die dat doet. Nu heeft ze me een email gestuurd of ik weer eens bij haar langs kon komen voor een gesprekje, maar ik heb er echt helemaal geen zin in. :/


    Kun je niet gewoon zeggen: "Nee, want ik heb problemen met jouw methodes"? (niet dat ik daar het lef voor zou hebben ofzo)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Needles schreef:
    Ik heb er nu wel weer genoeg van om me zo te voelen, hoor.

    Wil je erover praten? <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Wil je erover praten? <3


    Ik ben gewoon eenzaam, haha.


    Your make-up is terrible

    Koppijn, misselijkheid, muh :c Ik kan amper licht verdragen, stom hoofd. Vijf minuten op Q, snel berichten beantwoorden, hier klagen over hie ellendig ik me voel en dan snel slapen en hopen dat het beter wordt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Needles schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon eenzaam, haha.

    Kan ik wat voor je doen, zodat t verdwijnt?

    Meh. I dont trust it. At all.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil heel graag dat het morgen is, maar ook weer totaal niet. Shit.


    Caution first, always.

    Facilier schreef:
    (...)
    Kan ik wat voor je doen, zodat t verdwijnt?

    Meh. I dont trust it. At all.


    Nah, ik moet eigenlijk gewoon gaan slapen of zoiets. Wel lief van je, maar anders moet ik je permanent gaan lastig vallen.


    Your make-up is terrible

    Ik snap weer waarom ik Sheila nooit eerder mee heb genomen. Ze gaat overal heen waar niet mag en die nagels klinken hard op de vloer. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I really want more hours in a day.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Needles schreef:
    Ik heb er nu wel weer genoeg van om me zo te voelen, hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, dit is niet wat ik verwacht had.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 23:43 ]


    Tijd voor koffie.

    Needles schreef:
    (...)

    Nah, ik moet eigenlijk gewoon gaan slapen of zoiets. Wel lief van je, maar anders moet ik je permanent gaan lastig vallen.

    Dat maakt me niks uit. Als dat je wat minder eenzaam doet voelen, mag je me gerust gaan lastig vallen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.