• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    I'd like to sleep if that's alright.


    kindness is never a burden.

    Buh, haat aan ziek zijn. Weer geen slaap vannacht. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I might be drunk. But it was socmicj fun :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omg omg im so drunk en nee die jongen is levensgevaarlijk. Letterlijk wAarom heb je die eerstejaarscrush naaar boven gehaald. Deatijds heeft hij he pijn gedaan en.hij ie niet veranderd. Godver marge dat wordt de hele nacht huilen waarom ben je hem tegengekomen. Of all people. Ugh wtf is dit


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben ooik alleen dronken omfar ik eie andere jongen wou zoenen uit gebrek aan echte liefde.ik bedoel ik meen het niet slecht maar ik wil gewon dat iemand van me houd en dat is gewoon miet zo.wel vriendschappelijk maar niemand is echt verzot op me


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ugh

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 3:41 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom had ik ookalsweer een stage geregeld waat ik om kwart over zeven al klaar moet staan (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Woensdag gymdag. Letterlijk huilen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Schiet op.


    Caution first, always.

    Fml, doordat ik vergeten was de tijd in mn agenda goed te zetten voor mn afspraak, ben ik nu al wakker ipv dat ik had kunnen slapen tot half 11....


    Stenenlikker

    Deze fleece trui is geweldig, maar veel te warm en ik kan mijn mouwen niet opstropen >,<

    Ik wil niet werken. Ik zou eindelijk mijn vriend zien en nu opeens word ik op geroepen. Ik haat werken. Ik wil niet weer als een hond afgeblaft worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik word hier zo verdomde zat van


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    WEEEEEW. Eindelijk, ein-de-lijk is stap 1 gezet.


    Caution first, always.

    Ontslagbrief schrijven voor de jumbo met een jumbo pen. De ironie.


    "Ignite, my love. Ignite."