• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    INGE JE BENT LEUK!

    schreeuw ik zo hard als ik kan


    Hahaha, dat was iets anders dat wat ik bedoelde, maar dankje, dit helpt eigenlijk ook. :'D

    -

    Pfft, ik wilde alleen koekjes bakken. Diepzinnige realisaties over mezelf stonden niet in het recept.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hahaha, dat was iets anders dat wat ik bedoelde, maar dankje, dit helpt eigenlijk ook. :'D

    -

    Pfft, ik wilde alleen koekjes bakken. Diepzinnige realisaties over mezelf stonden niet in het recept.

    Hmm. Klinkt persoonlijk, maar nu ben ik eigenlijk toch wel benieuwd hoe dat is gebeurd. :'D

    // staart betreurd naar laptopscherm. ik had huiswerk moeten doen. heb geen huiswerk gedaan. morgen gym. huil.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nu heb ik het er effe mee gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    My concentration seems to be on a permanent vacation... :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hmm. Klinkt persoonlijk, maar nu ben ik eigenlijk toch wel benieuwd hoe dat is gebeurd. :'D

    // staart betreurd naar laptopscherm. ik had huiswerk moeten doen. heb geen huiswerk gedaan. morgen gym. huil.

    LuckyTV > Huiswerk.


    Tijd voor koffie.

    Oh, shit, ik heb blijkbaar morgenochtend om 8 uur een afspraak.... Maar dat is veel te vroeg! Stomme ik...


    Stenenlikker

    En als het meteen niet je smaak is of je het niet leuk vind en je dat laat merken, wordt je meteen bestempeld als chagrijnig. De fucking logica.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck D:


    Your make-up is terrible

    Ik heb op dit moment echt zoveel zin om een tafel of stoel of zo tegen je hoofd aan te gooien met je stomme excuses en afstandelijkheid en je ongestelde gedrag, wtf man


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wtf, waarom zijn al die pillen zo groot? Zijn ze gemaakt voor reuzen of zo? Ik kan niet eens de helft doorslikken. This is some weird shit...


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Hahaha, dat was iets anders dat wat ik bedoelde, maar dankje, dit helpt eigenlijk ook. :'D

    -

    Pfft, ik wilde alleen koekjes bakken. Diepzinnige realisaties over mezelf stonden niet in het recept.


    Kijk, dan is dit toch duidelijk de betere manier om het aan te pakken!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat. o.o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Wat. o.o

    Wtf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waar is de "unsubscribe" knop van mijn akelige trajectbegeleidster?? Ze behandelt me de hele tijd als een probleemgeval en als ik daar wat van zeg, lacht ze het weg en noemt ze me "lekker puberaal" omdat ik "brutaal" tegen haar ben. O, en lekker spottend doen over het feit dat ik het vorig jaar slecht deed op school. Newsflash, woman. Vorig jaar deed ik het slecht op school omdat ik mezelf letterlijk maandenlang dood wilde hebben??? Vijftig pillen erin en hoppa?? Slagader in de lengte doorsnijden en klaar? Spoor opzoeken en flatsj? Maar nee, natuurlijk heb je al het recht om me daarvoor als "lastig te motiveren" te bestempelen, of "kind met autoriteitsproblemen".

    Ik kan niet geloven dat zij ooit is geslaagd voor haar psychologieopleiding.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    WHaaaa, waarom begin ik de laatste paar dagen mini crushes te ontwikkelen! Ook nog van zo'n crushes die totaal niet passen. Whyyy?! Dafuq.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt