• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Luister. Naar. Me.
    Het is toch duidelijk dat er wat fout zit?

    Morgen wordt echt fucked up spannend/eng/whatever, maar ugh. I can do this.


    Caution first, always.

    Ik ben echt kapot. Dat die vakantie maar snel komt, want ik heb 'm nodig.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil gewoon slapen en niet stomme schoolopdrachten maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het moment dat je docent blijkbaar 6 hele punten is vergeten bij het tellen en je 5,1 voor wiskunde een 6,1 word :')

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hmm. Klinkt persoonlijk, maar nu ben ik eigenlijk toch wel benieuwd hoe dat is gebeurd. :'D


    Ik weet het niet eens precies, eigenlijk. Plakken chocolade in stukjes hakken met een gigantisch vleesmes is een verrassend goede manier om frustratie te uiten. En er was een 8tracks afspeellijst, en een zin van een nummer dat ik niet eens ken die er nogal in sloeg, en toen was de chocola opeens bijna een heel stuk zouter dan nodig, en idk. Ik ben een beetje een rommel de afgelopen weken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Iemand enig idee wat ik vanavond kan eten? Het moet makkelijk zijn en alsjeblieft geen patat, tosti of hotdog(wat ik toch niet mag eten :W )

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 16:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Iemand enig idee wat ik vanavond kan eten? Het moet makkelijk zijn en alsjeblieft geen patat, tosti of hotdog(wat ik toch niet mag eten :W )


    Zo'n Iglo maaltijd van de reclame? 8D


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Zo'n Iglo maaltijd van de reclame? 8D

    Ik ben te laat, het wordt snackbar-- UGH. Ik vind patat zo smerig en meer dan de helft van de dingen daar mag ik niet D:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 16:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe kan het dat ik me zo irriteer aan jou :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet best wel wat doen nog voor mn toetsweek dir vrijdag al begint. Bwuh, ik wou dat ik niet de hele avond had hoeven werken en volgende week met die stomme open dag waar ik verplicht heen moet ben ik ook alweer ruim een uur tijd kwijt die ik goed had kunnen gebruiken :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik weet niet of ik verder met je moet praten. Je respecteert mijn keuze om niet te vertellen waar ik naar school ga niet, ook al weet je het zelf al. Daarom hoef je niet aan te vallen.

    Knappe jongens zijn de grootste eikels. Gelukkig is ons gesprek beëindigd.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 16:47 ]

    Penoza schreef:
    (...)
    Ik ben te laat, het wordt snackbar-- UGH. Ik vind patat zo smerig en meer dan de helft van de dingen daar mag ik niet D:


    Ik heb al dagen trek in patat, haha. Ik wil je mijn eten wel geven, maar ik eet kip met ham en kaas, zo'n ding.


    Your make-up is terrible

    Waarom heeft iemand ooit besloten om de Unie van Atrecht en de Unie van Utrecht vlak na elkaar te gaan gebruiken? Ik heb zo'n hekel aan deze hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 16:56 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het is bijna vijf uur, ik heb morgen een tentamen, ik heb vrijdag een tentamen en ik heb vandaag echt nog helemaal niks aan leren gedaan. Waarom doe ik dit toch altijd??? Ugh, ik moet mezelf strenger toespreken.


    "Take my advice; I don't use it anyway."