• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I don't know what to do. Why is it so hard.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zo maar eens mijn presentatie van morgen voor de kat oefenen...


    Stenenlikker

    Oké, fuck it, ik echt een grove kuthekel aan Kerstmis en de hele christelijke rambam eromheen. Maak me maar weer wakker met Oud en Nieuw voor de appelflappen en de flessen champagne, ciao.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Oké, fuck it, ik echt een grove kuthekel aan Kerstmis en de hele christelijke rambam eromheen. Maak me maar weer wakker met Oud en Nieuw voor de appelflappen en de flessen champagne, ciao.

    Fuck yes.

    // Vrijdag mijn eerste onvoldoende halen omdat ik niet overweg kan met make-up. De modellenles is ook wel een beetje snel..

    Te veel chinees gegeten. Buh, misselijk.

    Zal ik in Alkmaar gaan wonen gewoon zomaar


    i put the fun in funeral

    Weer last van aanstelleritis? Als je ooit zwanger wordt kan het me echt geen zak schelen. Je hebt het al helemaal vespest bij me met alle drama die je ervan maakt. Hallo, je bent niet de enige die geen kinderen kan krijgen hoor. Misschien moet je ook eens stoppen met roken. En je man ook. Zal de kans al een stuk groter worden.

    "I'm driving home for christmas
    Oh, I can't wait to see those faces
    I'm driving home for christmas, yea"- ga uit mijn hoofd ffs.


    26 - 02 - '16

    Roxette schreef:
    "I'm driving home for christmas
    Oh, I can't wait to see those faces
    I'm driving home for christmas, yea"- ga uit mijn hoofd ffs.


    Thanks, nu heb ik het ook in mn hoofd :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je vergeet hoe lekker fudge is tot je het weer proeft.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik kan niet meer. Rot op, school.


    Caution first, always.

    Jealousy is killing me..

    Ik wilde chips, ik at chips en nu voel ik me waardeloos. Ik had dat bakje toch beter kunnen laten staan. Misselijkheid door medicatie en antibiotica zijn geen goede basis om te kunnen genieten van een bakje chips :c


    26 - 02 - '16

    Straks mooi HP3 kiek'n.

    Are you kidding me? Ik ga al kapot van de stress en dan laat je het afweten. Leuk man.


    Caution first, always.