• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Roxette schreef:
    Kan die kutblog niet weg?


    Waar is die blog in the first place?


    i put the fun in funeral

    Ja, het is je eigen schuld. Idioot. (cat)

    Handige zak dat je bent. Je weet toch dat ik naar de tandarts moet.. ga dan vooral douchen als ik ook moet douchen. Nu red ik het dus niet meer.

    Audacity schreef:
    (...)

    Waar is die blog in the first place?


    Tumblr


    26 - 02 - '16

    Roxette schreef:
    (...)

    Tumblr


    Ik zie niks slechts nu? Alleen reclame voor rpg's en voor QQ zelf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nooit aan een man uitleggen waarom je als vrouw langer doet over douchen.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik zie niks slechts nu? Alleen reclame voor rpg's en voor QQ zelf.


    Nu niet nee, maar ga maar eens een paar berichten terugkijken. Ik vind de berichten over E (ik dus) en M, alles behalve aardig/leuk.


    26 - 02 - '16

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik zie niks slechts nu? Alleen reclame voor rpg's en voor QQ zelf.


    In feite is die meid gewoon keihard aan het roddelen. Door te speculeren over bepaalde dingen die op Q gebeuren kan ze een aantal mensen een flinke steek onder de gordel geven. Eigenlijk is het gewoon hartstikke kinderachtig en de aandacht niet waard, maar ik snap dat sommige mensen er boos over worden.

    Bleeeh, op de maandag mis ik mijn mobiel wel, hoor. Vanmiddag freaking 4 uur vervelen, omdat dat ding naar de reperateur is en er verder niets te doen is bij die vriendin van mn ma thuis. Buh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, fuck, nee. Ik wil mn verstandskiezen niet laten verwijderen. Dat doet pijn. :O En ook nog vlak na mn verjaardag..

    Nog elf examenblokken te gaan!


    she believed she could & so she did

    Vriendelijke mensen heb ik in mijn groepswerk. -.- En wat werken we efficiënt.. Jezus.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik begin een beetje moeite te krijgen met het te vertrouwen. Mh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Booooooored. En ik heb zoooveel te doen haha. Ach, morgen is er weer een dag. :')

    I want to talk to you.


    Feel the fire, but do not succumb to it.