• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Muahaha! Ik heb al een iemand kunnen 'hersenspoelen'. Dinosaurarmy, here I come!


    What would Emma do?

    Verdomme die brandbla(a)r(en) blijven maar branden en prikken en het doet echt zoveel pijn :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom raak ik zo snel geïrriteerd?!?! D:
    Dafuq. Ze heeft me niets misdaan ofzo.

    Dorneget schreef:
    Ik wil geen orkest meer. Ik wil me opsluiten op mn kamer en met Sheila knuffelen. Maar dat gaat niet. Kutzooi.


    Ik ben veel te laat natuurlijk, maar *hugs*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Utahraptor schreef:
    Muahaha! Ik heb al een iemand kunnen 'hersenspoelen'. Dinosaurarmy, here I come!


    Ik voel me aangesproken x'D


    Stenenlikker

    Ik zit echt al 3 minuten te wachten tot iemand van de huisartspost opneemt -.-'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Why can't people let me be in my winter cheer? D: I just wanna be able to enjoy winter, for crying out loud.


    Ex astris, sciencia

    Wot. Hang ik 18 minuten aan de lijn met de huisartsenpost, hangt mijn mobiel vanzelf op. Hoop niet dat ze denken dat ik heb opgehangen :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, ik kan niet wachten tot mei. Dan kan ik eindelijk auditie doen.


    United we stand, divided we fall.

    Loki Loki Loki, you sexy beast. :9~

    Waarom kan ik mijn pandapunten niet inwisselen voor geld. :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een oppervlakkige tweedegraads brandwond. Well, fuck. It hurts like hell!
    De dokter heeft er nu iets overheen gedaan wat ze de second skin noemen en dat dient als een beschermlaagje over de brandplekjes heen, zodat het rustig kan herstellen. Ben blij dat ik even gegaan ben, of ja, mocht komen, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Concentratie flop


    Mhm?

    Wat een leuke nieuwe Coca Cola reclame c:


    United we stand, divided we fall.

    Ik heb nieeeet mijn dag. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan