• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I don't want to be alone.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil niet ziek worden ;C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    En toen was je middelvinger verbrand... het doet zooo pijn :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Crater schreef:
    I can't believe how rude people can be.


    she believed she could & so she did

    Laquifa schreef:
    Teleurgesteld, teleurgesteld, teleurgesteld. Ja, ik weet het nu wel. Waarom zou ook ooit iemand trots op mij zijn?


    Nee nee nee Maia. Dat is niet the spirit


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Friend, please remove your hands from
    Over your eyes for me
    I know you want to leave but
    Friend, please don't take your life away from me

    Waarom ben ik mijn nagellakremover thuis vergeten? :'D Water is geen oplossing, neem dat van mij aan...


    What would Emma do?

    Buh, misselijk. :c

    Ik weet het allemaal even niet meer.


    United we stand, divided we fall.

    Ik wil naar huis. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fuckfuckfuck.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2015 - 18:50 ]

    Ik wil geen orkest meer. Ik wil me opsluiten op mn kamer en met Sheila knuffelen. Maar dat gaat niet. Kutzooi.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pff, HPS mag ook weer eens wat actiever worden. Ik zit tegen mezelf te praten. :W


    What would Emma do?

    WOOoooh weer een hoofdstuk af. Trotsss op mezelf. Het is dan niet perfect, zeker omdat het Engels is, but fuck it. Ik heb het wel weer even gedaan. ^^

    Ok conclusie van mijn gerationaliseerde hart is dat ik een projectieve nachtcrush heb die ongeveer 20% zo sterk is overdag wanneer ik het subject werkelijk zie en dan uit proportie wordt geblazen wanneer ik alleen en eenzaam ben. Ok. fantastisch. net wat ik nodig had.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.