• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Dear Diary,

    I think I'm going insane."

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 16:25 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    But his eyes stood out the most, with dark brows resting above them.

    Nog even lekker schrijven voor de familie komt. :')

    Ze glimlachte naar hem, wat hem weer terug liet glimlachen. Ze had totaal geen oog meer voor iets anders.
    ‘EEN’


    Laatste woorden van dit jaar *O*


    Happy Birthday my Potter!

    How could he be the beast when she was obviously talking to a human right now.

    Ik kap er ook mee. Volgend jaar weer lekker verder schrijven. (bloos)

    KyloRen schreef:
    How could he be the beast when she was obviously talking to a human right now.

    Ik kap er ook mee. Volgend jaar weer lekker verder schrijven. (bloos)


    Dat klinkt echt heel grappig, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Cartoon network was de shit!

    “Achteruit, achteruit, ze is gevaarlijk!” riep een jongen die uit de duisternis tevoorschijn kwam.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Lucens

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 19:46 ]


    Fuck it.

    KyloRen schreef:
    How could he be the beast when she was obviously talking to a human right now.

    Ik kap er ook mee. Volgend jaar weer lekker verder schrijven. (bloos)

    MT


    Fuck it.

    Want deze avond is nu al veel te moeilijk om te handelen, en hij kan er zeker niet tegen om nu alleen te zijn met zijn gedachten.

    Weer een hoofdstuk af. Ik ga nog even verder, want ik ben een echte thug. :Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    "Dat weet niemand."


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    She had the power and strength but all that power went hiding behing a salmon pink blanket on her cheeks.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    He slipped away, just because he couldn't take the anger and the blame.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik had me nog nooit zo zeker van iets gevoeld, als van ons.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Volgens deze vier mannen was het een perfecte mengelmoes tussen een moordzuchtige clown en een onschuldig schoolmeisje, blijkbaar had ik talent gehad voor deze vreemde lach.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rita wist alleen niet of deze opmerkingen haar wel zo populair zouden gaan maken bij de anderen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."