• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bostick schreef:
    Wat heeft iedereen ineens met Sherlock. Lees plots niets anders meer. Eerst hoor je er niets van en ineens BOEM. Thefuck?


    omdat er na een zwaar lange hiatus weer een aflevering verscheen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bostick schreef:
    Wat heeft iedereen ineens met Sherlock. Lees plots niets anders meer. Eerst hoor je er niets van en ineens BOEM. Thefuck?

    Guilty. :W

    Vanwege de special die net is uitgekomen, dus. Is best wel al een tijdje geleden dat er nog iets nieuws is gekomen van Sherlock. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Theroux schreef:
    (...)

    omdat er na een zwaar lange hiatus weer een aflevering verscheen


    Geen idee wat een hiatus is, maar I get it haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bwuh, heb ik nu soms iets verkeerd gezegd? D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ''HihihiHIhihiii ik ben ook heel vaak hyper en crazy ik denk dat ik ook ADHD heb!!'' NEE.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hmm, ik wil een 3DS XL, een witte maar die is niet meer leverbaar. Huilie huilie. Waarom heb ik mijn oude ooit weg gedaan, gvd Meg.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Al die verkiezingen zijn eeen leuk initiatief, maar ik ben ze wel een beetje zat. :c


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Komaaaaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb niet geweldig veel zin dat hij vanavond komt en ik wil Sherlock bekijken omdat overal op internet spoiler staan, zelfs hier, en ik wil gewoon op internet kunnen kijken spoilervrij. Zelf Star Wars geeft minder spoilers. Maar het duurt zo lang en hij komt vanavond af.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aha, dus theoretisch heb ik het probleem van mijn stembanden achterhaald: te lang op een droge, warme kamer zitten. Alweer een manier waarop de blok met me fucked. #fokdeblok


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil niet nog een jaar wachten. (no_chears)
    Hm binnenkort alle afleveringen gewoon nog maar een keer kijken

    Please stfu. Als je zegt dat je bot, sarcastisch en gemeen bent, ben je dat al vanzelf niet meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vandaag had ik in de agenda staan om mijn ondernemingsplan af te maken... en dan is het natuuuurlijk weer logisch dat ik vandaag ontzettend veel inspiratie heb en zin heb om creatief te doen. Zucht. :')

    Deze serie is zo absurdistisch en kinderachtig, i love it


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Naaier.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.