• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jongens als het maar duidelijk genoeg naar voren komt dat je meerdere persoonlijkheden hebt kan je altijd jezelf nog nomineren don't worry about it.


    i put the fun in funeral

    Go fuck yourself. :D


    kindness is never a burden.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Je verdient het anders wel echt om er tussen te staan in my opinion :/ Maar ik snap wel wat je bedoeld.. :c


    Thanks hun <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Jeetje, leuk hoor. Nou voel ik me klote omdat ik genomineerd ben. Leuk dit.


    This.

    Trees schreef:
    (...)

    This.

    Kijk eens op FB?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is niet leuk als je niet genomineerd wordt maar het is ook niet leuk als je wel genomineerd wordt. Zo maak je het jezelf ook niet makkelijk.


    i put the fun in funeral

    Ik weet btw niet of dit door het feit dat ik buurmanmol had genomineerd komt, anders trek ik die denk ik maar gewoon weer in. Het was niet mijn bedoeling naar jullie idee spot te drijven met de nominaties (al had ik er wel een beweegreden voor), dus als dat beter zou zijn..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bostick schreef:
    (...)
    Kijk eens op FB?


    Lief dat je me op wil beuren, maar nee.


    Jongens, dit was gewoon het uitten van frustratie! Geen poging tot aandacht trekken of het slecht laten voelen van diversen. Sorry als dat is gebeurd.
    @ Audacity, als het over mij gaat, ik vond het niet erg om niet genomineerd te zijn. Nogmaals, ik was gewoon gefrustreerd door mensen die zielig deden.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 21:55 ]

    Trees schreef:
    (...)

    Lief dat je me op wil beuren, maar nee.

    Oke, dan niet..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahhhh bijna tijd voor Sherlock. Ik mag weer even hypennn. c:

    KyloRen schreef:
    Ahhhh bijna tijd voor Sherlock. Ik mag weer even hypennn. c:


    Damn, waarom moet dat nu weer zo laat beginnen en eindigen en zo lang duren. Pfff, ik wil het graag zien, maar ik heb het mijn vader maar laten opnemen zodat ik het een andere dag wat vroeger kan kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ratonhnhake schreef:
    Ik weet btw niet of dit door het feit dat ik buurmanmol had genomineerd komt, anders trek ik die denk ik maar gewoon weer in. Het was niet mijn bedoeling naar jullie idee spot te drijven met de nominaties (al had ik er wel een beweegreden voor), dus als dat beter zou zijn..


    Nee, hier gaat het helemaal niet om. Die gedachte zit er echt al dagen, omdat het zo "random" lijkt te gebeuren - al is dat miss niet zo. Wat mij betreft hoef je hem niet in te trekken hoor!

    Sherlockkkkkkkkkkkkkk zo gelukkig nu

    En ook babi ketjap


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zat zo klaar voor Sherlock, maar nu heeft mijn tv opeens geen BBC meer en kan ik het niet zien. So disappointed.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ben ik nou unhappy omdat ik een show niet meer leuk vind die ik vroeger leuk vond of is dit gewoon mijn lage bloedsuikerspiegel die het niet eens is met dit dieetplan


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.