• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Oh fuck me, I wasn't prepared at all, Y U do dis O.O
    Hoe kan een gesprek nu gaan van 'The toilets at my school are cool' naar 'I think i'm starting to have a crush on you' in 0.5 seconden.
    Fuck me, fuck me. What do I do.


    kindness is never a burden.

    Omg, yes! Als het klopt dat ik mijn hele studie lang 300 euro in de maand krijg vanwege aanvullende beurs, kan ik daarvan gewoon mijn studie betalen en hoef ik niet te lenen :Y)
    Toch maar eens (laten) uitzoeken hoe dat nou precies zit.


    Stenenlikker

    Trees schreef:
    (...)

    Dat maakt ten eerste uit omdat het mij dus geen sympathiek mens maakt. Ten tweede omdat dat nou de logische reden is om niet op mij te stemmen. En ten derde omdat het zielig is dat ieder ander mens wel zijn problemen voor zichzelf kan houden en omdat ik op iedere pagina loop te zeiken. Maar ik zal daar sowieso wel mee ophouden.


    Het zullen er denk ik zelfs wel meer zijn. Helaas, maar ik weet van mezelf dat ik een rasechte einzelganger ben en vriendschap blijkbaar niet iets voor mij is. Sad, maar ik heb me erbij neer kunnen leggen, dus heel vreselijk vind ik het niet meer. Ik vind het tof als er mensen zijn die laten blijken dat ze mijn aanwezigheid waarderen en tja, anders niet. Het is al tof om wel gewoon genomineerd te worden. Er wordt tenminste aan ons gedacht c:

    En honestly, ik vind je een erg leuk persoon en zou je aanwezigheid zeker wel missen, vooral omdat ik je gewoonweg een oprecht iemand vind. Misschien geen allesvriendje, maar soms zijn de mensen waarvoor je het meest moet doen om het vertrouwen te winnen e.d. uiteindelijk de beste vrienden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sorry, maar ik ben dat gedoe om vriendjespolitiek kotsbeu. Ik heb ook nauwelijks stemmen hoor, en hoor je mij klagen? I don't think so.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 20:50 ]


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Sorry, maar ik ben dat gedoe om vriendjespolitiek kotsbeu. Ik heb ook nauwelijks stemmen hoor, en hoor je mij klagen? I don't think so.


    Gewoon nummer twee in de poll hoor (nerd)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    Gewoon nummer twee in de poll hoor (nerd)


    To be honest kijk ik niet eens meer in de polls. :W


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen kunnen het wel heel erg overdrijven..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eshkeri schreef:
    Sorry, maar ik ben dat gedoe om vriendjespolitiek kotsbeu. Ik heb ook nauwelijks stemmen hoor, en hoor je mij klagen? I don't think so.


    Voor iemand die het grootste deel van 2015 inactief was heb je best veel stemmen hoor


    i put the fun in funeral

    Oké duidelijk mensen, ik houd mijn bek wel voortaan. Ik zal jullie niet meer lastig vallen.

    Die hele verkiezingen mogen van mij afgeschaft worden. Elk jaar dit gezeur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    Oké duidelijk mensen, ik houd mijn bek wel voortaan. Ik zal jullie niet meer lastig vallen.


    Lieke come on. There's no problem whatsoever. Blijf gewoon en post waar je zin hebt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Audacity schreef:
    (...)

    Voor iemand die het grootste deel van 2015 inactief was heb je best veel stemmen hoor


    Oh please.


    26 - 02 - '16

    Oh okay, ik was even vergeten dat LJH niet compleet over alles was. My excuses, I shall leave :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Oh okay, ik was even vergeten dat LJH niet compleet over alles was. My excuses, I shall leave :/


    Daar lijkt het de laatste tijd wel weer lekker op inderdaad. Triest hoe zoiets werkt. Nou, ik begrijp jullie goed hoor, ik vind het alleen maar fijn om te lezen hoe jullie elkaar hier proberen te steunen, dus blijf lekker doorgaan met wat je doet. Ik zie jou vaak mensen helpen, en zoek er niets verkeerds achter.

    Lieke, luister naar deze lieve mensen, they're right. Ik snap je gedachtegang maar al te goed, dus het is niet dat ik je niet begrijp. Maar laat sommigen maar gewoon praten, want blijkbaar is half Q weer ongesteld of zo.


    I'm your little ray of pitch black.

    Eh, een complete buitenstaander hierin, maar voor zover ik weet is er geen probleem hier. Erieka/Eshkerie meldde alleen haar mening (en laat ik eerlijk zijn; ze was ook zowat het hele jaar niet op Quizlet te bekennen, niks verkeerds aan iedereen heeft weleens wat) net zoals Trees (wellicht wat down, maar snap haar gedachtegang), maar iedereen heeft die. Net zoals dat ik vind dat het hele Q-wedstrijd gebeuren ook tinten heeft van vriendjespolitiek, maar deze wedstrijd is alleen voor de gezelligheid. Dus laten we 't dan ook gezellig houden, dit betekend niet dat er minder gedacht word over ieder van ons.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 21:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.