• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Toen vond je hier op Q een blog geschreven door je 14-jarige zelf, en o mijn god, wat was ik een hopeloos geval.


    Stenenlikker

    Dat moment waarop je naar iets heel anders op zoek bent en per ongeluk een verhaal vindt waar je blijkbaar in 2011 tien hoofdstukken aan hebt geschreven over Percy die bij Charlie in Roemenië op bezoek gaat en een wenkbrauwpiercing laat zetten. Huh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SonOfGondor schreef:
    Welke idioten hebben er nu weer op mijn story gestemd? :')

    (mijn favoriete idioten, dat wel)


    Deze idioot hier :')


    Stenenlikker

    Therizinosaurus schreef:
    Toen vond je hier op Q een blog geschreven door je 14-jarige zelf, en o mijn god, wat was ik een hopeloos geval.


    Ha, allebei om :47 gepost, haha. Blijkbaar is dit een dag voor het terugvinden van rare oude dingen. Ik leef met je mee. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ha, allebei om :47 gepost, haha. Blijkbaar is dit een dag voor het terugvinden van rare oude dingen. Ik leef met je mee. (krul)


    Hahahaha, blijkbaar ja. Ik leef ook met jou mee ;') Ik moest lachen, maar zat ook zo van: Maar goed dat ik niet meer zo ben....


    Stenenlikker

    Hmm. Overmorgen zou mijn pakketje ongeveer aangekomen moeten zijn, maar er is al negen dagen geen update meer met dat tracken van het pakketje en de laatste plaats waar hij is gespot, is N/A. Geruststellend. :W

    EDIT KOMT ER DUS EEN PAKJESBEZORGER NADAT IK DIT POSTTE

    VOOR

    DE

    BUREN

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 18:01 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Uuugh, ik wil geeeeeeld. Zoveel om het aan uit te geven. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha ik wil niet meer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    oh god, ik ben bang dat ik deze username ga vergeten :'c


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Therizinosaurus schreef:
    (...)

    Deze idioot hier :')


    Thanks! Welkom in mijn lijstje met favoriete idioten.


    Rest in Peace, Son of Gondor


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wanneer je niet weet of je zin hebt in koude ranja of hete thee..

    Als je op het toilet uit verveling gaat bedenken met welke toiletartikelen je allemaal iemand kan vermoorden weet je dat je officieel gefrustreerd bent ^^


    // Ik ben nu wel blij dat ik me heb teruggetrokken, op een moment als deze was zelfs zoiets voorspelbaars en logisch als geen enkele stem krijgen alsnog te pijnlijk geweest. Heb ik me toch mooi wat pijn bespaard, ipv te blijven hopen voor iets dat - terecht - nooit zou komen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 18:48 ]

    misschien moet ik minder chocolademelk drinken
    edit: wil alleen even stilstaan bij het feit dat het me meer verontrust hoeveel chocomel ik drink dan hoeveel alcohol ik drink #westfriesland

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 18:58 ]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    misschien moet ik minder chocolademelk drinken
    edit: wil alleen even stilstaan bij het feit dat het me meer verontrust hoeveel chocomel ik drink dan hoeveel alcohol ik drink #westfriesland


    damn saar. plus drink veel chocomel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.