• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Trees schreef:
    Less and less people and places to go to. Guess it'll be better if I leave.


    I know the feeling. If you want to talk, feel free to talk to me, if you like


    26 - 02 - '16

    Maaaam. Paaaap. Jullie zeiden dat jullie nog mee wilden naar Star wars. Ga nou niet opeens twijfelen. D:

    ABBA: soms moet het gewoon.


    What would Emma do?

    'Wil je een gebakje?' 'Nee, dat mag ik niet van mijn geloof.' 'Oh, wat geloof je dan?' 'Ik geloof dat ik te dik word.'


    26 - 02 - '16

    Het formaat van het wattpad forum maakt me oncomfortabel. Je kan niet eens zoeken naar een topic ???? en ze noemen het discussies in plaats van topics ???? rip.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Pterodactyl schreef:
    ABBA: soms moet het gewoon.


    Helemaal mee eens, keihard meezingen onder de douche.


    Sarah = ongewoon sexy

    And his name is... JOHN SONA -TUTURUTUUU-


    26 - 02 - '16

    Weet je. Reageer dan maar niet... Bedoel het goed hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rekenblokken, hou aub op met me te fucken. Mijn rekenmachine geeft deze antwoorden, dus dan zijn ze goed.

    Shot through the heart, and you're to blame, darling. You give love a bad name!


    What would Emma do?


    26 - 02 - '16

    Omfg, stop met anderen een schuldgevoel aanpraten ook al gaat het op zo'n indirecte manier.


    Caution first, always.

    Okay, I am done with this shit.

    Ik heb wel op jou gestemd als user van het jaar, maar goed. Zal je ook wel niet leuk vinden.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 20:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Why so serious?



    Kinda still have a crush on Heath Ledger...

    Neem het allemaal niet zo serieus!


    What would Emma do?

    Tamir schreef:
    Omfg, stop met anderen een schuldgevoel aanpraten ook al gaat het op zo'n indirecte manier.