• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:18 ]


    26 - 02 - '16

    Tortura schreef:
    Wat is er gebeurt met 'eten wat de pot schaft'?

    Ik eet het ook gewoon, maar dat betekend niet dat ik er niet even over mag klagen. Mag ik? Ik ben niet ondankbaar voor het eten, ik vind het gewoon niet lekker na zo vaaak gegeten te hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay liever accutane dan alcohol
    So done with this shit


    i put the fun in funeral

    Waarom kan ik niet perfect zijn?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het enige wat ik over je verslikken in je slaap kan vinden is slaapapneu. Moet ik me zorgen maken en naar de dokter gaan? Denk maar wel, gezien ik me al een hele tijd hiervoor niet meer verslikt had in mijn slaap.
    Wat een kut ervaring is het ook. Het idee dat je stikt en even niet weet wat er aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 13:24 ]

    waarom negeert iedereen mij?....


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Alles wat ik aanraak gaat kapot.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom voel ik me zo alleen in gevecht..? Misschien moet ik maar eerlijk met mijn ouders gaan praten over mijn gevoelens, maar wat nou als ze me uit lachen? Of nog erger... Niet accepteren..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zahara schreef:
    (...)
    Ik eet het ook gewoon, maar dat betekend niet dat ik er niet even over mag klagen. Mag ik? Ik ben niet ondankbaar voor het eten, ik vind het gewoon niet lekker na zo vaaak gegeten te hebben.

    Het is een simpele vraag, ik zeg er verder niets over. :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ahhhh. Hoofdpijn, verdwijn. Het is al rottig om chronische hoofdpijn te hebben, maar dit is een whole new level hoofdpijn. D:


    The truth is out there.

    Eigenlijk wil ik helemaal niet naar beneden.. Maar ik wil eigenlijk wel wat eten vandaag.. Struggles. Ik dacht eigenlijk dat hij wel weg zou zijn gezien zijn kinderen dit weekend komen. Het zal wel.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben zo slecht in het onderhouden van online contacten.


    <3

    Ja, ik heb je op Facebook geblokkeerd met een reden. Ga me dan niet uitschelden op instagram, zwakzinnige idioot.


    26 - 02 - '16

    Hoe moet ik ooit kunnen leren als jullie de hele tijd op het dak bezig zijn?


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Nog een half uur wachten. Kom op, je kunt het.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben zo tevreden met mijn filmposter. :'D


    Caution first, always.