• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:18 ]


    26 - 02 - '16

    Ik lig nog op bed en ben nu al misselijk. Dat is geen erg flitsende start.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De hond ging net blaffen naar de sneeuw. Super cute. Gelukkig is het alweer gestopt, en regen nu. (:


    The truth is out there.

    Ik krijg echt een hekel aan 'What do you mean' van Justin Bieber. Het is like honderd keer op de radio geweest en ik heb het wel vaak genoeg gehoord nu.


    26 - 02 - '16

    Neeee. Niet alwèèr boerenkool. Die verdomde teringaardappelen komen me de strot uit. Ik ga hier echt van kotsen, gvd again. No way, dat ik die shit ga eten D:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 12:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had gehoopt dat je zou komen vandaag. Maar natuurlijk doe je dat niet want ik ben alleen leuk en belangrijk genoeg al het jou uit komt. Ik ben zo klaar me jou, met ons.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zahara schreef:
    Neeee. Niet alwèèr boerenkool. Die verdomde teringaardappelen komen me de strot uit. Ik ga hier echt van kotsen, gvd again. No way, dat ik die shit ga eten D:


    Boerenkool is ook gewoon niet lekker.


    26 - 02 - '16

    Serieus, ik word gewoon gek van dat ***wijf. Sindsdien heb je geen enkel beetje aandacht of respect voor me en zit je alleen maar op me te katten (met dingen die ik alleen goed bedoel!). Dat ze oprot. Ik heb 't echt gehad.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Boerenkool is ook gewoon niet lekker.

    Wij eten dat hier zoveel X in de week (tel de zuurkool en allerlei andere kool of whatever met aardappelenen op). Ik word er echt fucking geïrriteerd van dat aantal aardappelen dat we in een week eten. Mn vader vind dat lekker en dan kan het hem niks schelen als wij het niet lekker vinden. Ik wil ook gewoon eens variatie en pasta, gvd. Maar dat vind hij natuurlijk niet lekker D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Wij eten dat hier zoveel X in de week (tel de zuurkool en allerlei andere kool of whatever met aardappelenen op). Ik word er echt fucking geïrriteerd van dat aantal aardappelen dat we in een week eten. Mn vader vind dat lekker en dan kan het hem niks schelen als wij het niet lekker vinden. Ik wil ook gewoon eens variatie en pasta, gvd. Maar dat vind hij natuurlijk niet lekker D:


    The struggles are real. Wij eten wel vijf keer per week aardappelen of stamppot en anders patat. Blegh. Beide kan ik niet meer zien. Ik zou graag een keer lasagne eten of spaghetti, maar niemand hier lust het.


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    The struggles are real. Wij eten wel vijf keer per week aardappelen of stamppot en anders patat. Blegh. Beide kan ik niet meer zien. Ik zou graag een keer lasagne eten of spaghetti, maar niemand hier lust het.


    Ik heb echt veel medelijden met jullie beiden. Niets dan aardappelen en groentes :|


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eshkeri schreef:
    (...)

    The struggles are real. Wij eten wel vijf keer per week aardappelen of stamppot en anders patat. Blegh. Beide kan ik niet meer zien. Ik zou graag een keer lasagne eten of spaghetti, maar niemand hier lust het.

    Wij hier ook verdomme. (Sorry voor het vele schelden, als je er niet tegen kan, maar ik heb het echt gehad.) Gisteren aardappelen met vlees etc, eergister brood, daarvoor spitskool of whatever en daarvoor friet. Nu eten we gvd boerenkool. En ja, ik snap 't. Ik ben zelf ook meer van de pasta dan de aardappelen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 13:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voordeel aan achter in de tuin zitten: lekker rustig, privacy, leren gaat goed.
    Nadeel aan achter in de tuin zitten: Where is the god damn internet?!


    What would Emma do?

    Wij eten thuis amper stamppotten, I am so jealous. D':


    Pretty is just a pretty word.

    Rudolf schreef:
    Wij eten thuis amper stamppotten, I am so jealous. D':

    Je mag gerust in mijn plaats komen eten. Ik word er ziek van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat is er gebeurt met 'eten wat de pot schaft'?


    Quiet the mind, and the soul will speak.