• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik zit op 1/3 van mijn essay omg


    The Fairytale Happened

    Yay, fifty shades of black komt op mijn verjaardag uit, die ga ik sws kijken.

    Juuust kidding, 11 februari pas in Nederland.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 21:53 ]

    Mooi zo, academie, ik ben trots op jullie. Twee jaar lang heb ik niet op jullie lijst gestaan en nu ik me eens niet ingeschreven heb voor jullie koor sta ik wel op die verdomde lijst? Aaaaah, jullie zijn écht niet te schatten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ik heb op televisie wel eens het een en ander gezien erover, maar het lijkt mij inderdaad leuker om gewoon met een paar vriendinnen het te vieren. Dat is ook gezelliger, denk ik dan (:


    Haha, zo extreem is het ook weer niet :') maar stiekem draait het wel gewoon daar om. Ik zie dat er bij deze Sweet iets in de negentig mensen uitgenodigd zijn! (: Valt nog mee :')

    @Melissa: onze stad is gewoon zo over het algemeen. Je moet onze eindejaarsballen eens zien. Daar kunnen ze elkaars ogen ook uitkrabben of elkaar neppe extensions. :'D Populariteit speelt over het algemeen een belangrijke rol. Although, je kan het niet vergelijken met geluk. Zo kan je prima gelukkig zijn zonder al die dure shit ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Audacity schreef:
    (...)

    kreeg jij ook een

    je whatsapp is verlengt! Verloopt op: nooit! - melding

    en daarna een

    je whatsapp verloopt mei 2016 - melding

    ?

    Jep, maar dan in Augustus. Heel vreemd.


    Tijd voor koffie.

    Einar schreef:
    (...)

    haha ik heb geen idee ben nog nooit naar een geweest. Ze doen het officieel eigenlijk alleen binnen studentenverenigingen, voornamelijk de corporale. In principe lijkt het mij wel leuk, omdat er lekker eten is en veel wijn + je friends zien je ouders en je ouderlijk huis enzo. Voor je ouders is het misschien minder chill, maar de mijne stelden het zelf voor. Mijn zusje zit namelijk bij studentenvereniging en zal er volgend jaar ook een krijgen en ze vonden het ook wel leuk om er dan een voor mij te doen. Vooral omdat ik met mijn verjaardag in mijn eentje in Aberdeen zat hahah. (ben echt al in Mei 21 geworden)


    Zo klinkt het inderdaad minder erg. Maar mijn vrienden zijn echt zo anders dan bijvoorbeeld mijn studiegenoten, het zou niet echt klikken denk ik.
    Maar ik ben trouwens ook altijd ver weg gebleven van studentenverenigingen, dus niet helemaal objectief. Op de een of andere manier kan ik er gewoon niet zo goed tegen hoe die groepjes werken (terwijl ik wel meerdere keren gevraagd ben)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik mis je. Echt heel erg. Please talk to me, babe :c


    † Love? I want to sleep.

    Ik heb 60 uur aan muziek op mn iPod staan en nu zit ie vol, crap! :C
    En ik kan handmatig ook niet nummers verwijderen, dus dat wordt ergens binnenkort m helemaal leeg halen en opnieuw vullen en zeer gefrustreerd gaan zijn vanwege mijn iPod omdat ie weigert mee te werken...


    Stenenlikker

    Nou, dat begint alvast goed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Net eerste aflevering van Pretty Little Liars nieuwste seizoen gekeken, en ik huil nu al. Waarom? WAAROM?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FOxlove schreef:
    Net eerste aflevering van Pretty Little Liars nieuwste seizoen gekeken, en ik huil nu al. Waarom? WAAROM?


    Niets verklappen nog :$


    The Fairytale Happened

    Mortaliam schreef:
    (...)

    Niets verklappen nog :$


    Zal niets verklappen hoor, geen zorgen :p


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bekijk je de nieuwsbrief van vorige week nog eens, zie je ineens woord van het jaar 2015 staan... Ik wilde juist morgen een topic gaan maken hierover... Er is niet eens toestemming gevraagd ofzo ;\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sommige films duren gewoon veel te lang. :")


    Caution first, always.

    Soms heb ik het gevoel alsof er niemand om me geeft.


    <3