• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Eshkeri schreef:
    Ik mis Pom :c


    <3

    CUTE BABY CAT AND ARLYN LOVE YOU c:


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    I just want to leave.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    AtIas schreef:
    (...)

    <3

    CUTE BABY CAT AND ARLYN LOVE YOU c:


    <3

    Thanks love


    26 - 02 - '16

    'Is er iets Lieke, je lijkt zo somber?'

    Ik? Nee hoor, hoe kom je er bij? Ik heb alleen net een gesprek gehad met mijn mentor over het feit dat ik me afvraag waarom ik niet gewoon dood zal gaan. Oh, en ik maak constant ruzie met de mensen van wie ik houd, en ik ben weer gedumpt door mijn vrienden. En ik zal de details van mijn destructieve neigingen en het feit dat ik mijn interesse in alles verlies en ik iedere dag moet janken maar even wegdenken. Maar voor de rest gaat het prima, want ik draag lekker mijn maskertjes zodat jij je geen zorgen hoeft te maken. Ga maar gewoon lekker verder met koken paps.

    . . .
    Ik moet echt met mensen gaan praten.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 20:21 ]

    Trees schreef:
    'Is er iets Lieke, je lijkt zo somber?'

    Ik? Nee hoor, hoe kom je er bij? Ik heb alleen net een gesprek gehad met mijn mentor over het feit dat ik me afvraag waarom ik niet gewoon dood zal gaan. Oh, en ik maak constant ruzie met de mensen van wie ik houd, en ik ben weer gedumpt door mijn vrienden. En ik zal de details van mijn destructieve neigingen en het feit dat ik mijn interesse in alles verlies en ik iedere dag moet janken maar even wegdenken. Maar voor de rest gaat het prima, want ik draag lekker mijn maskertjes zodat jij je geen zorgen hoeft te maken. Ga maar gewoon lekker verder met koken paps.



    26 - 02 - '16

    Ik moet mijn product niet vergelijken met dat van een ander, maar het is gewoon zo frustrerend dat ik niet het beste heb kunnen neerzetten. Huilen.

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Dat klinkt echt als een random uitnodiging.


    Je gaat niet zomaar random mensen uitnodigen voor je Sweet Sixteen xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Je gaat niet zomaar random mensen uitnodigen voor je Sweet Sixteen xd


    Ja, maar meer random als in de zin van iets dat ik heb meegemaakt ;x
    En dat voelde gewoon random.


    26 - 02 - '16

    Fijn dat je na een uur nog reageert.... en iets vraagt wat ik een uur geleden ook al had gezegd. Waar de fuck zit je met je hoofd? Wat is er zo belangrijk dat je onze relatie zo verpest?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 20:32 ]

    Na lang zoeken vandaag eindelijk geslaagd voor een nieuw rijjasje voor paardrijden, ik ben echt zo blij en enthousiast nu :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ja, maar meer random als in de zin van iets dat ik heb meegemaakt ;x
    En dat voelde gewoon random.


    De random in die zin van iets dat jij hebt meegemaakt ken ik niet, hé :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    De random in die zin van iets dat jij hebt meegemaakt ken ik niet, hé :')


    Dat snap ik c;
    Ga je trouwens naar die Sweet Sixteen of niet? Ik kan me namelijk voorstellen dat het nogal een dilemma is als je aartsvijand is uitgenodigd ;x

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 20:36 ]


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Dat snap ik c;
    Ga je trouwens naar die Sweet Sixteen of niet? Ik kan me namelijk voorstellen dat het nogal een dilemma is als je aartsvijand is uitgenodigd ;x


    Ik ga zien wie er nog komt van mijn vriendinnen, want het ding is dat populariteit hard geldt. Over het algemeen is dat wel zo bij Sweets, jammer genoeg...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik ga zien wie er nog komt van mijn vriendinnen, want het ding is dat populariteit hard geldt. Over het algemeen is dat wel zo bij Sweets, jammer genoeg...


    Ah, daar weet ik dus niets van, want ik ben nooit op zo'n soort feest geweest en ik heb er ook niet een gehouden. Wel jammer dat populariteit zo belangrijk is :c


    26 - 02 - '16

    Het zou tof zijn moest ik niet ziek zijn op mijn verjaardag. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.