• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Zahara schreef:
    @ Painkiller: Aah, vandaar! Haha. Via via. Ooh, wat is dat toch fijn, vriendjespolitiek :'D
    @ Bostick: Krijgt iedereen dat bericht? Ik heb niks binnen gekregen.


    ik kreeg dat bericht al gisteren (iets anders, maar ongeveer zelfde strekking). Dus niet iedereen tegelijk denk ik.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    ik kreeg dat bericht al gisteren (iets anders, maar ongeveer zelfde strekking). Dus niet iedereen tegelijk denk ik.

    Ooh, oke. Komen ze wel vroeg mee, het is nog lang geen 1 april :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Ooh, oke. Komen ze wel vroeg mee, het is nog lang geen 1 april :'D


    haha true


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    wat nou als blijkt dat Whatsapp een zeer zeer zeer goed uitgewerkt virusprogramma blijkt te zijn dat in de afgelopen +/- acht jaar of zo (geen idee wanneer het begon) op miljarden telefoons is geplaatst en vanaf volgende week alle technologie helemaal corrupt gaat maken

    jongens dit zou een film kunnen zijn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    wat nou als blijkt dat Whatsapp een zeer zeer zeer goed uitgewerkt virusprogramma blijkt te zijn dat in de afgelopen +/- acht jaar of zo (geen idee wanneer het begon) op miljarden telefoons is geplaatst en vanaf volgende week alle technologie helemaal corrupt gaat maken

    jongens dit zou een film kunnen zijn


    Robots nemen de wereld over! Is 2016 niet weer een jaar waarin de aarde hoort te vergaan volgens voorspellingen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hier is het LJH dus gebleven. Ik vergeet elke keer dat we een off-topic hebben :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Wiarda schreef:
    wat nou als blijkt dat Whatsapp een zeer zeer zeer goed uitgewerkt virusprogramma blijkt te zijn dat in de afgelopen +/- acht jaar of zo (geen idee wanneer het begon) op miljarden telefoons is geplaatst en vanaf volgende week alle technologie helemaal corrupt gaat maken

    jongens dit zou een film kunnen zijn


    dit klinkt als een dr who aflevering


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    (...)

    Robots nemen de wereld over! Is 2016 niet weer een jaar waarin de aarde hoort te vergaan volgens voorspellingen?

    Weer? We hebben het er maar druk mee. :'D

    Einar schreef:
    (...)

    dit klinkt als een dr who aflevering


    Was dat niet doomsday, met die oortelefoontjes, of was dat een ander
    het was iets met oortelefoontjes die een kogel door je kop schoten of zo het was iets heel barbaars en iedereen had ze


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Robots nemen de wereld over! Is 2016 niet weer een jaar waarin de aarde hoort te vergaan volgens voorspellingen?


    Is er een jaar waarin de wereld niet hoort te vergaan? :'D Ik denk dat dat een vraag is die gemakkelijker kan worden opgelost.


    What would Emma do?

    Serenata schreef:
    Hier is het LJH dus gebleven. Ik vergeet elke keer dat we een off-topic hebben :')


    Off-topic gaan is heerlijk, tot de discussie over wat je hart luchten is wederom zal beginnen


    Sarah = ongewoon sexy

    goh, wat zou ik toch graag morgen niet meer wakker worden..!
    [weltrusten amigos]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Current mood: can't stop eating.


    What would Emma do?

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Off-topic gaan is heerlijk, tot de discussie over wat je hart luchten is wederom zal beginnen

    inmiddels is het een soort rare stamkroeg geworden met mensen waarvan ik de helft ook maar echt ken en waar de helft gesprekken houdt en de andere helft op tafels staat en willekeurige dingen over hun leven door de ruimte roept en het is allemaal chill en ok en i love it


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Is er een jaar waarin de wereld niet hoort te vergaan? :'D Ik denk dat dat een vraag is die gemakkelijker kan worden opgelost.


    Goed punt, zeer goed punt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)

    Was dat niet doomsday, met die oortelefoontjes, of was dat een ander
    het was iets met oortelefoontjes die een kogel door je kop schoten of zo het was iets heel barbaars en iedereen had ze


    ja ik weet nog met die oortelefoontjes (die alternative wereld met de ouders van Rose die een hond hadden die Rose heette) en laatst zag ik er een (ja ik ben nog maar in seizoen vier) met van die auto's met software die ook like de hele wereld hadden overgenomen.
    ALLES IS MOGELIJK


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.