• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Zuuuuuuuuuuuuuuuucht. En nog meer zucht.

    Amica schreef:
    Soms Bijna constant heb ik het gevoel alsof er niemand om me geeft.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Zo klinkt het inderdaad minder erg. Maar mijn vrienden zijn echt zo anders dan bijvoorbeeld mijn studiegenoten, het zou niet echt klikken denk ik.
    Maar ik ben trouwens ook altijd ver weg gebleven van studentenverenigingen, dus niet helemaal objectief. Op de een of andere manier kan ik er gewoon niet zo goed tegen hoe die groepjes werken (terwijl ik wel meerdere keren gevraagd ben)


    bij mij komen er maar twee van mijn thuisthuisvrienden, omdat dat praktisch de enige zijn die mij echt nauw aan hart gaan. Mijn studievrienden zijn misschien wel anders, maar ik denk niet dat het echt een probleem is. Mijn beste vriendin kent al wat van de studievrienden en mijn beste vriend kan altijd nog met haar of met mijn zusjes chillen. Dit is waarschijnlijk het enige moment dat we alle drie op een plek zijn in anderhalf jaar, dus dit is echt een wereldkans (eerst zat ik in Aberdeen van januari tot mei, mijn beste vriendin zat van maart tot eind augustus in Australië, mijn beste vriend vanaf begin augustus tot 1 februari in Hong Kong en Azië. Mijn beste vriendin vertrekt dan de 10e februari naar Polen tot Juni, dus het is echt behoorlijk dramatisch allemaal.)
    Ben zelf dus ook geen lid van studentenvereniging, maar heb echt best lang nagedacht over een behoorlijke corporale. Uiteindelijk zit ik nu alleen bij een studievereniging, heb ik al vijf commissies gedaan en ben ik ook behoorlijk tevreden.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Holy shit, nee, ik wil niet naar jullie bellen. D: Ik heb dit spel nieuw gekocht, dus het is niet fair mij te straffen met een telefoongesprek als de activatiecode niet werkt. Waar zijn de chat helpdesks gebleven?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eshkeri schreef:
    (...)

    <3
    Het is gewoon een plek in mijn hart die al jaren leeg is en het voelt gewoon vreselijk..

    Ik ken het vreselijk lege gevoel. Bij de rat van m'n zus, Jazzie. :c

    Painkiller schreef:
    Whut, ik word uitgenodigd voor een Sweet Sixteen van de beste vriendin van m'n aartsvijand, looooool.

    Ben je bevriend/ga je om met die vriendin dan?

    FOxlove schreef:
    Net eerste aflevering van Pretty Little Liars nieuwste seizoen gekeken, en ik huil nu al. Waarom? WAAROM?

    Ik moet daar ook echt eens aan beginnen nog. Alleen sommige afleveringen gekregen met m'n zus en een 'vriendin', verder niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Nee, haha :'D Een vriendin van me is ermee bevriend. VRIENDJESPOLITIEK!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I kinda wanna kiss you.


    kindness is never a burden.

    Ugh GGD, je hebt me aan het denken gebracht over dingen die ik van me af heb kunnen zetten na een hele tijd met veel moeite.. Ik wil niet van vooraf aan beginnen. Alsjeblieft niet :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Einar schreef:
    (...)

    bij mij komen er maar twee van mijn thuisthuisvrienden, omdat dat praktisch de enige zijn die mij echt nauw aan hart gaan. Mijn studievrienden zijn misschien wel anders, maar ik denk niet dat het echt een probleem is. Mijn beste vriendin kent al wat van de studievrienden en mijn beste vriend kan altijd nog met haar of met mijn zusjes chillen. Dit is waarschijnlijk het enige moment dat we alle drie op een plek zijn in anderhalf jaar, dus dit is echt een wereldkans (eerst zat ik in Aberdeen van januari tot mei, mijn beste vriendin zat van maart tot eind augustus in Australië, mijn beste vriend vanaf begin augustus tot 1 februari in Hong Kong en Azië. Mijn beste vriendin vertrekt dan de 10e februari naar Polen tot Juni, dus het is echt behoorlijk dramatisch allemaal.)
    Ben zelf dus ook geen lid van studentenvereniging, maar heb echt best lang nagedacht over een behoorlijke corporale. Uiteindelijk zit ik nu alleen bij een studievereniging, heb ik al vijf commissies gedaan en ben ik ook behoorlijk tevreden.


    Oke ik moet zeggen dat het dan wel een leuke gelegenheid is als iedereen er dan weer is. Inderdaad net voor iedereen weer overal en nergens is, zoals in mijn leven een gewoonte is met het maken van plannen (lang leve het hebben van een verjaardag terwijl iedereen op vakantie is)

    Ik neem mijn woorden terug. Behalve dat de typische corpsballen me misselijk maken met hun pretentieuze gedrag dat vaak op niets gebaseerd is.


    Sarah = ongewoon sexy

    Hahah wtf


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Hahah wtf


    Ja en dan is de hoffelijkheid 5 minuten later opeens weg.
    Mijn werktelefoon heeft opeens maar tot morgen een licentie.


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Ja en dan is de hoffelijkheid 5 minuten later opeens weg.
    Mijn werktelefoon heeft opeens maar tot morgen een licentie.

    Ze zijn aan het kloten. Doen ze expres.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bwuh, wat boeit het ook. Screw it.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Painkiller schreef:
    (...)

    Haha, zo extreem is het ook weer niet :') maar stiekem draait het wel gewoon daar om. Ik zie dat er bij deze Sweet iets in de negentig mensen uitgenodigd zijn! (: Valt nog mee :')

    @Melissa: onze stad is gewoon zo over het algemeen. Je moet onze eindejaarsballen eens zien. Daar kunnen ze elkaars ogen ook uitkrabben of elkaar neppe extensions. :'D Populariteit speelt over het algemeen een belangrijke rol. Although, je kan het niet vergelijken met geluk. Zo kan je prima gelukkig zijn zonder al die dure shit ^^


    Onze stad is (naar mijn mening) echt veel minder erg op dat gebied. We zijn ook gewoon een veel armere stad, misschien ligt het daar aan. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @ Painkiller: Aah, vandaar! Haha. Via via. Ooh, wat is dat toch fijn, vriendjespolitiek :'D
    @ Bostick: Krijgt iedereen dat bericht? Ik heb niks binnen gekregen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.