• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik wilde iedereen quoten maar faalde,

    Tamir schreef:
    Godverdomme, mijn moeder denkt dat mijn opa maart niet eens meer haalt. En nog steeds kan ik het me niet helemaal beseffen. Ik wil janken.




    pizzapizzapizza schreef:
    Ik kan gewoon echt niet zingen, Vooral handig als je rolling in the deep moet zingen voor school :') help


    Dit heb ik ook gedaan dus kan jij het ook! Go girl! :'D


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Tamir schreef:
    Godverdomme, mijn moeder denkt dat mijn opa maart niet eens meer haalt. En nog steeds kan ik het me niet helemaal beseffen. Ik wil janken.


    Jee, wat erg om te horen! Heel erg veel sterkte.


    What would Emma do?

    Bostick schreef:
    (...)

    Als het kon had ik je nu vastgepakt en voor een tijdje niet losgelaten.



    Shawn schreef:
    Ik wilde iedereen quoten maar faalde,

    (...)

    Dit heb ik ook gedaan dus kan jij het ook! Go girl! :'D


    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Jee, wat erg om te horen! Heel erg veel sterkte.



    Dank jullie wel, dat betekent echt een hoop <3


    Caution first, always.

    Misschien moet ik maar eens gaan eten...


    What would Emma do?

    Karma is een bitch haha. Moet je maar niet zo arrogant tegen me doen.

    Something's wrong with me.


    kindness is never a burden.

    Ik wist niet dat ik zo gehecht zou raken aan een username. Maar stiekem wil ik die nieuwe eigenlijk een beetje misschien heel misschien ook soms misschien ook wel een beetje.


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    Ik wist niet dat ik zo gehecht zou raken aan een username. Maar stiekem wil ik die nieuwe eigenlijk een beetje misschien heel misschien ook soms misschien ook wel een beetje.


    Misschien?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Misschien?

    Heel misschien een beetje misschien eigenlijk wel een beetje - zo twijfel ik nu :Y)


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    (...)
    Heel misschien een beetje misschien eigenlijk wel een beetje - zo twijfel ik nu :Y)


    Misschien kun je het misschien voor een keer doen? Misschien vindt je het wel een leuke username en raak je er misschien gehecht aan? Misschien hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    HAHAHAHAHAHA

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 21:30 ]


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    (...)

    Misschien kun je het misschien voor een keer doen? Misschien vindt je het wel een leuke username en raak je er misschien gehecht aan? Misschien hoor.


    Haha, het bevalt me wel (;


    Tijd voor koffie.

    Dinkleberg schreef:
    (...)

    Haha, het bevalt me wel (;


    Mooi!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dinkleberg schreef:
    (...)

    Haha, het bevalt me wel (;


    Ergens kom je nu over als een boze/chagrijnige moderator vanwege de avatar-username combinatie en dat vind ik prachtig cx

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 21:41 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    (...)

    Ergens kom je nu over als een boze/chagrijnige moderator vanwege de avatar-username combinatie en dat vind ik prachtig cx

    Haha, oh jee, ik hoop dat niemand zich hier identificeert met Timmy's vader. Het geeft wel kansen, ik kan achter alles wat ik schrijf 'But it was probably Dinkleberg' zetten :Y)


    Tijd voor koffie.